"verboden voor motoren" wegen Eifel in het wknd

Gestart door karz, 11 augustus, 2007, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Weet iemand waar ik kan vinden welke stukken weg allemaal verboden zijn voor Motoren in het weekend in de Eifel ?
Of weet iemand dat uit het blote bolleke ? :cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

gewoon goed de borden bekijken: staat vrij duidelijk aangegeven! Op zich zijn niet zoveel wegen "afgesloten" maar deze zeker niet negeren: Bij de Polizwei kunnen "arschlöcher" zitten die je zeker bekeuren.  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Ok , thx.

Maar ik hoop tevens dat dit nog ergens te achterhalen is via internet ofzo. Dat is wel handig als je van te voren een route wil plannen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

was er laats en kwam ook de borden tegen...Zover ik kon zien is het niet contineu afgesloten voor motoren. Op zondag iig wel.
Zou makkelijk zijn om te weten waar welke en waneer bepaalde stukken afgesloten zijn.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

Lekker op Zondag werken en dan door de weeks door de Eiffel cruisen, dan heb je van allemaal dat gezever geen last, hoogstens hier en daar een rijdende chicane in de vorm van een John Deere, Fendt of Unimog :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

karz

Steckenborn is iig zo'n plaats, voor de rest ben ik niets tegengekomen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Busaberke

Citaat van: "Joepie1958"Lekker op Zondag werken en dan door de weeks door de Eiffel cruisen, dan heb je van allemaal dat gezever geen last, hoogstens hier en daar een rijdende chicane in de vorm van een John Deere, Fendt of Unimog :oops:

klopt als een zwerende vinger!
behalve dat werken op zondag dan  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

Ja eeh, ga ook liever door de week of 's avonds, maar je moet roeien met de riemen die je hebt :jack:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

BMWhub

Hier moet ik Karz gelijk geven, als je mogelijkheid hebt ga dan eens een doordeweekse dag, dan heb je geen last  :) van dat file rijden en geen  :twisted: zondagrijders.
De mooie stukken zijn dan eveneens open voor de motorrijders en er wordt veel minder tot niet gecontroleerd op speed :)

GRTZ Hoebair 8)
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng

#10
Binnen kort weer een weekende weg met de vrouw. gezien het vertrek op zaterdag wil ik een stuk door de eifel. Ik weet echter nog altijd niet welke wegen in het weekend zijn afgesloten voor motoren.
Wie kan mij dit vertellen??

deze weet ik wel
http://maps.google.nl/maps?q=50.622405,6.358938&t=h&sll=50.60624,6.303683&sspn=0.016995,0.038418&hl=nl&ie=UTF8&ll=50.624474,6.357822&spn=0.012333,0.038409&z=15
God Forgives, I Don't

DeWitte

als ze zijn afgesloten, dan staat het middels borden aangegeven. Maar waar exact kan ik je iig niet melden
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

#12
Deze volgens mij :

maps.google.com

Topic samengevoegd
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

De Sjeng

#13
Citaat van: Dwars® op 30 augustus, 2009, 16:18:10
als ze zijn afgesloten, dan staat het middels borden aangegeven.

Dat snap ik!, maar als je van te voren de route uitzet, en je staat dan plots voor een afgesloten weg. Is wel je mooi uitgezette route naar de kl*te
(eeeyyy mijn topic is gemoeved, thanx!!)
God Forgives, I Don't