Tonnie "Road Racing Hayabusa" in het ziekenhuis.

Gestart door Busaberke, 02 mei, 2008, 19:45:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Road Racing Tonnie

Beste MFLers

Na ruim 14 dagen ben ik weer thuis, nog steeds gehandicapt, wat nog wel een paar maanden gaat duren, maar daar gaan we keihard aan werken.
Een hele gemene vleesetende bacterie, heeft een aanval op mijn linker onderbeen gedaan, met het gevolg, niet meer kunnen lopen, veel pijn, en hele vieze wonden, heb daar dag en nacht aan het infuus gelegen, met antibacterie spul, en daarnaast pijnstillers, doktoren, waren nogal bezorgd over de toestand, en gingen van een zeer lange ziekenhuisopname uit, begin v/d week kwam er een lichte positieve kentering, en opperde men, dat wanneer ik mij thuis aan strenge regels hield, dit een optie was, en daarnaast 2x per week, de wonden laten verzorgen, in het ziekenhuis, ( het verwijderen v/d wondkorsten, schoonmaken, oliemassage en wondzalf, met daarnaast een heel stevig verbandt.)
Dit zal zeker nog een paar maanden duren, maar we gaan ervoor, m.a.w doorgaan altijd maar doorgaan.
Motorrijden zal voorlopig niet kunnen, maar herstel heeft voor mij nu de hoogste prioriteit.
Ik wil eenieder bedanken voor de beste wensen, en de telefoontjes, dit heeft mij echt goed gedaan.
Mochten jullie een keer in de buurt zijn, om dan een bakkie doen, stel ik zeer op prijs.
Nogmaal mijn hartelijke dank, ook namens Ma en Brenda Racing.
Groeten
Tonnie.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Joepie1958

Welkom Tonny,

Fijn dat je weer thuis bent, zo"n bacteriele infectie is een gemeen ding, mijn zwager heeft met zoiets eens zes weken in het hospitaal gelegen (woomt in belgica)
Laat je maar lekker verwennen en geniet van het leven :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Hallo Tonnie,

Ook van mijne zijde veel beterschap gewenst. :yes6rs:
Smells like rubber

DeWitte

Eey Oldtimer ;), ge zijt weer thuis en dat is al een goede (herstel-)start  :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Beterschap Tonnie, dan kan je beter met raceritis besmet zijn , dan met een bacterie
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

QuattroFrits

Welkom thuis Tonnie.
Van harte beterschap.
En ook Brenda, bedankt voor het op de hoogte houden van de MFLers.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Hoi Tonny, goed dat je weer thuis bent. :yeah: en.....uiteraard veel beterschap gewenst. :thumbsup:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Road Racing Tonnie

Dank je, dank je beste mensen, voor de hartverwarmende woorden,  :yes6rs:
Op termijn hoopt die ouwe kerel weer naar het Zuiden te kunnen vliegen, om jullie allemaal met een ferme handdruk te bedanken :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

SuzukiLimburg

Waarom gaan we op een zonnige weekend dag niet eens met een paar mannen en vrouwen een bakkie doen?
Hebben we een gezamenlijk uitje...!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Citaat van: FZ_Ron op 19 mei, 2008, 17:23:03
Als ik oppas heb voor de kids...
Eentje kan er bij mij achterop...
Maar de kids zullen er weinig plezier aan beleven denk ik.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!