Hoofdmenu

Gps

Gestart door Jor, 03 maart, 2008, 21:24:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jor

Ik heb voor mijn werk een garmin gps gekocht de etrex vista hcx,
hier kan een micro sd kaart in , in combinatie met city navigator nt navigator v9.
Maar nu is mijn vraag aangezien dat de etrex vista redelijk klein is, is er op te lezen
tijdens het rijden??
Iemand ervaring met deze of soort of grote??
Want ik heb ook nog de streetpilot thuis liggen, nou is dat geen probleem want ik
meen dat je de update 2 x kunt gebruiken/installeren...

Wie het weet mag het zeggen.

Gr Jor
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

QuattroFrits

Kun je het beste op het gps forum nazoeken of navragen.
http://forum.gps.nl/index.php
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Jor

Volgende vraag!!

Ik heb de nieuwe city navigator NT v9 gekocht en geinstalleerd, ik heb de 25 cijferige code gedownload.
Maar hoe krijg ik nu deze nieuwe versie op de streetpilot geinstalleerd???
Ik heb de geheugenkaart van de SP 3  in de houder zitten en die aangesloten op de usb poort....
En dan???

Een fantsoendelijke handleiding was niet zo verkeerd vind ik!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Jor

Hoe moet ik bijvoorbeeld de gegevensoverdrachtmodus instellen op mijn garmin streetpilot 3??

En ik lees hier (in de mapsourcemanual. pdf) dat ik alleen kaarten naar een iQue kan verzenden....
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

eeuh  :oops:  Karz?   ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: Jor op 07 maart, 2008, 14:05:22
Hoe moet ik bijvoorbeeld de gegevensoverdrachtmodus instellen op mijn garmin streetpilot 3??

En ik lees hier (in de mapsourcemanual. pdf) dat ik alleen kaarten naar een iQue kan verzenden....

que ?    :(

Gegevensoverdracht van en naar je PC of wat ?    USB of Serieel ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

de gegevensoverdracht moet je aan zetten op je garmin, om de update van je kaarten naar je garmin te copieeren.

Op de streetpilot staat nu de v6 versie en ik heb nu de v9 versie thuis liggen.
Maar die zal ik toch over moeten zetten naar mijn streetpilot???
Of hoe zit dat...??
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Mounty

#7
tja...waar moet je beginne..

Je hebt je CN9 geinstalleert en geregistreert op je pc...
Dan moet je ook de kaart registreren op je Garmin apparaat.
Dan kun je kaartdelen en/of gehele kaarten naar je garmin zenden of op je geheugenmodule zetten via dat USB ding..

tenminste..zo gaat dat bij de SPIII

qua gegevensmodus hoef je niks in te stellen...

ik zie nu dat je de NT  versie hebt...die zal niet werken op je SP3.. voor de SP3 heb je de ongecomprimeerde kaart nodig. Versie 9 heb ik evt wel voor je en of is ook van internet te plukken inclusief crakcs etc...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Heb ik geen problemen mee op den husk is zon' ding toch niet af te lezen.

Ik denk dat het ongeveer gelijk is aan kaartlezen in een leopard tank :mrgreen:
Smells like rubber

Jor

Citeerik zie nu dat je de NT  versie hebt...die zal niet werken op je SP3.. voor de SP3 heb je de ongecomprimeerde kaart nodig. Versie 9 heb ik evt wel voor je en of is ook van internet te plukken inclusief crakcs etc...

Dit meen je niet....  Op garmin shop heb ik toch ergens gelezen dat ie ook voor de streetpilot was...
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Jor

Dus ik heb iets voor heel veel geld van internet gekocht , terwijl ik het ook van internet had kunnen downloaden....

Maar is de nt versie wel op een etrex vista cx te zetten...
Anders heb ik er echt helemaal niets aan en dat zou wel heel erg zonde zijn
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

Citaat van: FZ_Ron op 07 maart, 2008, 18:09:12

wel voor je en of is ook van internet te plukken inclusief crakcs etc...

inc cracks voor de installatie op je PC , maar ook voor gebruik met je navigatie apparaat ? dus met unlock code zeg maar  ???
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

En nu in jip en janneke taal????
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Mounty

Citaat van: karz op 08 maart, 2008, 10:52:46
Citaat van: FZ_Ron op 07 maart, 2008, 18:09:12

wel voor je en of is ook van internet te plukken inclusief crakcs etc...

inc cracks voor de installatie op je PC , maar ook voor gebruik met je navigatie apparaat ? dus met unlock code zeg maar  ???

jep..getest en wel..psst :-X
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Vandaag de nieuwe kaart op de 2610 geinstallert... Onroute motorkaart Benelux. alleen het "registreren" :mrgreen: vergde wat tijd.
Een mooie kaart met ook de nieuwere wegen op mijn oude GPS. Nu wachten op de germany of europa variant.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009