reisgenoot gezocht

Gestart door maedje, 21 april, 2008, 17:00:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

Nee da's m'n tante, maar die heeft een grotere snor :worship-cool: :worship-cool:
Zo, nu weer on-topic, dat het meadje aan de reis-genieter komt :yes6rs: :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

wat is hei los  :roll:, bin ich ff ee paar daag voet   :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Varaderos

Citeermischien een idee voor een topic ?

CiteerHoezo heb je behoefte aan een maitresse dan???

Nou, ikke niet. maar mischien iemand anders
Motorcycling is not a crime

DeWitte

ikke wel, ik heb toch zoveel liefde om te geven :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

enne  :shock:

is deze topic al dood  :mrgreen:

DeWitte

ja zonder piccie van ut meadje ?? schiet nie op dan wa ? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

zal wel een geintje van iemand wezen, of een mokkel met een bochel en een houten been of tiet: Bedoel, kijk naar de beschrijving: dan hoef je niet tussen wildvreemden te roepen dat je mee wilt met de moto op vakansie???

wa?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

#38
Kon je wel eens gelijk in hebben Dwars, als ze idd een 28jarige goeduitziende spontane meid is
hoef ze maar een terrasje op te zoeken en met haar spontaniteit één van ons aan te spreken  ;)

Wie weet, als ze er echt goed uitzag had ik haar wel een vakantietje uit mezelf aangeboden  :mrgreen:
Ik bedoel, zoe inge gooje jong bin ich noe einmoal!!  :naughty: :schater:

Maarten

hej meadje,

Zie dat je al een tijdje niet meer gereageerd hebt, ik heb er ook over zitten te denken om in amerika rond reis te gaan maken , heb ook nog geen geschikte reis partner gevonden aangezien me vienden nog niet werken, ik zelf heb info gezocht over californie (LA,red wood bossen san fransico, vegas, death vally) over 66 nog niet zoveel gelezen maar kwam die niet in vegas uit?? heb meestal 6 weken vakantie, weet niet of jij zoiets te kort vind? maja verder en ik 23 jaar indien je intresse heb hoor ik het wel.

groetjes maarten
I'm from the dirty south!!

Diddl

volgens mij is maedje blond en komt uit venlo
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

Citaat van: diddl TL-R op 11 juni, 2008, 17:29:58
volgens mij is maedje blond en komt uit venlo

verklaard iig een hoop? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Maarten

geloof niet dat meadje op die sjeale zzeiver van jullie zit te wachten ..
komt er 1 seriuse reactie en direct weer onzin erover heen?!
geloof niet dat dat de bedoeling is maja.
I'm from the dirty south!!

Yvil

Meadje is ja vrij om te reageren he... Als je ff terug lees zie je dat ze al heel lang niks meer heeft laten horen  :dunno:

DeWitte

Citaat van: Maarten op 12 juni, 2008, 11:28:18
geloof niet dat meadje op die sjeale zzeiver van jullie zit te wachten ..
komt er 1 seriuse reactie en direct weer onzin erover heen?!
geloof niet dat dat de bedoeling is maja.


Jij denkt dus dat het een serieuze oproep van "meadje" betreft? Kijk en daarin verschillen wij dan :yes6rs:: We krijgen elk jaar wel zo'n "noodkreet" van een mooie meid. Komt mss omdat hier zoveel knappe kerels rondrennen dan? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away