to B-king or not to B-king is tha question

Gestart door Hakinnen, 16 maart, 2008, 12:29:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Steefke™

Smells like rubber

Motzippaldy

Vind ik niet mooie zo een Burger K. is te breed en te zwaar  :shock: Misschien voor vrouwen is niet zo lastig(brede tank tussen benen)  :mrgreen: maar voor mij is dat te veel  :lol:
Vind GSR600 veel mooier en smaller(heb op gereden)  :yes6rs:
Proud on the South  

Herr Tod

Ik wacht op de dag dat het 20 graden wordt... dan is het Herr-on-King tijd :mrgreen: Mooi en smal... leuk bij 'n meid ja, maar een motor moet bruut en boos uitzien :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Citaat van: Herr Tod op 16 maart, 2008, 14:45:21
Ik wacht op de dag dat het 20 graden wordt... dan is het Herr-on-King tijd :mrgreen: Mooi en smal... leuk bij 'n meid ja, maar een motor moet bruut en boos uitzien :lol:

Wat heb 10kg onnodige plastic te maken met bruut en boos  :?
Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: Motzippaldy op 16 maart, 2008, 18:29:49
Citaat van: Herr Tod op 16 maart, 2008, 14:45:21
Ik wacht op de dag dat het 20 graden wordt... dan is het Herr-on-King tijd :mrgreen: Mooi en smal... leuk bij 'n meid ja, maar een motor moet bruut en boos uitzien :lol:

Wat heb 10kg onnodige plastic te maken met bruut en boos  :?


:stupid: ontiegelijk lelijk (overgewaardeerd en overbodig) hok
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod



Wie heeft er nou de meeste plastic aan boord? De R1 uit 2000 :lol: Op plaats 2 komt volgens mij de Varadero, het plastic gehalte bij de B-King valt op zich wel mee. Blijven nog 2 kandiaten over... de Varadero is net een meisjes motor naast die B-King... de B-King is de winnaar :mrgreen: overigens niks tegen een meisjesmotor, rij er zelf ook ene :-X
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Oh sorry ik heb vergeten dat naast alle Ducati ook alle Suzuki modellen zijn mooiste ,beste en sterkste  :mrgreen:
Ik bid mijn excuus  :schater:
Proud on the South  

Herr Tod

Citaat van: Motzippaldy op 16 maart, 2008, 19:32:16
Oh sorry ik heb vergeten dat naast alle Ducati ook alle Suzuki modellen zijn mooiste ,beste en sterkste  :mrgreen:
Ik bid mijn excuus  :schater:


Nou nou... gaan we zo beginnen? Allez dan... de GSXF is een lelijke ketel, de Bandit serie is drie keer niks en verdient de naam Bandit al jaren niet meer. Dan hebben we de V-Strom, wat een sissyhokken. Zo... ben ik nu weer welkom? :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

zeker, als je champignons mee brengt :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

ik ga binnenkort een proefrit maken met ne B-King (net geregeld) :yes6rs:, bedoel kan het ding hier wel afzeiken wegens spuuglelijk en overbodig, mss rijdt het wel super-tof :dunno:. Er schijnt nl ook een ABS-versie van te komen en ik heb ja een nog nieuwe haakse slijper in de schuur liggen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Als het deze week nog een dagje droog/mooi is kan ik bij Motoport Echt terecht, daar staat ie voor me klaar :cool:
Heb van een B king rijder gehoord dat de stuureigenschappen heel erg op die van de GSR lijken (hij heeft de GSR ook gereden), dus dat is wel cool: sturen als een GSR, en power als een Busa :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: Suzuki-Girl© op 17 maart, 2008, 16:12:28
Als het deze week nog een dagje droog/mooi is kan ik bij Motoport Echt terecht, daar staat ie voor me klaar :cool:
Heb van een B king rijder gehoord dat de stuureigenschappen heel erg op die van de GSR lijken (hij heeft de GSR ook gereden), dus dat is wel cool: sturen als een GSR, en power als een Busa :mrgreen:

had ik ook gehoord van die stuureigenschappen...zelfde als de GSR600. Alleen wat meer power en dus bij het uittrekken na de bochtjes iets beter doseren met het gas, achterwiel wil anders wel uitbreken.

Qua uiterlijk ga ik aan de ene kant voor de GSR zoals die zwarte waar soeswief het over had maar kwa uitstraling ziet de BK er stoerder uit.

Persoonlijk zou ik dus voor de B K gaan....de GSR vind ik welliswaar meer een vrouwenmotor, de BK kan allebei.
Tis maar een mening..dus no offence..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Zaterdag nog ff achter een B king aan gereden, ik vind um gaaf
Mr.Kawa vind dat door de uitlaten het net is of je een heel smalle achterband eronder hebt liggen...kwestie van smaak mss :dunno:
En laat de GSR dan maar een dames motor zijn, dat boeit me niet, net zoals er ook vrouwen zijn die op een R1 toefelen, stappen er ook natuurlijk op een GSR, vergis je niet, tis geen tamme motor hoor.
Mr.Kawa staat iedere keer te kijken hoe ik met de GSR hem gewoon bijhoudt of zelfs wegtrek met accelereren :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.