76e TT van Assen op 24 juni

Gestart door Mounty, 07 oktober, 2005, 21:54:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Op 24 junie 2006 is er weer de TT in Assen. De 76e alweer.
Ikzelf ben er nog nooit geweest maar het is al besproken dat ik ernaartoe ga op 24 junie 2006. Het heen rijden moet leuk zijn omdat er overal meer motorrijders zich bij voegen en uiteindelijk rij je in een grote groep.
Terug moet iets minder leuk zijn omdat het dan veel te druk is en je bijna spiegel aan spiegel rijdt.
Bij slecht weer moet je eraan denken om een plaatje of plankje mee te nemen om je bikesteunder op te zetten in de weide...na regen is het drassig.

Wie gaat er ook naar toe ? Mischien is er terzijnder tijd iets af te spreken om samen op te rijden.

Ik ga in ieder geval..

8)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Ik ben er (als ik goed tel) 13x geweest tijdens de TT.
Voor mij is het een van de hoogtepunten in het motorjaar.
Ik ga wel 2 dagen, tentje mee op de brik, voldoende bier enz en......... HOPPA!
2 dagen feest!

ik zal es wat fotokes van dit jaar opsnorren  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

2 dagen moet ook kunnen...toestemming van vrouwtje en kids heb ik al (ben ook niet de baas thuis met drie vrouwen tege neen man..) Nu nog diegene met wie ik ga zover krijgen...
Foto's zijn idd welkom, krijg ik ook een indruk hoe het er is..

Ron

CiteerFZ_Ron
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

allee .......... hier wat fotokes die een sfeerimpressie geven:

koffiepauze in de buurt van Apeldoorn op de heenreis (vrijdagochtend)



tentje opzetten op de camping (nou ja camping ............. een weiland ! 8)  )



snel ff een biertje voordat het echte werk begint


onder het genot van een pilsje naar de trainingen kijken



volksvermaak in de vorm van de rodeo-scooter, door een andere Limburgse groep Assen-gangers in elkaar gestoken. 8)
Gaaf gedaan, vroeg of laat vloog je er vanaf!  :twisted:


nog steeds dorstig


snelle grasmaaier


typisch Hollands tafereel:


typisch Duits tafereel:


en dan op zaterdag:  RACUUHHH !!!!!


als de winnaars bekend zijn, kan de terugreis (320km) beginnen  :cry:


Aan de jaarlijkse bedevaartsverplichting is weer voldaan  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Citaat van: "FZ_Ron"(ben ook niet de baas thuis met drie vrouwen tege neen man..)

3 tegen 1 .......... :shock:
arme sloeber!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Karin

TT blijft leuk. Ik heb een zus in Assen wonen, dus heb altijd een logeerplekje  :wink:  Ben ook zeker komend jaar weer van de partij. Misschien wel leuk om samen kaarten te halen ergens, dan kunnen we samen in een vak zitten of zo. Ik ga trouwens niet staan!!

Motzippaldy

TT vind ik niets  :shock:  ben 3 keer geweest maar Superbike vind ik top  :twisted:
Proud on the South  

@Nippon

Citaat van: "Motzippaldy"TT vind ik niets  :shock:  ben 3 keer geweest maar Superbike vind ik top  :twisted:

idd  :!: superbike heel ander publiek imo  :wink:

ben vaak naar de tt geweest, wat 'n zootje van vele vraag ik me af waar kom je voor "de race of 't zuipen"

Hakinnen

TT.. ga er meestal wel heen maar vindt het niet bijzonder
SBK..my thing! andere sfeer, meer "racepubliek"

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"TT.. ga er meestal wel heen maar vindt het niet bijzonder
SBK..my thing! andere sfeer, meer "racepubliek"

Haki, leg eens uit wat is "racepubliek" ? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Mensen die reces komen kijken en genieten van  8)  en niet 3 dagen zuipen en kermissen  :roll:
Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"Mensen die reces komen kijken en genieten van  8)  en niet 3 dagen zuipen en kermissen  :roll:

ff voor de race-beet hiero, mag dat niet dan?; tis toch een "weekend at the races" :? je kunt toch niet de hele dag racen kijken :roll:

ff vooraf. ik ben nog nooit naar een race geweest  :shock:  :shock: ech waar in 22 jaar motorrijden nog nooit :oops: ; ben wel nog steeds van plan eens naar tt-isle of man te gaan; maar ga toch niet zo'n pokke-eind rijden om alleen maar naar langsknetterende motoren te kieke :roll: meer toch ook om sfeer te proeven (en een pilsje en een potje ouw-kutten 's avonds hoort er dan toch bij) of ben ik abuis :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Karin"Misschien wel leuk om samen kaarten te halen ergens, dan kunnen we samen in een vak zitten of zo. Ik ga trouwens niet staan!!
@Karin - zoiets was de bedoeling, en nee ik ga ook niet staan.

@all - ikzelf weet nog niet exact hoelang ik ga. Of zondags oprijden en weer terug of een of meer overnachtingen in hotel/tentje of dergelijke..
Ligt er ook aan met wie we samen gaan en wat die willen..

Maar we hebben nog ff de tijd om ons te bedenken wat we willen...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

Citaat van: "FZ_Ron"
@all - ikzelf weet nog niet exact hoelang ik ga. Of zondags oprijden en weer terug of een of meer overnachtingen in hotel/tentje of dergelijke..
Ligt er ook aan met wie we samen gaan en wat die willen..

Maar we hebben nog ff de tijd om ons te bedenken wat we willen...

Zondags ben je denk ik al te laat. Zover ik weet is de TT meestal op zaterdag. Ik ga in ieder geval vrijdags naar mijn zus...en kom jullie dan wel opzoeken op een of andere camping  :wink:  
Meestal duik ik altijd de stad even in, is echt supergezellig overal live-bandjes en heel Assen is een groot terras met muziek. En op zaterdag de race, als je dan direct daarna naar huis rijdt dan sta je wel superlang in de file. Met de motor kun je gelukkig nog overlangs karren. Is wel gaaf al die motoren....maar ik heb het een keer gedaan maar nooit meer. Want de reis is al zolang en als je dat met een 50 km file rijden nog verlengd dan wordt het een superlang dagje.

Ik vertrek dus weer op zondag altijd naar huis. Een stuk sneller.