Hoofdmenu

Goldspeed semi slicks

Gestart door Youp, 22 oktober, 2006, 22:39:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Youp

een tijdje terug heb ik vernomen dat Maxxis Goldspeed semi (af fabriek opgesneden) slicks (straatlegaal) nu vraag ik me af of iemand een idee heeft waar die verkrijgbaar zijn, wat ze kosten en of het wat is...

een foto ben ik laatst tegen gekomen maar ik vind hem niet meer...
opeloos benzine verslaafd...

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Youp"een tijdje terug heb ik vernomen dat Maxxis Goldspeed semi (af fabriek opgesneden) slicks (straatlegaal) nu vraag ik me af of iemand een idee heeft waar die verkrijgbaar zijn, wat ze kosten en of het wat is...

een foto ben ik laatst tegen gekomen maar ik vind hem niet meer...

Supercorsa's zijn ook opgesneden slicks.

Hakinnen

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Youp"een tijdje terug heb ik vernomen dat Maxxis Goldspeed semi (af fabriek opgesneden) slicks (straatlegaal) nu vraag ik me af of iemand een idee heeft waar die verkrijgbaar zijn, wat ze kosten en of het wat is...

een foto ben ik laatst tegen gekomen maar ik vind hem niet meer...

Supercorsa's zijn ook opgesneden slicks.


fuck..ben de naam van de importeur ff kwijt..

maaruh...bon supermotards heeft ze dacht ik ook..

linkje vindt je wel ergens onder

www.supermotardnederland.nl

Steefke™

Citaat van: "Youp"een tijdje terug heb ik vernomen dat Maxxis Goldspeed semi (af fabriek opgesneden) slicks (straatlegaal) nu vraag ik me af of iemand een idee heeft waar die verkrijgbaar zijn, wat ze kosten en of het wat is...

een foto ben ik laatst tegen gekomen maar ik vind hem niet meer...

Ik had ze ook gezien hier is de link van de distributeur

http://www.schuurmanbv.com/index_1.php
Smells like rubber

Motzippaldy

119€ voor 160/60 17 is niet veel  8)  maar waar  :?:  in NL zeker niet  :evil:
Proud on the South  

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Youp"een tijdje terug heb ik vernomen dat Maxxis Goldspeed semi (af fabriek opgesneden) slicks (straatlegaal) nu vraag ik me af of iemand een idee heeft waar die verkrijgbaar zijn, wat ze kosten en of het wat is...

een foto ben ik laatst tegen gekomen maar ik vind hem niet meer...

Ik had ze ook gezien hier is de link van de distributeur

http://www.schuurmanbv.com/index_1.php

De importeur (Harm) Schuurman zit in Oss, is tevens een hele goede vriend van mij, Rudy Versteeg, een zeer goede ex SM rijder, is daar werkzaam, en doet veel ontwikkelings werk, wat direct wordt doorgespeeld aan Maxxis Taiwan, de normale motorbanden, worden gedistrubueerd (moeilijk woord) door Hoco parts in Barneveld.
off topic.
Harm Schuurman, geboren in Vriezeveen (Twente) is op jonge leeftijd, begonnen aldaar met karten en een werkplaatsje, met verkoop van onderdelen aldaar.
Harm is uitgegroeid tot een wereldtopper in het karten, heeft over de gehele wereld gekart, b.v Indoneschie, Doebai, enz enz enz, en zeer felle gevechten geleverd, met b.v Ayrton Senna.
Als hij weer eens een wedstrijd gewonnen had in die verre (rijke)landen, dan kwam het  "oliebaron" steevast naar hem toe, en MOEST Harm die kart aan hem verkopen, voor zijn zonen, en werdt er een blanco chequ overhandigd, m.a.w. "vul hem maar in"
Harm heeft van zijn hobby zijn beroep gemaakt, en heeft nu een, wereldbedrijf, met als o.a importeur, van Maxxis, en niet te vergeten E-Ton Quad,s, en vele vele kart onderdelen, met een eigen vestiging in Amerika (Goldspeed)
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Schmetzke

Citaat van: "Youp"een tijdje terug heb ik vernomen dat Maxxis Goldspeed semi (af fabriek opgesneden) slicks (straatlegaal) nu vraag ik me af of iemand een idee heeft waar die verkrijgbaar zijn, wat ze kosten en of het wat is...

een foto ben ik laatst tegen gekomen maar ik vind hem niet meer...

Maxxis heeft ook af fabriek opgesneden slicks. Ook regenbanden,
intermediates, full-slick's of de nieuwe street-legal's.

Bestellen bij Paul, www.bonmotoren.nl

De streetlegal's zijn natuurlijk de beste keus, maar die gaan echt niet langer mee dan een SC2  :wink:

Hier trouwens een mooi overzichtje met prijzen: http://www.shorttrack-online.de/download/Angebote%20Juni%2006%20Drift.pdf

Steefke™

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Youp"een tijdje terug heb ik vernomen dat Maxxis Goldspeed semi (af fabriek opgesneden) slicks (straatlegaal) nu vraag ik me af of iemand een idee heeft waar die verkrijgbaar zijn, wat ze kosten en of het wat is...

een foto ben ik laatst tegen gekomen maar ik vind hem niet meer...

Maxxis heeft ook af fabriek opgesneden slicks. Ook regenbanden,
intermediates, full-slick's of de nieuwe street-legal's.

Bestellen bij Paul, www.bonmotoren.nl

De streetlegal's zijn natuurlijk de beste keus, maar die gaan echt niet langer mee dan een SC2  :wink:

Hier trouwens een mooi overzichtje met prijzen: http://www.shorttrack-online.de/download/Angebote%20Juni%2006%20Drift.pdf
ja klop ik heb ze ook zie staan op de site van Bon motoren
Smells like rubber

WhomBom

die intermediates lijkt me wel wat  :idea:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"die intermediates lijkt me wel wat  :idea:

Die zijn net het minste.... En daar heeft Youp ook geen al te beste ervaringen mee :mrgreen:

Youp

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Youp"een tijdje terug heb ik vernomen dat Maxxis Goldspeed semi (af fabriek opgesneden) slicks (straatlegaal) nu vraag ik me af of iemand een idee heeft waar die verkrijgbaar zijn, wat ze kosten en of het wat is...

een foto ben ik laatst tegen gekomen maar ik vind hem niet meer...

Supercorsa's zijn ook opgesneden slicks.

daar rij ik al mee op het voorwiel :D maar misschien is dit een mooi alternatief
opeloos benzine verslaafd...

Youp

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "WhomBom"die intermediates lijkt me wel wat  :idea:

Die zijn net het minste.... En daar heeft Youp ook geen al te beste ervaringen mee :mrgreen:

strontbanden idd :lol: ik moet er wel bij zeggen dat ik niet de zachtste compound had...

maar ik weet dus dat de maxxis slicks goed zijn en ik dacht dat dat met de opgesneden slicks ook wel zo zou zijn :) en dat ze niet langer meegaan dan een SC2 is niet zo erg want ik rij zoals je weet nu ook met een SC1 vooraan...

verder was ik gewoon benieuwd naar de bandjes :!:
opeloos benzine verslaafd...