Biaggi op de Duc in 2008 samen met Xaus

Gestart door DeWitte, 19 november, 2007, 17:36:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Biaggi tekent bij Sterilgarda. :yes6rs: We zullen Max Biaggi ook volgend jaar in actie gaan zien in het WK Superbike nu bekend is geworden dat de Italiaan getekend heeft bij het Sterilgarda GMB Ducati team. Vorige week gingen nog geruchten rondom een samenwerking met het GSE team die dan weer de overstap naar het WK Superbike zou gaan maken maar dat werd op het laatste moment afgeketst.Dat organisator FGSport de Italiaan graag in het kampioenschap wilde houden was algemeen bekend en waarschijnlijk heeft FGSport dan ook een dikke vinger in de pap gehad bij pogingen om de 36 jarige Italiaan daarna in het Sterilgarda team te krijgen als teamgenoot van Ruben Xaus. De deal is inmiddels beklonken en we zullen de Romeinse Keizer volgend jaar dan ook op de Ducati 1098R Factory in actie gaan zien.

"Het leek me een goede optie," vertelt Biaggi op zijn website. "Het team heeft me gegarandeerd dat we goede techneuten zullen krijgen. De structuur van het team groeit aanzienlijk omdat we volgend jaar met twee rijders zullen zijn. Helaas zullen we eind november niet gaan testen in Qatar maar we hopen in de eerste week van december op Valencia of Vallelunga te gaan testen. Ik ben erg gemotiveerd voor dit nieuwe avontuur, daarnaast is het rijden met een Ducati altijd mijn droom geweest!"

bron: www.racesport.nl
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

CiteerMijn nieuwe uitdaging is de wereldtitel, we beginnen met een uitgebreid test programma op 21 januari in Qatar. Ik heb het prima naar mijn zin, de sfeer is goed en ben erg ontspannen. Ik voel niet de druk van de MotoGp. Het nivo van de motorfiets doet niet onder voor de motoGP racer. De 2 cilinder 1200 cc moet me in staat stellen dit jaar het wereld kampioenschap World superbike binnen te halen, aldus de optimistische Biaggi

:roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away