MFL Nieuwjaarsborrel 2008

Gestart door suzuki-girl, 19 november, 2007, 18:13:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

#75
Citaat van: FZ_Ron op 16 december, 2007, 21:38:43
Ook ik kom niet naar de "borrel"...hou niet zo van pizza en pasta. :mrgreen:

Das pas het eten Ron, de borrel komt daarna pas, kun je dan toch aanhaken :roll:

Maar jammer dat je niet komt  :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

De Kruik

Citaat van: Donné op 13 december, 2007, 17:39:20
Sju nog net neet truk vaan vakantie :dunno:

Ben helaas ook op ski vacantie maar wens jullie wel fijne feestdagen en een veilig en goed 2008
----------Als je voortdurend gromt, heb je een honde leven----------

DeWitte

#77
-Suzuki Limburg
-Suzuki Babe
-Suzuki Girl
-Mr Kawa
-Desmo + mrs
-Varaderos? + mrs?
-Bianca
-Herr Tod
-Whom Bom
-Motzypaldi + mrs?
-Crazy J?
-Diddle tlr + mrs?
-R-yen + Liekje
-Yvil + mrs?
-Rookie + Ramona
-Gixxerbitch?
-BusaBearke + mrs ?
-Dwars + mrs
(27 pers)

Ben ik iemand vergeten? Moet ik ergens een vraagteken weghalen?? Meld dat dan.... :yes6rs:

ik heb net voor 30 personen gereserveerd op zat 5 januari om 19-19:30(uiterlijk) @ Da Geppetto. markt 64 Maastricht.
Laten we afspreken mocht je op de lijst staan en toch niet komen eten meld dat ook ffkes (mag per pb)
Dan hoeven we niet te wachten met bestellen.  :mrgreen:

Voor de niet eters laten we afspreken om elkaar ernaast in Cafe Ut Mooswief (naast het restaurant, markt 66) zo rond 21.30-22:00uur te treffen.
Parkeren kun je op de markt zelf, of als je overdekt wil staan in de parking Vrijthof.

edit: aan en af meldingen hieronder zal ik verwijderen, en de lijst gelijk aanpassen, zodat deze verzamellijst up-to date blijft zegmaar :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gixxerbitchke

Ik zal proberen erbij te zijn  :yeah: Beloof niks maar wat is de uiterste datum dat jullie zeker iets moeten weten  , want ja italiaans eten sla ik niet af en anders kom ik wel alleen zoepen  :headbang:


DeWitte

Citaat van: Gixxerbitchke op 19 december, 2007, 12:53:17
Ik zal proberen erbij te zijn  :yeah: Beloof niks maar wat is de uiterste datum dat jullie zeker iets moeten weten  , want ja italiaans eten sla ik niet af en anders kom ik wel alleen zoepen  :headbang:

de dag zelf? :mrgreen: 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gixxerbitchke

Citaat van: Dwars® op 19 december, 2007, 12:59:40
de dag zelf? :mrgreen: 

dan is ut goooooooooooooooooooooot  :mrgreen: :worship-cool:

DeWitte

-Suzuki Limburg
-Suzuki Babe
-Suzuki Girl
-Mr Kawa
-Desmo + mrs
-Varaderos? + mrs?
-Bianca
-Herr Tod
-Whom Bom
-Motzypaldi + mrs?
-Diddle tlr + mrs?
-R-yen + Liekje
-Yvil + mrs?
-Rookie + Ramona
-Gixxerbitch?
-BusaBearke + mrs ?
-Dwars + mrs
(26 pers)

Ben ik iemand vergeten? Moet ik ergens een vraagteken weghalen?? Meld dat dan.... :yes6rs:

ik heb net voor 30 personen gereserveerd op zat 5 januari om 19-19:30(uiterlijk) @ Da Geppetto. markt 64 Maastricht.
Laten we afspreken mocht je op de lijst staan en toch niet komen eten meld dat ook ffkes (mag per pb)
Dan hoeven we niet te wachten met bestellen.  :mrgreen:

Voor de niet eters laten we afspreken om elkaar ernaast in Cafe Ut Mooswief (naast het restaurant, markt 66) zo rond 21.30-22:00uur te treffen.
Parkeren kun je op de markt zelf, of als je overdekt wil staan in de parking Vrijthof.

edit: aan en af meldingen hieronder zal ik verwijderen, en de lijst gelijk aanpassen, zodat deze verzamellijst up-to date blijft zegmaar :yes6rs:
edit: laatste update lijst
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Mijn Mrs komt niet mee, ze heeft avonddienst en kan niet ruilen.  :(
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: Dwars® op 19 december, 2007, 13:23:31
-Suzuki Limburg
-Suzuki Babe
-Suzuki Girl
-Mr Kawa
-Desmo + mrs
-Varaderos? + mrs?
-Bianca
-Herr Tod
-Whom Bom
-Motzypaldi + mrs?
-Diddle tlr + mrs?
-R-yen + Liekje
-Yvil + mrs?
-Rookie + Ramona
-Gixxerbitch + VFReaky
-BusaBearke 
-Dwars + mrs
(26 pers)

Ben ik iemand vergeten? Moet ik ergens een vraagteken weghalen?? Meld dat dan.... :yes6rs:

ik heb net voor 30 personen gereserveerd op zat 5 januari om 19-19:30(uiterlijk) @ Da Geppetto. markt 64 Maastricht.
Laten we afspreken mocht je op de lijst staan en toch niet komen eten meld dat ook ffkes (mag per pb)
Dan hoeven we niet te wachten met bestellen.  :mrgreen:

Voor de niet eters laten we afspreken om elkaar ernaast in Cafe Ut Mooswief (naast het restaurant, markt 66) zo rond 21.30-22:00uur te treffen.
Parkeren kun je op de markt zelf, of als je overdekt wil staan in de parking Vrijthof.

edit: aan en af meldingen hieronder zal ik verwijderen, en de lijst gelijk aanpassen, zodat deze verzamellijst up-to date blijft zegmaar :yes6rs:
edit: laatste update lijst

up date
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Motzy komt ook alleen dus als iemand BOB moet hebben ben ik beschikbaar (wel goedkoop)  :mrgreen:
Proud on the South  

Diddl

Citaat van: Dwars® op 19 december, 2007, 13:23:31
-Suzuki Limburg
-Suzuki Babe
-Suzuki Girl
-Mr Kawa
-Desmo + mrs
-Varaderos? + mrs?
-Bianca
-Herr Tod
-Whom Bom
-Motzypaldi + mrs?
-Diddle tlr + mrs?
-R-yen + Liekje
-Yvil + mrs?
-Rookie + Ramona
-Gixxerbitch?
-BusaBearke + mrs ?
-Dwars + mrs
(26 pers)

Ben ik iemand vergeten? Moet ik ergens een vraagteken weghalen?? Meld dat dan.... :yes6rs:

ik heb net voor 30 personen gereserveerd op zat 5 januari om 19-19:30(uiterlijk) @ Da Geppetto. markt 64 Maastricht.
Laten we afspreken mocht je op de lijst staan en toch niet komen eten meld dat ook ffkes (mag per pb)
Dan hoeven we niet te wachten met bestellen.  :mrgreen:

Voor de niet eters laten we afspreken om elkaar ernaast in Cafe Ut Mooswief (naast het restaurant, markt 66) zo rond 21.30-22:00uur te treffen.
Parkeren kun je op de markt zelf, of als je overdekt wil staan in de parking Vrijthof.

edit: aan en af meldingen hieronder zal ik verwijderen, en de lijst gelijk aanpassen, zodat deze verzamellijst up-to date blijft zegmaar :yes6rs:
edit: laatste update lijst


streep de mrs maar weg ik kom alleen
dus dat wil zeggen dat ik zeker kom wel wat later dan de rest maar ik zal er zijn
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

B-Witch

Aangezien Super Duke hier nog helemaal vers is, en hij het forum nog niet kent, help ik hem ff
hij komt met zijn partner ook  :cool: :worship-cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

ik moet 's middags werken, dus ik sla het eten over en kom alleen borrelen  :mrgreen:

p.s. motzy, als ik dan met jou mee terug kan rijden (goedkoop  :mrgreen:) zou wel te gek zijn
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: Dwars® op 19 december, 2007, 13:23:31
-Suzuki Limburg
-Suzuki Babe
-Suzuki Girl
-Mr Kawa
-Desmo + mrs
-Varaderos? + mrs?
-Bianca
-Herr Tod
-Whom Bom
-Motzypaldi + mrs?
-Diddle tlr
-R-yen + Liekje
-Yvil + mrs?
-Rookie + Ramona
-Gixxerbitch?
-BusaBearke
-Dwars + mrs?
-Super Duke + mrs
(26 pers)

Ben ik iemand vergeten? Moet ik ergens een vraagteken weghalen?? Meld dat dan.... :yes6rs:

ik heb net voor 30 personen gereserveerd op zat 5 januari om 19-19:30(uiterlijk) @ Da Geppetto. markt 64 Maastricht.
Laten we afspreken mocht je op de lijst staan en toch niet komen eten meld dat ook ffkes (mag per pb)
Dan hoeven we niet te wachten met bestellen.  :mrgreen:

Voor de niet eters laten we afspreken om elkaar ernaast in Cafe Ut Mooswief (naast het restaurant, markt 66) zo rond 21.30-22:00uur te treffen.
Parkeren kun je op de markt zelf, of als je overdekt wil staan in de parking Vrijthof.

edit: aan en af meldingen hieronder zal ik verwijderen, en de lijst gelijk aanpassen, zodat deze verzamellijst up-to date blijft zegmaar :yes6rs:
update lijst
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

#89
Citaat van: Dwars® op 04 januari, 2008, 07:29:30
Parkeren kun je op de markt zelf, of als je overdekt wil staan in de parking Vrijthof.

Correctie, op de markt mag je niet meer parkeren, al sinds 2006 geloof ik :roll:

Langs de Cabergerweg zijn wel nieuwe parkeerplaatsen. 10 min. wandelen om op de Markt te komen. Je rijd over de Noorderbrug, dan kom je bij de stoplichten en kun je de parkeerplaatsen al zien liggen aan de rechterkant. Na de stoplichten en voor het tankstation kun je rechts inrijden..