aandacht gevraagd voor motorrijders in de file

Gestart door DeWitte, 05 oktober, 2007, 18:16:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

file (verkeer) (uitspraak: fiele ), een lange rij stilstaande of langzaam rijdende auto's op de snelweg

Voor een stoplicht is het geen file volgens mij, zeg maar daar waar er altijd al gestopt moest worden zoals stoplichten en kruisingen en zo...een file is meer stilstaande auto's of langzaamrijdende auto's daar waar je het niet zou verwachten...op de autobahn dus..

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

Citaat van: karz op 06 oktober, 2007, 18:27:32
Citaat van: BoxerQ op 06 oktober, 2007, 17:04:10
Citaat van: karz op 06 oktober, 2007, 09:23:53
Het zal zowiezo een openbaring zijn voor velen dat het uberhaupt mag.

zo ook voor motorrijders dat je dat op gepaste snelheid doet en de daar voor bestemde wegdeel gebruikt  :roll:

mij vliegen ze links/rechts en op verdrijvingvlakken om de oren  :?

en voorkruipen naar een stoplicht ook zo iets :roll:


Dat mag toch ook ?  Stilstaande auto's zijn een file...toch ?

nee....  dus  ;)

voor sommige is dit een openbaring dat 't niet mag ik noem geen namen :mrgreen:

karz

Heb je daar een officieel statement van ergens , op internet ofzo ? 
Waar stopt een file dan ?
Bij de Geusselt bijvoorbeeld loopt de file eigenlijk 'door'  de stoplichten heen.
Ik ben vaak genoeg voor een motoragent of achter een motoragent rechtstreeks naar het stoplicht gereden. No prob :dunno:


sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

@Nippon

Citaat van: karz op 06 oktober, 2007, 19:37:02
Heb je daar een officieel statement van ergens , op internet ofzo ? 
Waar stopt een file dan ?
Bij de Geusselt bijvoorbeeld loopt de file eigenlijk 'door'  de stoplichten heen.
Ik ben vaak genoeg voor een motoragent of achter een motoragent rechtstreeks naar het stoplicht gereden. No prob :dunno:




je hebt helemaal gelijk de snelweg eindigd bij een stoplicht en geen agent die je aanhoud  ;)


QuattroFrits

Als je in de zomer vanaf Hulsberg/Nuth valkenburg in wil rijden staat er toch een rij auto's van soms wel 2 kilometer en is dat dan GEEN file ??
Wat is dan de echte definitie van een file ??

KOOS ??  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Vroeger kreeg ik wel es te horen: een file is een rij van een kilometer auto's die stilstaan op de rijweg.

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 19 maart, 2008, 13:57:49
wat file? drukte? of zijn wij gewoon niks gewend ?  :-X

http://www.youtube.com/watch?v=P2sTVGkDYsI

Doe dat zelfde hier ergens in nederland met 1/3 van dat aantal en je hebt een gigantisch groot ongeluk.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.