Hoofdmenu

MFL Transip

Gestart door DeWitte, 23 augustus, 2007, 12:43:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

R-yen

Citaat van: suzuki-girl op 25 augustus, 2007, 12:20:28
:'( :'( Bij mij klopt er niks meer van.....
Zie mijn onderschrift :'( :'(, ik kan het niet veranderen, want ik mag zelfs mijn eigen profiel niet zien.... :o
Enne zie geen modjes gedeelte meer....


R-yen...HELLUP!!!!!!

En nu?

Menke

zie mijn onderschrift ook niet meer  :'(

DeWitte

sjek ff je profiel en pas het ffkes aan, ook vele instellingen kun je er voor je eigen wijzigen 8). Alles went. :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Zo te zien is nu alles OKEEJ !!!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon


toch lullig dat ik me iedere keer moet inloggen  ???

DeWitte

Citaat van: BoxerQ op 26 augustus, 2007, 09:03:07

toch lullig dat ik me iedere keer moet inloggen  ???

is een spiksplinternieuwe, vers ingebouwde, zelfdenkende screening voor bmw rijders ;D
geintje :p
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

isdazoiets als 'n Hondarijder op n' belgische BMWforum  :-*

DeWitte

Citaat van: BoxerQ op 26 augustus, 2007, 09:21:19
isdazoiets als 'n Hondarijder op n' belgische BMWforum  :-*

in belgië kan alles, dat weet je toch ;D
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: BoxerQ op 26 augustus, 2007, 09:03:07

toch lullig dat ik me iedere keer moet inloggen  ???

ik ben dus niet de enigste zo te zien

Smells like rubber

Joepie1958

't is effe wennen, vooral dat scrollen van die teksten, maar voor mij hoeft dat niet :evil:
Doe dus maar niet meer, behalve bij belangrijke mededelingen ;D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 26 augustus, 2007, 09:52:34
't is effe wennen, vooral dat scrollen van die teksten, maar voor mij hoeft dat niet :evil:
Doe dus maar niet meer, behalve bij belangrijke mededelingen ;D

Door stom toeval vond ik het forum, maar er is heel veel veranderd en die scroll tekst wordt je na een paar seconden al doodziek van.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Als ik een berichtje plaats en druk op verzenden, kom ik gvd weer op de beginpagina en ben dus uit het topic. dit is k.t
Ben ik aan het einde van de pagina, moet ik helemaal naar boven scrollen om terug te gaan. dit is k.t
Druk ik onder aan de pagina op vorige dan kom ik op de beginpagina. dit is k.t
Wil ik naar het forum, dan moet ik via de homepage. dit is k.t
enz.enz.

Ik weet het antwoord wel, "alles went" , maar dit dus echt niet want je moet tich handelingen méér verrichten als op het oude forum en dat werkte naar mijn mening wél goed.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Bij iedere scheet moet ik mij opnieuw inloggen, is dit niet te veranderen want het is zo echt niet leuk meer.
Druk ik op F5 om te vernieuwen, moet ik mij weer inloggen.
Wat is dit eigenlijk voor een forumconsructie ??
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Beste Frits, voor deze forum verandering is niet zomaar gekozen, dit is een weloverwogen beslissing van het team geweest.
Soms moet je dingen veranderen om aan de standaard van vandaag te kunnen voldoen, zeer zeker wat internet, en internet beveiliging betreft.
Gaat er hier ook om dat de server waar we op zaten niet zo up to date was, en achter de schermen voor onnodig veel werk zorgde.
vergeet niet dat er achter de schermen bij MFL ook nog dingen gedaan moeten worden om het forum te laten functioneren  ;)

Kleine onvolkomenheden, zullen ook tzt aangepakt worden waar mogelijk.
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Ik begrijp het helemaal, maar als je met de motor wil gaan toeren en je moet iedere keer als je stopt het stuur opnieuw monteren vind ik het toch vreemd.

Het is maar een voorbeeldje.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.