Ontwerpen van een motor

Gestart door koenterra, 22 februari, 2008, 15:45:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

koenterra

Goedendag,

In samenwerking met de Technische Universiteit te Delft zijn wij met onze ontwerpgroep Lime, een nieuwe motor aan het vormgeven. In ons onderzoek willen we graag actieve motorgebruikers een korte enquete (5 minuten) laten invullen.
De onderstaande link leidt u naar de enquete. Indien u ons wilt helpen, stellen wij dit zeer op prijs.
Met vriendelijke groet
Studio Lime
Enquete
http://www.studentenenquete.nl/phpsurveyor/index.php?sid=1155

Road Racing Tonnie

Heb hem gedeeltelijk ingevuld en verstuurd, ze houden geen rekening met 65+ rijders, gezien de vragen over het werk enz. :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

de flauwerikken, ik vul um morgen in (ik moet zo naar de kroeg)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Ik heb 'm ingevuld, volgens mij krijg ik zeker een negen :mrgreen: :mrgreen: misschien wel een tien, volgens mij had ik nl. alle antwoorden goed :yes6rs: :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

jammer dat ie geen uitkomst geeft :(
Smells like rubber

Mounty

heb m gister/vanacht ingevuld...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Proud on the South  

B-Witch

Ingevuld dus, beetje vrouwelijke inbreng is altijd goed  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Ja... opbergvakjes zijn altijd handig :yes6rs:

Ik vraag me alleen af wat sommige vragen te maken hebben met het ontwerp van een motor??
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Citaat van: Herr Tod op 24 februari, 2008, 21:09:52
Ja... opbergvakjes zijn altijd handig :yes6rs:

Nope ik rij niet voor niets Suzuki, daar gaat niks aan kapot  :lol:
enne ik hoef geen make up, haarspray en dergelijke mee, ben mooi genoeg zo als ik ben  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: Herr Tod op 24 februari, 2008, 21:09:52
Ja... opbergvakjes zijn altijd handig :yes6rs:

Ik vraag me alleen af wat sommige vragen te maken hebben met het ontwerp van een motor??

idd....
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Gaat eigenlijk nergens over deze enquete.
Ik kan bijvoorbeeld meerdere favoriete vervoersmiddellen aangeven en vervolgens moet ik de voor- en nadelen van mijn favoriete vervoermiddel invullen. Ieder vervooermiddel heeft zijn eigen voor en tegens.
Wat dat verder idd te maken heeft met het ontwerpen van motoren snap ik niet.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!