Hoofdmenu

Mio Moov

Gestart door suzuki-girl, 26 juli, 2008, 22:36:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Nadat mijn mobile TomTom overleden is, heb ik bij de mediamarkt een Mio Moov 200 gekocht.
Ik wilde en dat was eigenlijk ook besteld de TomTom hebben, maar heb toch ook naar mijn portomonee geluisterd, en aangezien die van Uienleer is  :cry:, heb ik toch de Mio gekocht. :yes6rs:
Na een dag of 2 kom ik iig tot de conclusie dat de Mio net wat accurater is.
Geeft informatie net wat eerder en is heel makkelijk in de bediening.
De verkoper bij Mediamarkt zei wel dat je niet als leek aan de Mio moet beginnen omdat hij net wat moeilijker is te programeren, maar daar merk ik niks van :dunno:
Gewoon een leuk navigatiesysteem dat toch alle functies van de TomTom heeft.
Software werkt gewoon over de Navtec kaarten, dus dat zal wel goed zijn.
Ik heb hem nu alleen nog in de auto geprobeerd, en dat beviel goed.
Van de week ga ik hem eens testen op de motor. :yes6rs:
Via punten kan je ook ingeven, net al met de TomTom, dus ik ga me eens een route uitzetten... ;)
Ik laat jullie mijn bevindingen nog wel weten ;)
Voor de prijs, geloof ik dat ik een leuke navi heb, met net genoeg mogelijkheden. :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Ben beneiuwd naar je bevindingen want een colega heeft ook best goede ervaringen met de MIO....zelf heb ik ook goede ervaringen met de TOMTOM alleen de kaarten zijn een beetje verouderd, ondanks de update's


ik heb vandaag mijn streetpilot verkocht en meteen een nieuwe gekocht. (eigenlijk net andersom)

Streetpilot3 is eruit....streetpilot 2610 erin...
heb nog niks getest, alleen meteen de 2008 non nt kaart eropgezet.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Hakinnen

heb ook een mio.
ben tevreden erover
ding doet wat ie moet doen..mij de weg wijzen..klaar