MFL Nieuwjaarsborrel 2008

Gestart door suzuki-girl, 19 november, 2007, 18:13:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Wij moeten ons helaas afmelden, veel plezier !

Motzippaldy

Citaat van: WhomBom op 04 januari, 2008, 01:42:10


p.s. motzy, als ik dan met jou mee terug kan rijden (goedkoop  :mrgreen:) zou wel te gek zijn


:yes6rs:  €€€€ :mrgreen:
Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: Dwars® op 19 december, 2007, 13:23:31
-Suzuki Limburg
-Suzuki Babe
-Suzuki Girl
-Mr Kawa
-Varaderos? + mrs?
-Bianca
-Herr Tod
-Whom Bom
-Motzypaldi + mrs?
-Diddle tlr
-R-yen + Liekje
-Yvil + mrs?
-Rookie + Ramona
-Gixxerbitch?
-BusaBearke
-Dwars + mrs?
-Super Duke + mrs
(24 pers)

Ben ik iemand vergeten? Moet ik ergens een vraagteken weghalen?? Meld dat dan.... :yes6rs:

ik heb net voor 30 personen gereserveerd op zat 5 januari om 19-19:30(uiterlijk) @ Da Geppetto. markt 64 Maastricht.
Laten we afspreken mocht je op de lijst staan en toch niet komen eten meld dat ook ffkes (mag per pb)
Dan hoeven we niet te wachten met bestellen.  :mrgreen:

Voor de niet eters laten we afspreken om elkaar ernaast in Cafe Ut Mooswief (naast het restaurant, markt 66) zo rond 21.30-22:00uur te treffen.

edit: aan en af meldingen hieronder zal ik verwijderen, en de lijst gelijk aanpassen, zodat deze verzamellijst up-to date blijft zegmaar :yes6rs:
update lijst
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Leuke avond, lekker eten. Helaas moest ik wat vroeger dan normaal naar huis, mijn doping was op :P :(. Wel leuk om buiten de MFL harde kern, ook met een paar nieuwe gezichten (waaronder sommigen die van ver kwamen aanrijden :worship-cool: ) kennis te maken. :thumbsup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

ja miljaar hey, ik was jullie al komen zoeken in t mooswief... volgende keer beter dan maar  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Motzippaldy

Deelnemers van Paris-Dakar, rest was waarschijnlijk deelgenomen aan Elf steden tocht  :mrgreen:










Proud on the South  

Diddl

ik vond het zaterdag best gezellig was leuk om een aantal mensen te leren kennen jammer van de lage opkomst

en mr kawa en suzuki-girl de koffie was lekker na afloop  :yes6rs:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Suzuki-Babe

Hey allemaal.

Sorry, wegens omstandigheden konden wij er niet bijzijn!
Volgende keer beter!

or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

Varaderos

Ook ik kon helaas niet, had er wel zin in, om de meute eens te leren kennen
Motorcycling is not a crime

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away