Yvil en z'n trots ;-)

Gestart door Yvil, 19 november, 2007, 00:00:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvil

#15
Gisteren voor het eerst naar de Eifel in geweest!!! F*cking Hell wat mooi, vet, tegek, heerlijk en natuurlijk fantastisch  :worship-cool: :headbang: :woohoo:

Ik had me ingeschreven voor een Promotour van THAT Motortours en heb uiteindelijk een 250 km gereden gisteren.
Met het weer heb ik echt super geluk gehad want ik heb dus echt de hele dag zon gehad!! En dat terwijl het hier
een stuk minder was heb ik van mijn vriendin gehoord. Alleen op de terugweg van Kornelimunster naar huis heb ik
door de stromende regen gereden. Maar dat was alleen op de autobahn en daar heb ik toch lekker door kunnen knallen  :mrgreen:

Voor de rest heb ik alleen maar droog asvalt (of asfalt?) gezien en is de "schaamrand" op m'n bandjes toch beduidend
minder geworden  :yes6rs: HEERLIJK!! Jammer genoeg hadden we wel een schuiver in de groep. Een jongen die ook nog niet
zo lang het rijbewijs had zag ik opeens in mijn spiegel rechtdoor schuiven waar hij toch echt linksaf moest. Dan rij je
toch ff een kilometertje of 2 wat rustiger daarna... Hij had gelukkig alleen een pijnlijke knie, een kapot pak en flink wat
krassen op zijn R6 en helm. Gelukkig geen kappen gescheurd!! Dus na een tijdje te hebben gezeten en bijkomen van de schrik
heeft hij de tocht (nog 2 uurtjes) op een rustige manier uit kunnen rijden. Zal dadelijk hier nog wat pics van plaatsen.


Nu even 3 fotootjes van mij (door Roger Thewissen gemaakt):

Hier kom ik net de foto ingereden (helemaal rechts). Jammer dat ik niet beter er op sta.


En dan nog twee fotootjes vlak na een heerlijke bak Gulash mit brot  :yes6rs:




Wat een fantastische dag!!

De volgende keer als ik hier dus iets tegen kom van een ritje Ruhrsee, Eifel of iets in die richting
ben ik dus zeker van de partij!!! :yes6rs: :worship-cool:

Yvil

#16
Nog ff over die schuiver binnen de groep waarin ik mee reed:

Het was idd een gemeen punt waar hij onderuit ging, maar hoe het nu precies is
gegaan weet zelfs hijzelf niet. We kwamen een heuveltje over waar achter meteen
een korte 90graden bocht naar rechts kwam die je dus heel laat zag. Meteen na
die bocht kwam zo'n zelfde bocht, maar dan naar links. In deze ging hij dus rechtdoor.

De snelheid was redelijk hoog en ik moest dus flink in de rem voordat ik in de bocht
weer op het gas kon. Hij kwam dus achter mij en heeft denk ik niet genoeg bijgeremd
waardoor hij die eerste bocht verkeerd uit kwam. Daar was niet veel ruimte om nog te
corrigeren voor de volgende naar links en ik denk dat hij daar te enthausiast in z'n
voorrem heeft geknepen waardoor hij onderuit is gegaan.

Hier sta ik in het einde van die bocht naar rechts waar hij waarschijnlijk verkeerd uit
kwam.


Hier heeft hij het asfalt geraakt en is hij begonnen met schuiven, dus nog voor de
bocht naar link. Hij had geluk dat er geen vangrail, greppel, enz. in die bocht was.
Hij schoof zo een ingang van een veld in. Daar remde de modder hem eindelijk af.


Tja, dit is dan het resultaat


Hier is de modder er wat vanaf


Is dus snel gebeurt, dat blijkt wel weer!!


karz

Mooi verhaal :thumbsup:

Mijn eerste eifel was ook zo'n verhaal met vallen en opstaan.
Waren met een grote groep na het stukje autosnelweg even wachten op elkaar.
Kraakt ene bij de andere het knipperlicht. Lopen ze daar een half uur mee te klooien.
Dan even later op de ruhrberg valt iemand zijn duc 900 ss uit.
Daar nog een anderhalf uur op gewacht, het is dat ik de weg niet kon anders was ik onderwijl even op pad geweest.
Bij de terugreis kiepte ik zelf ook nog even om bij een tankstation doordat iemand erg dicht op me stond en ik mijn balans verloor.

Gewoon dadelijk zelf of met een handjevol mensen die eifel in, liefst door de week.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

#18
Citaat van: karz op 31 maart, 2008, 16:15:07
Gewoon dadelijk zelf of met een handjevol mensen die eifel in, liefst door de week.
:stupid:

wel een goed geschreven verhaal :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Jaja... hij is eindelijk schoon!!!

Eindelijk heb ik me er toe kunnen zetten... Een grondige poetsbeurt verder
en zie hier het resultaat:


Is het geen plaatje, en dat nog na 16 lentes  :mrgreen:

Onderweg van Valkenburg naar Wijlre nog snel ff gestopt.


En nu is hij zooo mooi dat ik wel samen met hem op de foto wil  :D


Damn, nu is het wel zonde om weer zoveel lijkjes te gaan verzamelen op die voorkant... :evil:
Maar jah, wat hebben we er anders aan he!! Enjoy  :twisted:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Wie is die man die tegen die mooie Honda staat te hangen ??  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil

Citaat van: QuattroFrits op 12 mei, 2008, 21:33:09
Wie is die man die tegen die mooie Honda staat te hangen ??  :lol:

Die lelijkerd wat daar zo semi-casual probeert te staan bedoel je  :mrgreen:









Die ken ik niet  ;)

DeWitte

  wel witte benen zeg  :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: Dwars® op 13 mei, 2008, 11:32:00
  wel witte benen zeg  :shock:

:yes6rs: Was de eerste dag dat ze zon zagen sinds......... ik dacht 2001
Ben niet zo'n kortebroeken type met dit als gevolg  :roll:

Yvil

Ik had de laatste tijd (met het prachtige weer) hoofdpijn van het knijpen met m'n ogen, het zeet in m'n laarzen staan en kleffe handen in m'n luchtdichte handschoenen...  :evil:

Dus ik heb besloten dat dat zo niet langer kon en heb mezelf getrakteerd op enkele (jammergenoeg redelijk prijzige) kadootjes  :mrgreen:

Nieuwe ademende handschoentjes die mijn tere handjes toch de nodige bescherming bieden  :cool:


Een zeeeeer luchtig broekkie van IXS met wederom de nodige protectie  :yes6rs:
(ff snel op de grond "gekwakt" voor de foto  :oops:)


En last but not least... Een donker vizier voor in m'n geliefd helpje!!  :worship-cool:


Als ik nu nog eens over een klein hoopje geld zou struikelen komt er ook nog een andere jas voor de warme dagen aangezien die wat ik nu heb wat aan de losse kant zit zonder de wintervoering. Maar voor nu kan ik iig weer lekker voorui met de warmere dagen van het jaar  :yeah:

B-Witch

Heel mooi allemaal  :yes6rs:

Lekker toch om jezelf zo eens te trakteren  ;)

You may own the bike, but the bike possesses you.

crazy j

nice man
hoe zit t met dat leren pak waar je t over hat op t werk ??
mooie handschoentjes  :twisted:
living the life the way it comes

DeWitte

al vakansiecente gehad?

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Ik moet het die mannen van Honda echt nageven... Hier hebben ze goed over nagedacht  :mrgreen:
Vandaag de achterband/velg onder de Bike uit gehaald, dat was zeggen en schrijven 5 minuten werk!!
(De volgende foto's zijn van waardeloze kwaliteit, but you'll get the picture :mrgreen:)


5 bouten losdraaien en klaar is Yvil (Met dank aan Herr Tod  :thumbsup:  :worship-cool:)


1 boutje van de uitlaat los draaien en deze vervolgens door een zeer fijn koppelstuk naar buiten toe draaien.


De vier bouten van de velg losdraaien en...


Voila, de velg eraf samen met de nieuwe band die er morgen opgezet en geballenceerd gaat worden.