Hoofdmenu

Garmin Streetpilot 3

Gestart door Jor, 04 februari, 2008, 11:58:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jor

Hey mede brommetiers,

Ik probeer op dit moment mijn Streetpilot 3 te updaten met de update dvd city navigator europe v9
aleen moet ik deze nog betalen via de Garmin site om zo de 25 digits code te krijgen om hem te kunnen instaleren.

Alleen het begint al als ik de dvd in mijn laptop laad hij kan hem niet lezen of openen...
De vorige versie van city navigator staat op de pc (v6) aangezien de v9 deze nodig heeft omdat de laatste alleen een update dvd is.

Ook op de site van garmin kan ik nergens vinden waar ik die rekening nog moet betalen om zo de unlock code te krijgen...

Wie het weet mag het zeggen!!

Alvast bedankt
Jor




Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

de dvd in je laptop laadt niet ?

Je kan hem niet eens benaderen met explorer ? 

Stomme vraag maareh, heb je een dvd -of een cd rom in je laptop ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

dvd want de installeer dvd en CN v6 heb ik net geinstalleerd.....
Op de vaste pc doet ie ut wel.
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

QuattroFrits

Citaat van: Jor op 04 februari, 2008, 15:41:45
dvd want de installeer dvd en CN v6 heb ik net geinstalleerd.....
Op de vaste pc doet ie ut wel.

Dan zou het probleem wel eens bij jouw lezer in jouw laptop kunnen liggen.

En voor die code zou je eens op het forum van Waypoint kunnen zoeken, daar vind je het wel of je krijgt er een antwoord op.
Het forum : http://forum.gps.nl
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: Jor op 04 februari, 2008, 11:58:10
Hey mede brommetiers,

Ik probeer op dit moment mijn Streetpilot 3 te updaten met de update dvd city navigator europe v9
aleen moet ik deze nog betalen via de Garmin site om zo de 25 digits code te krijgen om hem te kunnen instaleren.

Hoi Jor,

Op het hoesje van de DVD 'City Navigator NT Europe V9' zit op de achterzijde een stickertje met een serienummer. Dit is een serienummer met 1 letter en 9 cijfers wat je nodig hebt voor de update. 
De 25 digits code hoort bij je GPS toestel en dat is de Unlock code. Deze staat op een geel formulier dat je bij de GPS hebt ontvangen, en die heb je dus niet nodig voor de update van Navigator.

Ik vraag me dus af welke DVD jij hebt en waar je deze hebt gekocht? Normaal gesproken zou je dus de code al moeten hebben.

greetz HD4ever. ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"