Hoofdmenu

zadel aanpassingen

Gestart door DeWitte, 05 oktober, 2005, 19:35:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

net de link naar Guy Paulissen gevonden; Ik weet dat MotorShop Margraten en Mokam Beek bijv.  motor-zadels bij Guy laten aanpassen; heeft de mijn zadel toendertijd ook super aan mijn lengte aangepast (lager en smaller). :wink:

gewoon een aanbeveling naar een vakman, (Meubelstoffeerder en Zadelmaker) daarbij snel enne zeker nie te duur he?


Guy Paulissen Maastricht
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"net de link naar Guy Paulissen gevonden; Ik weet dat MotorShop Margraten en Mokam Beek bijv.  motor-zadels bij Guy laten aanpassen; heeft de mijn zadel toendertijd ook super aan mijn lengte aangepast (lager en smaller). :wink:

gewoon een aanbeveling naar een vakman, (Meubelstoffeerder en Zadelmaker) daarbij snel enne zeker nie te duur he?


Guy Paulissen Maastricht

as we speak ligt mn zadel van de dominator bij hem op de werkbank, wordt van nieuw schuim en nieuwe cover voorzien, ben eigenlijk vergeten te vragen wat dat grapje kost  :oops:  (was toch nodig) dus hier kan ik snel over terugkomen........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Dr. A.

Citaat van: "hayasjeelski"ben eigenlijk vergeten te vragen wat dat grapje kost  :oops:

da's in jouw positie en met jouw inkomen toch ook niet nodig?  :wink:
otor Forum Limburg Ghost

The Dominator

Citaat van: "Dr. A."
Citaat van: "hayasjeelski"ben eigenlijk vergeten te vragen wat dat grapje kost  :oops:

da's in jouw positie en met jouw inkomen toch ook niet nodig?  :wink:

miljaar ik ga die deur van de kelder van MFL toch eens dichtmetselen hoor!! wordt eens tijd dat dat spook (zn mond) gesnoerd wordt  :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Haya wat heb ie betaald voor zadel overtrekken bij Guy??? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"net de link naar Guy Paulissen gevonden; Ik weet dat MotorShop Margraten en Mokam Beek bijv.  motor-zadels bij Guy laten aanpassen; heeft de mijn zadel toendertijd ook super aan mijn lengte aangepast (lager ,smaller en breder). :wink:


:?
Proud on the South  

DeWitte

dat was 3 jaar geleden en is toen niet nieuw overtrokken  :wink: zodoende
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"Haya wat heb ie betaald voor zadel overtrekken bij Guy??? :wink:

ik weet niet wat het overtrekken alleen kost maar heb er ook nieuw schuim op laten zetten (oude was na 17 jaar toch wel beetje doorgezeten) dit tezamen met het overtrekken heeft me 125 eurietjes gekost!

EDIT, FOTOOTJES ERBIJ GEPLAATST


color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

mooi werk. ziet er netjes uit 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gehaktbal

Citaat van: "Dwars"mooi werk. ziet er netjes uit 8)

:thumbsup: ik heb het mijn vriendin haar moeders laten doen,dame van 74,stuk skai gekocht en schuim,kosten paar euri :wink: .
naked bike or wife,i like it both