MFL motokwis

Gestart door DeWitte, 29 september, 2005, 13:35:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Busaberke

Citaat van: Joker op 23 september, 2013, 19:59:21
Hoe doet hij het zo ? Alweer goed  :worship-cool:  U Bent

Gewoon heel veel kennis absorberen uit boeken, tijdschriften, op beurzen , en tegenwoordig natuurlijk vanaf internet en dat alles sinds m'n 18e levensjaar.

Ik ga nog ff nadenken over de volgende vraag.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joker

Je moet ook af en toe wat kennis lozen  :yes6rs:  anders past je helm eerstdaags niet meer  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Busaberke

Welke motorfietsfabrikant heeft ook dit soort machines gemaakt ?

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Mounty

singer maakte naaimachines...het britse Singer maakte auto's,motorfietsen en fietsen... Mijn antwoord...Singer
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Citaat van: Mounty op 02 oktober, 2013, 06:53:06
singer maakte naaimachines...het britse Singer maakte auto's,motorfietsen en fietsen... Mijn antwoord...Singer

Dat is niet correct.
Het Britse Singer Motors Limited is een ander bedrijf dan het Amerikaans Singer Corporation dat de naaimachines maakt.

Het bedrijf dat ik bedoel, maakte wel zelf zowel de motorfietsen als de naaimachines.

Tip:
Het was een Duits bedrijf.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joker

Dan was het Zündapp.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Joepie1958

Ik dacht aan Husqvarna :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

slowrider

#2003
allee dan gaan we voor opel
:) :roll:
naaimachines maken ze nu nog
:schater: :schater: :rofl:
When all else fails, read the instructions

thedutchrockstar

Van de naaimachine in de foto is de fabrikant onbekend... Die staat in een museum in rotterdam.
Maar Zündapp heeft in de jaren 40 en 50 ook naaimachines geproduceerd dus het zal het antwoord van Joker wel zijn ;)
2 wheel madness

Busaberke

Het antwoord van Slowrider is correct!
Opel heeft naast auto's ook fietesen, motorfietsen en naaimachines geproduceerd.




Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

slowrider

#2006
gaarne merk en de bijzonderheid
When all else fails, read the instructions

slowrider

zoals de foto al doet vermoeden  :lol:
het is van duitse makelij  :yes6rs:
When all else fails, read the instructions

Busaberke

Het is een Killinger und Freund uit 1938 met een driecylinder tweetakt motor die in het voorwiel zat.







Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joker

Ongelooflijk ! ik heb een half uur zitten googelen maar kon het niet vinden
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.