Ben ik blind, of gewoon naïef?

Gestart door Dirk, 19 december, 2007, 15:10:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: Hakinnen op 20 december, 2007, 11:04:15
Citaat van: Schmetzke op 20 december, 2007, 11:00:25
Citaat van: Hakinnen op 19 december, 2007, 22:52:36

maaruh...
als het een keer in me op komt schrijf ik wel de andere kant  :twisted: ..
na..beetje liggen zeveren over "gelukkig zijn " op een terras al kijkend naar ne f*cking bus bejaarden en waarschijnlijk "te lui om te werken frite-volk" dat hun kinderen een beetje van ons belastinggeld wat ijs ligt te voeren! " miljaar..my silly ass mate! ...waarderen van dat soort momentjes..en "dingen willen zien"..
wel mijn beste..ik hoef daar mijne zetel niet voor uit..kan hakki mooi voor thuisblijven..hoppa..TV aan..ff zappen richting een of andere ellendezender..zie ik zo de hordes afrikaantjes weer over de beeldbuis huppelen..die gaan dan ook van het landschap genieten..ff water halen..3 uur heen- 5 uur terug..met de voet, goed voor het mileu ook..
Dat zijn pas geluksmomentjes..hakki in stein in de zetel..niet ergens in klimbabwe.
Miljaar!


Kan ik me ergens ischrijven voor de Hakkifanclub?  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

yep..op het secretariaat..
echter..er is slechts plaats voor vrouwelijke groupies gezegend met een goddelijk lichaam en niet te veel zever

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

karz

Citaat van: Hakinnen op 19 december, 2007, 22:52:36
Beetje..uh ...weet ik niet..dacht ff aan dat gedoe wat ik hier in een schaars moment van ultieme verveling wel eens in zo'n locaal "kerkeblaadje" heb gelezen..je weet wel..zo'n "in een poging tot boekje samengeniet pakje A4's" waarin meneer Pastoor zijn parochianen wenst toe te spreken in allerlei onaflatende pogingen tot zelfverheerlijking van kerk en christus..

:shock:  Ik ga nog liever flossen met scheermesjes voordat ik het klökske ga lezen  :worship-cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.