Motorhuis Geleen dicht ?

Gestart door @Nippon, 10 augustus, 2007, 16:48:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

Een collega vertelde me dat motorhuis Geleen leeg staat  :shock:

nou vertelt hij wel meer  :lol:

maar ik neem me de moeite niet om te kijken  :roll:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: "BoxerQ"Een collega vertelde me dat motorhuis Geleen leeg staat  :shock:

nou vertelt hij wel meer  :lol:

maar ik neem me de moeite niet om te kijken  :roll:

I.d.d Motorhuis Geleen heeft de deuren gesloten, showroom is ontruimd, van motoren enz.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

heb er nooit zaken kunnen doen. vond ut maar ne rare die kloon achter de teek :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Dwars"heb er nooit zaken kunnen doen. vond ut maar ne rare die kloon achter de teek :?

Die rare kloon was de baas (van een kennis van me), ik heb die Dweil op het vrijgezellenfeets van die kennis ontmoet en daarna nog een paar keer. Laat die Dweil nou de schoonzoon zijn (in middels ook weer geweest) van de oudeigenaar. Ik had hem naar de maan geschoten, wat een mong##l zo iemand zou je zelfs je ergste vijand nog niet als schoonzoon toewensen.

Ps wel een schone dame de dochter van de oudeigenaar.
Smells like rubber

QuattroFrits

Ben er een half uurke geleden eens langs gereden, staan nog steeds motoren en liggen nog steeds onderdelen in de etalage en op de deur hangt "wegens vakantie gesloten".
:roll: Dus of hij echt weg is weet ik zo net nog niet.  :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

:dunno:

De eerste keer dat ik er over las was op LRT, waar zich iemand speciaal had aangemeld om dit gerucht te plaatsen :scratch:

:?..:roll: hmm dat laatste is mijn eigen interpretatie. Ik moet eigenlijk zeggen:

Iemand had zich aangemeld op LRT en zijn eerste (en tot nu toe laatste :? ) post was het gerucht dat MHG zijn deuren gesloten had.
Tsja..als de vakantie langer gaat duren dan 3 weken dan ga ik mijn conclusies trekken :mrgreen: , ik ken het gerucht sinds 9 aug.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Was 25 of 26 juli reeds "wegens vakantie gesloten" dus zijn er rond dinsdag 14 augustus 3 weken voorbij, dan kunnen we nog een week wachten voor de vierde week en dan zou er dus weer aktiviteit moeten komen.
Afwachten dus.
Ik zal er verder echt niet wakker van liggen, al was het voor mij heel makkelijk en heel dicht bij mijn werk, 's morgens brengen en 's avonds weer ophalen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

ben er nooit geweest, wel een keer gebeld. Toen wist ik al genoeg denk ik :lol:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

3 a 4 weken vakantie lijken mij wel erg veel, en vooral midden in het seizoen, waar ze het toch van zouden moeten hebben.
Mss toch op de fles, maar bezig om te kijken of er mogelijkheden voor een doorstart zijn?
Kijk maar naar bijv Motoport Echt, die zijn ook al eens (vaker) failliet verklaart, en weer doorgestart.
Schijnt een manier te zijn om makkelijk(er) van je schulden af te komen...
(althans dat beweren boze tongen) :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Ik heb inderdaad ook uit betrouwbare bron vernomen dat ze definitief dicht zijn.

Ik heb  echter nog beter nieuws gehoord :
JO CADO gaat er ook mee stoppen !! :thatsgay:

Hakinnen

Damn..het wordt echt dunnetjes dan in t zuiden..

we moesten maar eens een motorzaak beginnen he..  :mrgreen: NOT..

alez.. Zowel Cabo als MHG zijn beiden toch wel heel lang actief geweest, ze zullen dus ook wel tevreden klanten hebben gehad. Ik kwam bij beide nooit.
Faillissementen (als dat zo is..ik heb nog nergens wat bevestigd gezien / gehoord) zijn nooit tof..niet voor de ondernemers en niet voor hun personeel.

Wens beiden dan ook een zo goed mogelijke afhandeling toe

:wink:

karz

Cabo ook ?  
hmmm of zullen ze samen doorstarten in een joint venture  ? :scratch:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"Ik heb inderdaad ook uit betrouwbare bron vernomen dat ze definitief dicht zijn.

Ik heb  echter nog beter nieuws gehoord :
JO CADO gaat er ook mee stoppen !! :thatsgay:

godzegedank :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Hakinnen"

alez.. Zowel Cabo als MHG zijn beiden toch wel heel lang actief geweest, ze zullen dus ook wel tevreden klanten hebben gehad.

:wink:

Ik ben nog nooit een tevreden klant van Cabo tegengekomen. M'n zusje kocht daar een bijna nieuwe brommer maar kwam er snel achter dat ze beter ergens anders had kunnen gaan. Wat een botte dweil, dan heb ik het over Jo Cabo zelf.
Smells like rubber