Bekeuring van de week wedstrijd - beetje onnozel? of.......

Gestart door DeWitte, 13 april, 2008, 07:35:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citeer

Ah, eindelijk een rubriek waaraan iedereen mee kan doen! We zijn namelijk op zoek naar de 'Bekeuring van de week'. Daar hebben we jullie hulp bij nodig.

Ben je het slachtoffer geworden van de mobiele flitsterreur van oom Koos en zit je opgescheept met de raarste, belachelijkste, meest onbegrijpelijke, ridicule, doldrieste, komische (kan dat?) of gewoon eigen-schuld-dikke-bult bekeuring, stuur deze dan naar onze redactie onder vermelding van 'Bekeuring van de week'.

Wat we nodig hebben is een kopie van de bekeuring als bewijsmateriaal (komt vanzelfsprekend niet in de rubriek) en een kort begeleidend verhaaltje van jou (maximaal 250 woorden); vergeet niet je naam, leeftijd, type motor en de plaats delict te vermelden. Een (bijpassende) foto van jou en/of de motor is altijd welkom. Automatisch ding je mee naar de 'Bekeuring van het jaar' met als hoofdprijs een heuse flitscamera!

Stuur je bekeuring, begeleidend verhaaltje en foto onder vermelding van 'Bekeuring van de week' naar: motor@smm.nl (bekeuring inscannen of faxen naar 020-751 81 61) of MOTOR Magazine, Postbus 23298, 1100 DT Amsterdam.


:-X ik heb het niet verzonnen, persoonlijk vin ik ut ne beetje "onnozel" zo'n wedstrijd ?? wat jullie?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon


B-Witch

#2
 :yes6rs: Dit is echt onnozel.. :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

maloten moet je ook hebben anders hebben we niks meer om over te zeiken :mrgreen:
Smells like rubber

Motzippaldy

Citaat van: Steefke™ op 13 april, 2008, 19:46:52
maloten moet je ook hebben anders hebben we niks meer om over te zeiken :mrgreen:


:thumbsup: :mrgreen:
Proud on the South  

karz

Opzich ben ik niet vies van een anti-koos campagne.
Niet , iemand moet zijn werk doen, maar die vent met zijn self rightious tronie en zijn verdraaide niet onderbouwde uitspraken over wat veilig is of niet. :guns:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.