Safety Lights in laten bouwen...??

Gestart door Armando, 11 december, 2007, 17:35:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Armando

Beste motorfans,

Ik ben al een tijdje in bezit van Safety Lights, echter ze moeten alleen nog worden ingebouwd op mijn motor BMW R850RT. Weten jullie misschien waar ik dit het beste kan laten doen?

Ik ben zelf niet zo technisch met electronica, vandaar. Indien jullie iemand kennen, of weten waar dit het beste kan hoor ik het graag van jullie.

Alvast bedankt voor de gegeven reacties.

Gegroet,

Armando

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

mss bedoelt ie "Running Lights", want ne "warnblinkanlage" (alarmlichten) heeft elke beemer standaard
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 11 december, 2007, 20:02:21
mss bedoelt ie "Running Lights", want ne "warnblinkanlage" (alarmlichten) heeft elke beemer standaard

Hij bedoeld gewoon Safety Lights.

http://www.safetylights.nl/
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Armando

Hey,

Sorry, dat zijn idd o.a. running lights en nog enkele lichtpatronen. Remflashes, parkeerlicht enz.

Het gaat me idd om de running lights, maar die andere lichtpatronen zitten er gewoon bij.

Gr.

Armando

Joepie1958

vogges mij magge die nie :-X
'k zie 's ochtends in de file (defilee) naar Maastricht vaker een biker met van die oranje lichten om zijn achterlicht heen, dan is zeer irritant want die dingen schijnen nogal fel, en volgens mij mag je naar achteren als constante verlichting alleen rood licht voeren :-X
en naar voren alleen wit of geel :D
correct me if I'm wrong :cool:
Gelukkig zie ik nog maar hoogst zelden alarm-knippers in de file, da's pas irritant :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Positie lichten, zwak brandende knipperlichten dus, zijn volgens de nederlandse wet verboden.
Maaaar, aan de voorkant worden ze gedoogd omdat de zichtbaarheid toch beter is.
De amerikaanse motoren hebben ze standaard aan de voorkant er op zitten, net zoals de mijne, en ik heb ze weer in werking gesteld, gewoon op 5 watt.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

King-Kurt

en waar kan Armando ze nu laten inbouwen ??
Waar rook is is worst.

@Nippon


QuattroFrits

Citaat van: King-Kurt op 19 december, 2007, 14:21:24
en waar kan Armando ze nu laten inbouwen ??

Overal, bij iedere motorreparateur.  :yes6rs:

Als je maar betaald.  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.