Persbericht Suzuki: Suzuki haalt 2 titels binnen

Gestart door DeWitte, 21 september, 2007, 20:17:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Prolongatie World Endurance en AMA Superbike
Afgelopen weekend heeft Suzuki met de nieuwe GSX-R1000 wederom de titel in het World Endurance en het AMA superbike binnen gehaald. Eén race voor het einde van het seizoen was de titel Endurance al veilig gesteld door Vincent Phillips. Bij het AMA Superbike heeft Suzuki alle 19 wedstrijden gewonnen en was het alleen nog de vraag welke rijder de titel zou winnen. Uiteindelijk mocht Ben Spies zich tot kampioen laten kronen.




Vincent Phillipe Sert1:" Dit was de zwaarste race uit mijn leven, de crash kostte ons verschrikkelijk veel tijd en ik moest al mijn energie gebruiken om terug te komen richting de kop van het veld. We hebben nooit opgegeven en steeds de snelste rondetijden gereden. Het team en de GSX-R1000 waren perfekt vandaag. Ik ben blij met de GSX-R1000 opnieuw de titel behaald te hebben".
Ben Spies, Yoshimura Suzuki USA: " het doel dit jaar was het behalen van twee titels namelijk die in de Superstock en Superbike klasse. Dat doel is bereikt. Het kwam aan op de laatste race en ik heb gedaan wat ik doen moest! Ik wil het Yoshimura Suzuki team bedanken voor de fantastische ondersteuning dit jaar en ben blij samen met hen de titel te behalen".

Bron: Suzuki 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away