Hoofdmenu

Bandit mods

Gestart door Herr Tod, 05 oktober, 2005, 22:53:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WhomBom

twee shakers.... shaken, not stirred  :lol:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

De dempers van de 2006 ZX-10R :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"
:rofl:  what is love ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Yeah, eindelijk heb ik mijn lak binnen :D Morgen nog de laatste restjes van de velg blank schuren, met een beetje geluk zaterdag alles in de grondverf zetten en volgende week spuiten. Hopelijk kan dan het weekend daarna de voorvork ombouw beginnen :twisted: Tegen die tijd kan ik ook beginnen aan de GSX 750 en zodra die de weg op kan ga ik het frame van de Bandit verlassen.

Ik heb gisteren mijn ZX-10R dempers binnen gekregen dus dan kan ik eens een poging wagen om er een uitlaatpijp voor te maken. Eigenlijk wil ik die dempers nog een beetje inkorten maar of dat een beetje netjes te doen is moet ik nog zien. Valt me wel tegen dat het 'hitteschild' van kunststof is, misschien eens proberen na te maken van RVS of zo. Voorlopig genoeg te doen in ieder geval... het zou ook eens anders zijn :mrgreen:

To be continued...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: "Herr Tod"Yeah, eindelijk heb ik mijn lak binnen :D Morgen nog de laatste restjes van de velg blank schuren, met een beetje geluk zaterdag alles in de grondverf zetten en volgende week spuiten. Hopelijk kan dan het weekend daarna de voorvork ombouw beginnen :twisted: Tegen die tijd kan ik ook beginnen aan de GSX 750 en zodra die de weg op kan ga ik het frame van de Bandit verlassen.

Ik heb gisteren mijn ZX-10R dempers binnen gekregen dus dan kan ik eens een poging wagen om er een uitlaatpijp voor te maken. Eigenlijk wil ik die dempers nog een beetje inkorten maar of dat een beetje netjes te doen is moet ik nog zien. Valt me wel tegen dat het 'hitteschild' van kunststof is, misschien eens proberen na te maken van RVS of zo. Voorlopig genoeg te doen in ieder geval... het zou ook eens anders zijn :mrgreen:

To be continued...

ben inmiddels aan je programaatje begonnen...eerste deel was easy..maar ja..nu de rest nog...gaat nog wat tijd inzitten.

Ik hoop dat je geen haast hebt..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Vanmorgen heb ik een extra blok gekocht voor een spotprijs :lol: Heeft 23000 km gelopen. Nu kan het echte werk beginnen :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Herr Tod

Vers gespoten GSXR velg met vers bandje 8)



Nog even, dan kan ik bijna een jaar na de oorspronkelijk geplande datum beginnen :oops:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: "Herr Tod"Vers gespoten GSXR velg met vers bandje 8)



Nog even, dan kan ik bijna een jaar na de oorspronkelijk geplande datum beginnen :oops:

is dat bling of neet :cum:
Smells like rubber

Schmetzke

Moooooooooooooooooi Q  :worship-cool:

QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"Vers gespoten GSXR velg met vers bandje 8)



Nog even, dan kan ik bijna een jaar na de oorspronkelijk geplande datum beginnen :oops:

:shock: Ziet er inderdaad voortreffelijk uit, nu de mijne nog. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Het heeft even geduurd maar ik ben eindelijk begonnen met de USD vork er in te bouwen :D



Alle oude troep er af.



De nieuwe er in passen.



De velg met remklauw :twisted:

Nu moet ik even wachten tot de blokjes voor de stuuraanslag op de ankerplaat gelast worden want ik heb zelf geen TIG hier :roll:

Kumt good, wach mèr! 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away