2 Linkse handen zoeken hulp voor montage uitlaat (als koop doorgaat!)

Gestart door Yvil, 16 februari, 2008, 19:49:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvil

Hallo geweldig handige collega motorrijders  :mrgreen: Slijm Slijm

Ik ben momenteel aan het bieden op een tweedehands uitlaat (ebay) en hoop
de biedingen morgenavond te winnen.

http://cgi.ebay.de/Honda-VFR-750-F-RC-36-Auspufftopf-von-MIG_W0QQitemZ170192161763QQihZ007QQcategoryZ49773QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Ik hoop dat die link werkt, wat is een redelijk bedrag voor een uitlaat van MIG???

Nu heb ik nul,nul sleutel ervaring en een chronisch gebrek aan gereedschap, dus nu de 1,000,000 dollar question:

Wie zou mij willen helpen om die uitlaat eronder te krijgen mocht het allemaal doorgaan???

Grtz,
Yvo


Motzippaldy

Het is een mooie MIG  :worship-cool: oetlaat en ik denk dat je hem niet onder 200€ zal krijgen.
Ik kan je misschien helpen met monteren maar dan moet je in de buurt van wereld stad Vaals  :mrgreen: wonen  of moet je naar me toe komen  :?
Proud on the South  

Steefke™

#2
kleinigheidje :mrgreen: met de ogen dicht :mrgreen: Leuk piepke trouwens
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


crazy j

dat lukt mij ook nog wel  :mrgreen:
fftjes onder werktijd hahaha
living the life the way it comes

Yvil

Mooi mensen!!! Vind ik echt tegek   :yes6rs:

Kan ik tenminste met een gerust hard bieden :mrgreen: 

Als ik meer weet zijn jullie de eerste die het horen!!!

Grtz,
Y

Steefke™

Citaat van: Yvil op 17 februari, 2008, 03:18:38
Mooi mensen!!! Vind ik echt tegek   :yes6rs:

Kan ik tenminste met een gerust hard bieden :mrgreen: 

Als ik meer weet zijn jullie de eerste die het horen!!!

Grtz,
Y

veel suc6 ;)
Smells like rubber

Yvil

Citaat van: Steefke™ op 17 februari, 2008, 10:08:46

veel suc6 ;)


Thnx!! Niet gedacht dat er nog mensen wakker waren  :mrgreen:

Tot hoeveel is zinnig om te bieden?? Zelf zat ik te denken tot een euro of 53...
Dan wordt het incl verzendkosten €70,- Dat is hij toch wel waard, of niet?

Is de eerste uitlaat voor mijn motor wat ik op het internet tegen kom dus wil
hem erg graag hebben  :oops:


Motzippaldy

Citaat van: Yvil op 17 februari, 2008, 14:21:00
Citaat van: Steefke™ op 17 februari, 2008, 10:08:46

veel suc6 ;)




Thnx!! Niet gedacht dat er nog mensen wakker waren  :mrgreen:

Tot hoeveel is zinnig om te bieden?? Zelf zat ik te denken tot een euro of 53...
Dan wordt het incl verzendkosten €70,- Dat is hij toch wel waard, of niet?

Is de eerste uitlaat voor mijn motor wat ik op het internet tegen kom dus wil
hem erg graag hebben  :oops:



Ik heb nog nooit een MIG oetlaat voor R1 onder 200€ gezien  :evil:
Proud on the South  

DeWitte

voor 200 moet je toch bijna een nieuwe hebben? mss geen mig, maar wel een ander merk?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Moet eerlijk bekennen dat ik best gespannen ben voor dat bieden  :oops:

Ben van plan om 5 min voordat de veiling voorbij is een bod te doen en dan
het beste ervan te hopen. Diegene waar ik tegen bied heeft veel "eBay ervaring"
dus die zal dan ook wel achter zijn pc zitten...

DeWitte

Herr Tod is vrij e-bay ervaren dacht ik zo, vraag hem anders voor DE GOUDEN TIP ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Tja... uiteindelijk is het toch 'wie het meest er voor over heeft krijgt het'. Het enige wat je kunt doen is je maximum bedrag in de laatste 5 of 10 seconden neerzetten, dan hebben de anderen in elk geval geen tijd meer om zich nog eens te bedenken en hoger te bieden. Dus niet zoals je nu bezig bent en telkens wat hoger bieden, dan drijf je alleen maar de prijs op ;) Als je wint, meteen de betalingsgegevens opvragen en zo snel mogelijk betalen, dan schiet het tenminste op.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Citaat van: Herr Tod op 17 februari, 2008, 19:02:39
Tja... uiteindelijk is het toch 'wie het meest er voor over heeft krijgt het'. Het enige wat je kunt doen is je maximum bedrag in de laatste 5 of 10 seconden neerzetten, dan hebben de anderen in elk geval geen tijd meer om zich nog eens te bedenken en hoger te bieden. Dus niet zoals je nu bezig bent en telkens wat hoger bieden, dan drijf je alleen maar de prijs op ;) Als je wint, meteen de betalingsgegevens opvragen en zo snel mogelijk betalen, dan schiet het tenminste op.

Die conclusie had ik zelf idd ook al getrokken  :yes6rs:
Maar als m'n pc ff haperd wanneer ik in de laatste seconden wil bieden loop ik hem natuurlijk mis he....

Dat betalen, hoe gaat dat eigenlijk???
Hij accepteerd een overschrijving, dus ik neem aan dat ik dan een bankrekeningnr van hem krijg of zoiets?   :dunno:

Ik wilde eigenlijk een minuut van te voren een max bod doen van €63,- en dan hopen dat ze er niet overheen gaan
in de laatste seconden... Zij zien niet wat mijn max is, of wel?

ps... nog 1 uur en 18 seconden