Adres voor banden montage en uitballanceren

Gestart door Herr Tod, 08 oktober, 2005, 11:44:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Ik heb net even gekeken en er zit geen krasje op 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


belsj

ik heb er nog nooit schade aan gehad. een kluns bij de motorzaak kan ook je velg verneuken

Busaberke

Citaat van: "belsj"bij rijckholt kostte mij het 3 euro per velg te laten verwisselen moet je dr wel ff regelmatig tanken  :wink:

Wellicht autobanden, ja .......... maar daar kunnen ze géén motorbanden doen hebben ze mij verteld!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

belsj


Busaberke

Citaat van: "belsj"toen wel  :?:   :roll:

opleggen mss wel, maar het balanceren dan?
dat kunnen ze volgens mij niet in Rijckholt, want dat heeft een van die gasten aldaar mij verteld.  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

belsj

balanceren doen ze ook niet, dat klopt. Handigste is dan ook gewoon om bij een motorzaak te doen.

QuattroFrits

Ik heb ooit bij Lousberg, ongeveer mijn achterbuurman, nieuwe motorbanden gekocht en laten monteren.
Dit was in de jaren 80 met waarschijnlijk oudere apperatuur, maar was toen reeds zeer tevreden :yes6rs: .
Tegenwoordig met nieuwere apperatuur moet het nog beter kunnen en dus ook naar tevredenheid gaan.
Voor de autobanden van mijn auto's ga ik altijd bij Lousberg want zij zijn altijd goedkoop en zeer vriendelijk en ook zeer behulpzaam :yes6rs:
De motorbanden laat ik sinds ik deze motor heb altijd bij Motorhuis Geleen opleggen en balanceren en ook nog nooit klachten gehad dus blijf ik voor deze banden ook naar Geleen gaan.
En ook daar zijn ze vriendelijk en behulpzaam :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Voor deze arme jongen gaat het puur om het geld. 300 euro betalen bij de motorzaak of 180 euro betalen aan een Spanjaard. Voor die 120 euro kan ik me een mooi uitlaatsysteem kopen :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"Voor deze arme jongen gaat het puur om het geld. 300 euro betalen bij de motorzaak of 180 euro betalen aan een Spanjaard. Voor die 120 euro kan ik me een mooi uitlaatsysteem kopen :twisted:

Ik ben voor één pijp al meer als € 120 kwijt dus voor alle vier (van de motor) wordt mij te duur.
En dan die andere twee van de zes pijpen, van mijn broek dus, waren ook al 3x zo duur. :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Dan koop je op de verkeerde plaatsen :wink: Als ik nou voor jou inkoop en het restbedrag mag houden, goede deal? 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"Dan koop je op de verkeerde plaatsen :wink: Als ik nou voor jou inkoop en het restbedrag mag houden, goede deal? 8)

Ook garantie op dezelfde kwaliteit :?:  :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Yep... ik zou met minder geen genoegen nemen. Maar goed, terug naar de banden maar weer? :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

idd terug naar de banden,

ik heb een nieuwe achterband nodig, wat is de beste voor mijn Bandit?
moet goed zijn, meer eisen stel ik er niet aan. :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: "suzuki-girl"idd terug naar de banden,

ik heb een nieuwe achterband nodig, wat is de beste voor mijn Bandit?
moet goed zijn, meer eisen stel ik er niet aan. :wink:


Durex  :?
Proud on the South  

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.