Hoofdmenu

Wat voor accu...??

Gestart door Jor, 14 augustus, 2007, 08:37:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jor

Hey mensen,
Mijn accu van de TLR is aan vervanging toe, wat is een goede accu voor deze brommert???
Gewoon de standaard of toch iets anders??

Bvd Jor
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

SuzukiLimburg

Heb de accu van mijn TLS ook vorige week (moeten) vervangen.
Standaard accu lijkt mij niks mis mee. Heb hem gewoon bij Heuts in Schin op Geul gehaald. Was trouwens geen goedkoop ding. Dikke 70 Euro!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

Die wat erin zat was een YUASA , dat zou de beste moeten zijn :dunno:  , leg je wel 9 tientjes voor neer.

De TL spreekt dat kleine accuutje tot op het randje aan, dus gene klommel kope, en druppelladen gotverdegotver ,!! ;) Want je hebt dat @#! alarm :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

accuservice geleen heeft de zelfde
YUASA super mf pafecta YT12a-BS 65 eu
valt nog mee tegen jouw 90 eu
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Jor

en idd dat god@*#!&^%$#*@!!!!!! klote alarm moet er nog steeds heel erg snel uit, of verandert worden dat ik um helemaal kan uitschakelen....

idd bedankt ga ff mijn beurs omruilen naar een van uienleer  :?  8)
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

Citaat van: "Jor"accuservice geleen heeft de zelfde
YUASA super mf pafecta YT12a-BS 65 eu
valt nog mee tegen jouw 90 eu

Is het een echte ?  Of een moelans model dat de maten heeft van de Yuasa ?
90 euri is motoport prijs , dus dan kan aan de dure kant zijn geweest.

Ik had geen keuze, de maandag nadat mijn accu kapot ging gingen we naar Croix. Ik kwam er pas vrijdag avond achter toen ik naar Hakki wilde gaan voor de vering af te stellen.
En ik had alleen zaterdag tot 09:00 's morgens tijd om op pad te gaan voor een accu (en een tentje voor in de paddock ) .
Moelans was dicht, de rest van die rotte dorp-kruidenier-kutzaakjes gingen pas rond 9:30 open en motoport was mijn last chance, en een gok want ik was op en neer een half uur kwijt. Maar die hadden hem daar iig en toen heb ik ook maar die hoofdprijs betaald.  :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

Heb um net bij moelans opgehaald is het zelfde merk en het zelfde type dus....

en dat 25 eu goedkoper...??
Hij zit erin en natuurlijk werkt het
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

Nou mooi :thumbsup:

Brullen met die hap ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

Heb je vacance?? kun je mee ik ga zo!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

Citaat van: "Jor"Heb je vacance?? kun je mee ik ga zo!!

helaas :(
sometimes the same is different, but mostly it's the same.