Hoofdmenu

circuitfoto Fazer

Gestart door Karin, 29 september, 2005, 16:06:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Oke, hier ook een paar foto's van mij op het trainingscircuit.





En deze vind ik persoonlijk zelf erg mooi, aangezien je geen wegdek ziet :lol:






DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Focking respect voor een meid die zo kan rijden

AngelInMe


Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

Citaat van: "Karin"Oke, hier ook een paar foto's van mij op het trainingscircuit.

En deze vind ik persoonlijk zelf erg mooi, aangezien je geen wegdek ziet :lol:




Voor hetzelfde geld lig je hier gewoon in / op die struik achter je ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

Ik dacht al toen ik gisteren tegen dat kontje aankeek :D
Die meid rijdt lekkere lijnen, goeie stijl, kan ik nog veel van leren 8)
Nu weet ik beter, meer leren onder leiding van instructeurs :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"Ik dacht al toen ik gisteren tegen dat kontje aankeek :D

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Karin"Oke, hier ook een paar foto's van mij op het trainingscircuit.




Mooie piccies Karin.  vooral de bovenstaande.

Als de foto van de andere kant was genomen en je je bovenlichaam  / helm een stukje verder naar beneden had gebracht was dat een hele spectaculaire geweest.

Het hoeft niet altijd hard te gaan om er op de foto goed uit te zien , de "bladen " hebben er ook zo hun trucskes voor...

op onderstaande pic gaan beide motoren met een slakkegangetje de bocht om.  de rijder op de blauwe kawa rijdt in werkelijk iets harder dan ik op de Yamaha. de yamaha heeft ook niet ingehaald en reed al voorop.  echter, door het verschil in lichaamshouding ziet het er op de foto net uit alsof de kawarijder aan het toeren is en rustig zijn bochtje neemt terwijl ie onverwachts buitenom voorbij wordt gestoken door mij op de yamaha.  De lichaamshouding van degene  op de yamaha is veel "actiever" dan die van de kawarijder hetgeen een heel andere foto geeft dan wanneer beide rijders rechtop hadden gezeten.

http://www.motorfreaks.nl/fsget.php?id=12088

TTigertje

@ Hakki  :thumbsup: Goed verhaal, kan idd iets in zitten......
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Bakkertjedeeg


melskeh

Ja, ik al nieuweling ben aan het snuffelen en komt deze zeer mooie meid en foto's tegen... :lol:
Geneet van 't leave, Du leafs mir eine kier