Hoofdmenu

Welke achterband

Gestart door De Generaal, 23 oktober, 2007, 18:52:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Generaal

Bedankt allemaal voor de tips

Ik ga kijken voor de Bridgestone BT021 of PR 2 van Michelin

En voor wat betrfet mijn smaak voor vrouwen
Quote "Dwars" Banden is als met vrouwen, wat mij bevalt, vind jij 3x niks

Daar hebben we het nog over met het forumfeest  :mrgreen:

Steefke™

Citaat van: De Generaal op 26 oktober, 2007, 15:28:02
Bedankt allemaal voor de tips

Ik ga kijken voor de Bridgestone BT021 of PR 2 van Michelin

En voor wat betrfet mijn smaak voor vrouwen
Quote "Dwars" Banden is als met vrouwen, wat mij bevalt, vind jij 3x niks

Daar hebben we het nog over met het forumfeest  :mrgreen:

hier nog een adresje http://www.novarota.nl/ voor leuke prijsjes
Smells like rubber

BMWhub

#17
Heb op mijn vorige Beemertjes hele goede ervaring gehad met de Bridgestone's
in het nieuwe motoport ( reklameboekje ) staan zowel de Michelin als de Bridgestone met dubbel compound.

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

limbofighter

Heb zelf pirreli dragon op mijn bike liggen ...vraagje hoeveel druk in het voorbandje 120/17 inch :roll:
en hoeveel druk achter 180/17 inch.

de een zegt dit en de ander zegt weer dat ..roept u maar  :worship-cool:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Citaat van: limbofighter op 14 augustus, 2008, 21:32:36
Heb zelf pirreli dragon op mijn bike liggen ...vraagje hoeveel druk in het voorbandje 120/17 inch :roll:
en hoeveel druk achter 180/17 inch.

de een zegt dit en de ander zegt weer dat ..roept u maar  :worship-cool:


Testen/probeeren  :-X
Proud on the South  

d'r Blieje

Blieve lache...8)

Mounty

Citaat van: d'r Blieje op 15 augustus, 2008, 18:39:22
voor 2.5
achter 2.8

dat zijn de waardes die op de band staan?

is dat niet ook afhankelijk van bepaalde factoren?
als je wat zaarder bent of je hebt een zwaardere motor...rij je sportief of juist veel rechte stukken..etc etc..
dan heb je nog de waardes die in het boekje van de motor staan.

maar ondanks dit, ik heb de banden getankt met de hoeveelheid lucht die op de band staat..

wat is eigenlijk de omrekenfactor van psi-lbs-bar ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

d'r Blieje

Citaat van: FZ_Ron op 15 augustus, 2008, 19:25:17
dat zijn de waardes die op de band staan?

is dat niet ook afhankelijk van bepaalde factoren?
als je wat zaarder bent of je hebt een zwaardere motor...rij je sportief of juist veel rechte stukken..etc etc..
dan heb je nog de waardes die in het boekje van de motor staan.

maar ondanks dit, ik heb de banden getankt met de hoeveelheid lucht die op de band staat..

wat is eigenlijk de omrekenfactor van psi-lbs-bar ?

Dat zijn de waardes die in Pirelli boek staan van Motoshop Margraten...
Ik heb (bijna) altijd Dragons op de CBR1000F gehad, dacht dat die niet meer te krijgen waren?

Ow ja, 1 bar is ongeveer 14 psi (pounds per square inch) lbs is een andere benaming voor 'tzelfde.
Blieve lache...8)

limbofighter

#24
Citaat van: d'r Blieje op 15 augustus, 2008, 18:39:22
voor 2.5
achter 2.8

Kijk daar heb ik wat aan,dacht al wat is mij bike licht voor een 900 lijkt wel of ik zweef zo hard waren ze  :mrgreen:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Mounty

Citaat van: d'r Blieje op 15 augustus, 2008, 20:14:57
Citaat van: FZ_Ron op 15 augustus, 2008, 19:25:17


wat is eigenlijk de omrekenfactor van psi-lbs-bar ?

Dat zijn de waardes die in Pirelli boek staan van Motoshop Margraten...
Ik heb (bijna) altijd Dragons op de CBR1000F gehad, dacht dat die niet meer te krijgen waren?

Ow ja, 1 bar is ongeveer 14 psi (pounds per square inch) lbs is een andere benaming voor 'tzelfde.

dus 42psi staat gelijk aan 3 bar...oke..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009