Als je dan toch een Harley kiest

Gestart door BeemerBert, 03 mei, 2008, 21:54:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Kwam ook uit op de Nightster
Maar waarom zou ik een Harley  gaan rijden ?
Het is een twee cilinder met veel koppel.
Het rammelt !
Het maakt lawaai !
Veel sleutelen !
Duur onderhoud !

maar wel veel uitstraling !

Kan ik net zo goed Ducati blijven rijden.  :mrgreen: :yes6rs: :worship-cool: :shock: :oops: :-X

B-Witch

98% kwam ik uit op de Nightster.
(de miepenmotor van Harley mss???) :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

toch es stiekum geprobeerd: idd me favo HD: de Nightrod Special  :worship-cool:

heb ik ook maar gelijk die proefrit op die tractor aangevraagd :mrgreen: :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: Dwars® op 05 mei, 2008, 20:49:19
toch es stiekum geprobeerd: idd me favo HD: de Nightrod Special  :worship-cool:

heb ik ook maar gelijk die proefrit op die tractor aangevraagd :mrgreen: :oops:

Als ik dit zo lees, kom ik binnenkort nog menig prominent lid van dit forum, met een trilplaat op een Harley treffen tegen.  :rofl:

grtz, HD4ever  :thumbsup:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

never say never he? ;) Maar nee, ben altijd al gecharmeerd van een Harley :yes6rs:, alleen rij ik nog wat te, hoe zeg je dat goed: onbesuisd zeg maar: en daar zijn het niet de geschiktste motoren voor. veels te lomp, te weinig vermogen, slechte remmen (tot voorheen: nu zelfs met brembo abs las ik :shock:) Maar naamate je ouder, afijn: eerst eens proefritje:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Tja, onbesuist op een HD is inderdaad niet goed mogelijk, want voor je weet kom je met de hele bling bling aan de grond of lig je in de greppel. :-X Als je toch 'een beetje' sportief wil rijden, moet je beslist een Dyna of V-Rod model kiezen, want met de touring en vooral de Softtail modellen kom je echt geen bocht door.
De remmen op een HD zijn iets beter als vroeger, maar het is nog altijd flinken knijpen om vlot stil te komen. Volgens mij zitten alleen op de dure touring modellen nu brembo's. De rest moet het nog doen met de oude meuk.  :(

Er zijn alternatieven voor je. Zie hier je rechten en let vooral op de laatse regel  :mrgreen:




grtz HD4ever. ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Steefke™

Citaat van: HD4ever op 06 mei, 2008, 21:32:07
Citaat van: Dwars® op 05 mei, 2008, 20:49:19
toch es stiekum geprobeerd: idd me favo HD: de Nightrod Special  :worship-cool:

heb ik ook maar gelijk die proefrit op die tractor aangevraagd :mrgreen: :oops:

Als ik dit zo lees, kom ik binnenkort nog menig prominent lid van dit forum, met een trilplaat op een Harley treffen tegen.  :rofl:

grtz, HD4ever  :thumbsup:

Over trilplaten gesproken, ik wist niet dat ik met den husk ook op een Harley treffen mag komen. :mrgreen:
Smells like rubber

BeemerBert

Citaat van: HD4ever op 07 mei, 2008, 08:33:19
Tja, onbesuist op een HD is inderdaad niet goed mogelijk, want voor je weet kom je met de hele bling bling aan de grond of lig je in de greppel. :-X Als je toch 'een beetje' sportief wil rijden, moet je beslist een Dyna of V-Rod model kiezen, want met de touring en vooral de Softtail modellen kom je echt geen bocht door.
De remmen op een HD zijn iets beter als vroeger, maar het is nog altijd flinken knijpen om vlot stil te komen. Volgens mij zitten alleen op de dure touring modellen nu brembo's. De rest moet het nog doen met de oude meuk.  :(

Er zijn alternatieven voor je. Zie hier je rechten en let vooral op de laatse regel  :mrgreen:




grtz HD4ever. ;)

Och, die Beemer rij ik al en die Harley komt ooit  :lol: eerst ff doorsparen  :oops:
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

Steefke™

#23
Als het dan ooit ne keer zo ver moeten komen dan moet het wel zoiets zijn.  :worship-cool: :worship-cool:



of deze



of deze Vrod a la Roland Sands style

Smells like rubber

Desmo-devil

Die bovenste is echt vet . Alleen die bling bling hoeft voor mij niet.

King Harley

Hoezo bling-bling, naakter kan bijna niet...

Hij is juist precies in evenwicht zo, erg mooie lijnen
"No Worries"
Better to be cool for a day, than uncool for life