Harley & buell expirience days

Gestart door De Sjeng, 11 april, 2008, 13:34:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

Vandaag en weekend harley en buell experience days, bij fraussen in rekem.(9.00u-17.00u) Hier kun je rijden met veel verschillende harley en buell modellen. Gezamelijk rondritje van ongeveer 20km geen kosten aan verbonden.

Vanmorgen gaan rijden bij fraussen vet!!!!
1e keer met de elctraglide standard gereden, deze stond niet in de show, maar hebben ze uit de showroom genomen(slechts 20km op de klok) deze reed super, alleen erg stil, vrijwel geen uitlaat geluid(oke die van mijn shovel is misschien iets overdreven) hier houd je het wel wat km op uit.
2e keer op een nightrod gereden, rijdt erg onrustig. je hebt het gevoel continu harder te moeten, bovendien is de zithouding niet comfortabel.
Veel harley en buell modellen aanwezig.
God Forgives, I Don't

HD4ever

Citaat van: maurice op 11 april, 2008, 13:34:08
Vandaag en weekend harley en buell experience days, bij fraussen in rekem.(9.00u-17.00u) Hier kun je rijden met veel verschillende harley en buell modellen. Gezamelijk rondritje van ongeveer 20km geen kosten aan verbonden.

Vanmorgen gaan rijden bij fraussen vet!!!!
1e keer met de elctraglide standard gereden, deze stond niet in de show, maar hebben ze uit de showroom genomen(slechts 20km op de klok) deze reed super, alleen erg stil, vrijwel geen uitlaat geluid(oke die van mijn shovel is misschien iets overdreven) hier houd je het wel wat km op uit.
2e keer op een nightrod gereden, rijdt erg onrustig. je hebt het gevoel continu harder te moeten, bovendien is de zithouding niet comfortabel.
Veel harley en buell modellen aanwezig.

Hoy Maurice,

Zie dat je al aardig aan het shoppen bent.  :mrgreen: De Rod beviel mij ook niet tijdens een proefrit. Heeft wel veel PK's, maar is niets om lekker mee te cruisen.  :evil:
De Standard Electra heb ik nu circa 3,5 jaar en ben er, na nu 40000 km, erg tevreden mee  :worship-cool:.  Gewoon een dikke toerbuffel zonder problemen.  Hou er wel rekening mee dat de kale Standard Electra niet goed in de 2e hands markt ligt, en nagenoeg onverkoopbaar is voor een goede prijs, aangezien iemand die een gebruikte Electra koopt, meestal ook alle toeters en bellen wil hebben.
Om van dat stofzuiger geluid af te komen en de olie temperatuur terug te brengen naar normale waardes, zul je toch een Stage I kitje o.i.d. moeten plaatsen.

Veel suc6 met de aankoop van een nieuwe brommer.  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Boy

Als het droog is ga ik morgen zelf maar eens kijken.
****MVC Boszicht****

Een echte man komt thuis met honger....niet met bloemen.....