Hoofdmenu

maurice-fz1

Gestart door maurice-fz1, 23 april, 2008, 22:05:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maurice-fz1

Citaat van: karz op 28 oktober, 2008, 10:54:14
Berichten verplaatst naar nieuw topic in Techniek->Motorisch :

Meer over de Exupklep



bedankt Karz,

Wou al vragen of het niet verplaats moest worden omdat het over motorische zaken ging.
yowww,zonger taartsjup sjtuit ut sjoner !!!

maurice-fz1

foto van mijn nieuwe hendels  :D

foto van taartscheploze achterkant komt nog ivm bewerken nummerplaat  :mrgreen:
yowww,zonger taartsjup sjtuit ut sjoner !!!

Steefke™

Citaat van: maurice-fz1 op 01 november, 2008, 17:25:57
foto van mijn nieuwe hendels  :D

foto van taartscheploze achterkant komt nog ivm bewerken nummerplaat  :mrgreen:

zuut der good oet manne :yes6rs:
Smells like rubber

maurice-fz1

Citaat van: maurice-fz1 op 01 november, 2008, 17:25:57


foto van taartscheploze achterkant komt nog ivm bewerken nummerplaat  :mrgreen:

Bij deze de foto's van de taart-scheploze  :mrgreen: achterkant.
yowww,zonger taartsjup sjtuit ut sjoner !!!

B-Witch

mooi gedaan, nu nog wat rizoma knippers  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Ik weet niet of ze met een Ekeur te krijgen zijn maar je hebt tegenwoordig ook een achterlamp met geintergreerde pinkers.
Smells like rubber

B-Witch

Citaat van: Steefke™ op 11 november, 2008, 10:11:25
Ik weet niet of ze met een Ekeur te krijgen zijn maar je hebt tegenwoordig ook een achterlamp met geintergreerde pinkers.

idd, maar schijnbaar is dat toch ook niet alles heb ik me laten vertellen, schijnt nogal slecht op te vallen als je richting aangeeft  :?

Ow ja Maurice, wat ik wel jammer vind, dat je een rizoma kentekenplaathouder neemt en daar dan vervolgens dat hele motoport ding weer opschroeft , jammer zou zonder reclame nog strakker uitzien  ;)
Of heeft het mss een reden dat je dat gedaan hebt ???
You may own the bike, but the bike possesses you.

maurice-fz1

Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 november, 2008, 11:34:29
Citaat van: Steefke™ op 11 november, 2008, 10:11:25
Ik weet niet of ze met een Ekeur te krijgen zijn maar je hebt tegenwoordig ook een achterlamp met geintergreerde pinkers.

idd, maar schijnbaar is dat toch ook niet alles heb ik me laten vertellen, schijnt nogal slecht op te vallen als je richting aangeeft  :?

Ow ja Maurice, wat ik wel jammer vind, dat je een rizoma kentekenplaathouder neemt en daar dan vervolgens dat hele motoport ding weer opschroeft , jammer zou zonder reclame nog strakker uitzien  ;)
Of heeft het mss een reden dat je dat gedaan hebt ???


Ik had geen andere achterplaat voor handen op dat moment en heb het zonder reden erop gezet.
Doekje met thinner doet wonderen he,als je over de reklame wrijft.!! :mrgreen:
Ik heb die optie ook overwogen met geintergreerde knipperlichten maar ik had er iemand mee zien rijden en ik vond het nogal verwarrend overkomen(kan ook aan mij liggen) :?
Ik heb de n-plaat nu wel vast gepopt in elke hoek om ombuigen door vernielzuchtige individuen te bemoeilijken  :twisted:
Als de sponsoren het hier moeilijk(met de reklame MPE) mee hebben doe ik de foto nog wel ff bewerken.
Alleen al commentaar gehad s'avonds dat kenteken verlichting te fel schijnt.(tjonge jonge)
Andere knipperlicht glaasjes heb ik ook al maar ik heb ze wat te goed weggelegt  :oops:
yowww,zonger taartsjup sjtuit ut sjoner !!!

B-Witch

Ik heb ff nagekeken, want ik heb die Rizoma kentekenplaathouder ook  :yes6rs:
Zo zit ie bij mij vast


Gewoon direkt op de plaathouder vastgeschroeft dus, kwestie van gaatje boren in de kentekenplaat en vastzetten de hap. De gaatjes zijn in de Rizoma houder al aanwezig ;)
(ik had ook die lelijke reclame van MPE) :roll:


De ledjes schijnen idd beetje fel, maar kun je toch een beetje verstellen of zit ik daar fout ?

You may own the bike, but the bike possesses you.

maurice-fz1

#25
Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 november, 2008, 18:22:12
Ik heb ff nagekeken, want ik heb die Rizoma kentekenplaathouder ook  :yes6rs:
Zo zit ie bij mij vast


Gewoon direkt op de plaathouder vastgeschroeft dus, kwestie van gaatje boren in de kentekenplaat en vastzetten de hap. De gaatjes zijn in de Rizoma houder al aanwezig ;)
(ik had ook die lelijke reclame van MPE) :roll:


De ledjes schijnen idd beetje fel, maar kun je toch een beetje verstellen of zit ik daar fout ?



heyyy suzuki-girl,ff een vraagje.

Heb je nou niet meer last van spetters(van opspattend water) op de rug doordat deze nummer-onderplaat er niet meer opzit?
Dit was voor mij de rede dat ik die er weer heb opgezet(weet niet of het voldoende is en helpt)
En trilt die nummer plaat niet op de rizoma-kenteken-plaat-houder.?

Nee,die kentekenverlichting kun je niet draaien maar ik ga er een kapje voor maken zodat hij niet meer wit naar achter schijnt,dan is "Jan met de pet op :jack:" ook weer tevreden

Btw,ik heb ze door en door geboord en met popnagels(door kunststof houder en rizoma houder)vastgemaakt voor tegengaan vandalisme(hebben afgelopen zomer mijn kentekenplaat omgebogen).
yowww,zonger taartsjup sjtuit ut sjoner !!!

B-Witch

Nee hoor van spetters op mijn rug heb ik geen last.
De nummerplaat trilt niet echt erg, beetje, maar dat zit aan de achterkant en ik zie het niet. :D
(helpt mss wel tegen het flitsen, wie weet) :twisted:
Er heeft tot nu toe nog niemand met de handen aan mijn nummerplaat gezeten, dus ik vind het zo helemaal prima zitten.
En een kapje maken en dat op duur rizoma spul monteren... NO WAY.
Zetten ze zich maar een zonnebril op  :lol: of houden maar gewoon voldoende afstand.  ;)

Anyway, doen wat jezelf mooi vind en je niet teveel van anderen aantrekken  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gassie

je kan die houder toch een beetje naar onder draaien in zijn geheel zie je dat lampje ook niet meer zo goed
KTM SMT 2011

maurice-fz1

Citaat van: Gassie op 13 november, 2008, 19:07:26
je kan die houder toch een beetje naar onder draaien in zijn geheel zie je dat lampje ook niet meer zo goed

Kan wel gassie,maar dat ziet echt niet uit en de knippers staan dan niet meer recht ten opzichte van de motor.
Omdat ik vaste steuntjes heb van rizoma voor de orginele knippers kan ik die niet stellen.Er komen namelijk nog andere glaasjes voor die oranje knippers maar ik heb ze te goed weggelegd.
yowww,zonger taartsjup sjtuit ut sjoner !!!

maurice-fz1

hey all,

Weet iemand een leuk adresje waar ik een leuke korting krijg voor een nieuwe uitlaat met e-keur?
Ben het orginele potje moe  :yes6rs:
Heb al wat gegoogled maar wil toch wat hier in de buurt ivm montage en zo.

Groeten Maurice-fz1
yowww,zonger taartsjup sjtuit ut sjoner !!!