Adres voor banden montage en uitballanceren

Gestart door Herr Tod, 08 oktober, 2005, 11:44:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

:worship-cool: Pilot Power :worship-cool: Kost wat (niet bij Sinterklaas :lol:), heb je ook wat 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

Citaat van: "Herr Tod":worship-cool: Pilot Power :worship-cool: Kost wat (niet bij Sinterklaas :lol:), heb je ook wat 8)

Of de pilot sport als je een wat meer allround (=winter) en iets goedkopere en langer meegaande band zoekt.
De powers worden met name bij dit soort temp wat moeilijk warm , ze blijven niet zo keihard als de perelli supercorsa's maar toch.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Ik heb er geen problemen mee nu in de winter. Een achterband gaat ongeveer 5000 - 6000 km mee.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Hakinnen

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Herr Tod":worship-cool: Pilot Power :worship-cool: Kost wat (niet bij Sinterklaas :lol:), heb je ook wat 8)

Of de pilot sport als je een wat meer allround (=winter) en iets goedkopere en langer meegaande band zoekt.
De powers worden met name bij dit soort temp wat moeilijk warm , ze blijven niet zo keihard als de perelli supercorsa's maar toch.

Je zult de pilot road bedoelen denk ik.


Goede band voor onder winterse omstandigheden . kou / nattigheid.  heb er twee setje van gereden onder een GSX-R11.

Pilot power blijft mijn favo straatband..

Pilot sport is al wat ouder en moet vooral eerst goed op temperatuur gereden worden alvorens de gaskraan openkan. niks voor in de winter dus.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"idd terug naar de banden,

ik heb een nieuwe achterband nodig, wat is de beste voor mijn Bandit?
moet goed zijn, meer eisen stel ik er niet aan. :wink:


whatever welke "semi sportieve" band van een gerenomeerd merk voldoet voor een bandit.  wat rest is "persoonlijke voorkeur".

B-Witch

onder de RF liggen ook de power, die zijn idd goed,

ga ik maar es kijken waar ik die kan uithalen, voor een mooie prijs.

moet er toch langzaam opkomen, want ik wil startklaar zijn voor de eerste zonnestraaltjes :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "Hakinnen"
Je zult de pilot road bedoelen denk ik.


:oops:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Youp

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "Schmetzke"DOM zeg als je je band niet zelf erop legt als je hem toch niet laat uitbalanceren. Of kun je dat soms niet... kan ik me slecht voorstellen...  :roll:

Excuses als "ik wil mn velg niet beschadigen" oid gelden niet, je kan het ook zelf doen zonder je velg te beschadigen.

Waarom zou ik me al die moeite doen als ik ze net zo goed bij mn oom kan laten opleggen? Daarnaast moet je van goede huize komen om zelf een band te wisselen. De pa van G (je weet wel, die grote vent die jou als lunch kan eten) heeft het eens geprobeerd, daarna is hij maar naar de motoshop gereden.

Je vergeet misschien dat er een 'klein' verschil zit tussen onze velgen. Mijn velg heeft waarschijnlijk een hoger bed dan die van jou omdat ik tubeless banden er op moet leggen. Daardoor zou ik ook thuis kunnen komen met een platte, bij jou loopt de band dan van de velg af. Eigenlijk net zoals bij mijn brommer :lol:

ff oude koeien uit de sloot halen,

excels hebben ook een HOOG velgbed net als een normale motor, je hebt ook excels waar je met tubeless mee kan rijden (hangt af van hoe de spaken zijn afgedicht) echter dit word bijna niet gedaan omdat de kans op lekrijden met een SM vrij groot is... en zelf een band verwisselen is easy als je maar weet hoe je het moet doen, ff een handigheidje aanleren ;) ik deed het totdat ik bij schmetzke thuis was geweest ook altijd met een bandenapparaat :) nu is dat niet meer nodig :D
opeloos benzine verslaafd...

DeWitte

:? Hoe doe je het nu dan en wat is de Truuk dan??




ttiwwp
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

Citaat van: "Dwars":? Hoe doe je het nu dan en wat is de Truuk dan??




ttiwwp

ik heb geen pics...

maar met een bandenijzer... gewoon rondom tussen de band en de velgrand steken en een beetje duwen... iedere keer 10cm verder... en als je een eind rond bent geweest kan je de band gewoon losdrukken met de blote hand.. als je dat eenmaal gedaan hebt wip je de band met het bandenijzer van de velg (hier en daar een beetje siliconenspray spuiten) en je kan hem er af trekken... nieuwe band er op leggen : de rand inspuiten met siliconenspray, en hem dan met lompe kracht er op duwen, eerst de ene kant, dat gaat meestal goed maar bij de andere kant heb je meestal het bandenijzertje nog wel nodig...

en wanneer je een doek of een kartonnetje tussen het bandenijzer en de velg doet beschadig je niks :D
opeloos benzine verslaafd...