Echt weer motorzaak rijker

Gestart door suzuki-girl, 25 maart, 2008, 10:40:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Kan ik me volledig bij aansluiten.
Toen ik de eerste GSR daar kocht en ik zag hoe de achterband eruit zag, was het geen enkel probleem om mij dan tegenmoet te komen als ik de band ging vervangen. (heb flinke korting op de nieuwe band gekregen)
Ik heb nog nooit problemen gehad daar, altijd alles goed kunnen oplossen, zoals het hoort.
Toen ik de 2de GSR ging ophalen, kwam Tjeu zelf de monteur zeggen dat deze motor wel met volle tank afgeleverd moest worden, de monteur zei zelfs: dat dat een uitzondering was!!!
Dat is service, ik ga er iig gewoon naar toe, maar als ik ergens anders een betere deal kan doen, zal ik dat ook niet nalaten ;)
Overigens met Luc viel ook altijd goed te handelen, ook al meegemaakt :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Vanmiddag even geweest.
De zaak ziet er goed uit, hier en daar wat veranderingen (waaronder koffie die wel lekker is  :yes6rs:) , en een zeer enthousiaste nieuwe eigenaar. :yes6rs:
Luc heeft nog een hoekje in de zaak voor zijn Kitcars, en hij is op het moment met heel veel andere/ nieuwe dingen bezig.
Leuk om ook weer eens met "Cor met de snor te spreken".
Was leuk opgezet, met buiten een podium met band, en hapjes en drankjes. (helaas dat het zo hard regende).
Iig ik ga weer eens wat vaker langs voor een bak koffie  ;)
Ik wens Dave en natuurlijk ook Luc heel veel succes  :cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Cor "the snor" Houben  :cool: heb ik nog het NK wielrennen in Rottjeknor mee gereden :yes6rs: (tis een oud marechaussee, vandaar die majoorsnor)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away