Hoofdmenu

MFL Transip

Gestart door DeWitte, 23 augustus, 2007, 12:43:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

#30
CiteerBeste Frits, voor deze forum verandering is niet zomaar gekozen, dit is een weloverwogen beslissing van het team geweest.
Soms moet je dingen veranderen om aan de standaard van vandaag te kunnen voldoen, zeer zeker wat internet, en internet beveiliging betreft.
Gaat er hier ook om dat de server waar we op zaten niet zo up to date was, en achter de schermen voor onnodig veel werk zorgde.
vergeet niet dat er achter de schermen bij MFL ook nog dingen gedaan moeten worden om het forum te laten functioneren 

Kleine onvolkomenheden, zullen ook tzt aangepakt worden waar mogelijk.

idd, alles kunt jot :p

@ steefke (wordt aan gewerkt) ;-)

zoals ik al schreef ???,

SJEK je eigen instellingen in je profiel: de meesten hebben nl nergens last van;  :-o

werkt het dan nog niet, stuur een van de MFL teamleden een pb of e-mail:

edit: aanvulling: LOG TIJDELIJK IN VIA http://motorforumlimburg.nl.virt6.transip.nl/We zitten nu nog in de Transip-fase (tussen-fase): de domeinnaam moet nl nog verhuist worden binnen enkele dagen moet dat gerealiseerd zijn en dan zouden alle inlogproblemen voorbij moeten zijn. Althans volgens onze Goeroe R-yen ;D
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

zo ik ga stoppen voor vandaag !






kep n' hele dikke wijsvinger van 't scrollen  ;D

Steefke™

Ik moet zeggen het ziet er super uit met leuke mogelijkheden ondanks de tijdelijk probleempjes vind ik het
Smells like rubber

Steefke™

Citaat van: BoxerQ op 26 augustus, 2007, 20:16:09
zo ik ga stoppen voor vandaag !






kep n' hele dikke wijsvinger van 't scrollen  ;D

kijk maar uit straks kun je niet meer koppelen ;D
Smells like rubber

@Nippon

Citaat van: Steefke op 26 augustus, 2007, 20:18:49
Citaat van: BoxerQ op 26 augustus, 2007, 20:16:09
zo ik ga stoppen voor vandaag !






kep n' hele dikke wijsvinger van 't scrollen  ;D

kijk maar uit straks kun je niet meer koppelen ;D

wat is dat  ???

QuattroFrits

Ik heb vandaag dus al diverse positieve verbeteringen van het forum gezien, waaronder beter uitziende emoticons, ik blijf nu ingelogd enz.

Toch weer lof voor het MFL-Team.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Tja, ik ben er ook nog niet echt kapot van, maar goed, verandering is altijd moeilijk. Tis nog effe wennen zullen we maar zeggen. De mensen die zich nieuw aanmelden snappen niet waar wij ons zo druk over maken.

Ik zie in ieder geval een hoop nieuwe opties die ik eens moet gaan uitpluizen. Hoop wel dat het niet zo'n bont forum wordt, met alle kleuren van de regenboof en scrollende teksten etc.
Meh ja, alles kumpt good, zigge ze!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Valt me wel op dat bij de meesten, bij de z.g. handtekening de eerste letter is weggevallen.
Ik heb de mijne reeds aangepast in "profiel".
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: QuattroFrits op 27 augustus, 2007, 21:00:22
Valt me wel op dat bij de meesten, bij de z.g. handtekening de eerste letter is weggevallen.
Ik heb de mijne reeds aangepast in "profiel".

goed opgelet Frits.... ;D zie : « Antwoord #11 Gepost op: augustus 25, 2007, 10:36:33 am »
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: FZ_Ron op 27 augustus, 2007, 21:13:44
Citaat van: QuattroFrits op 27 augustus, 2007, 21:00:22
Valt me wel op dat bij de meesten, bij de z.g. handtekening de eerste letter is weggevallen.
Ik heb de mijne reeds aangepast in "profiel".

goed opgelet Frits.... ;D zie : « Antwoord #11 Gepost op: augustus 25, 2007, 10:36:33 am »

:oops: Sorry Ron, je hebt me net wakker gemaakt en ik heb het nou pas goed gelezen.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

De koffie was zeker op. Dan ben je niet meer zo scherp...
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: SuzukiLimburg op 27 augustus, 2007, 21:18:20
De koffie was zeker op. Dan ben je niet meer zo scherp...

:oops: Sorry, ik ga nu direct nieuwe halen.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Ik heb nu nieuwe, maar ben nog even bot als voorheen.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Begint aardig te wennen....paar lastigheidjes nog...

@ frits..zou het de leeftijd kunnen zijn ????
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

 :evil: Ja hoor, zo moet je maar beginnen.  :evil:  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.