De bioscoop

Gestart door limbofighter, 05 mei, 2008, 21:18:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

crazy j

ik ben vorige week samen met lucky 13 naar the happening geweest
we vonden er allebei niet zoveel aan.
het zou een thriller moeten zijn maar er waren net 2 momentjes die eg 'eng' waren.
in de film krijgen mensen zelfmoordneigingen door dat de planten en het gras een stof verspreiden omdat ze zich bedreigt voelen
ik zou deze film geen aanrader noemen
living the life the way it comes

Mounty

Citaat van: crazy j op 11 juli, 2008, 10:14:35
ik ben vorige week samen met lucky 13 naar the happening geweest
we vonden er allebei niet zoveel aan.
het zou een thriller moeten zijn maar er waren net 2 momentjes die eg 'eng' waren.
in de film krijgen mensen zelfmoordneigingen door dat de planten en het gras een stof verspreiden omdat ze zich bedreigt voelen
ik zou deze film geen aanrader noemen
vrij saaie film idd...

ik heb deze week gezien:
armageddon,Fallin down en een stuk van timboektoe (laatste hadden de kids opstaan..)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

crazy j

ik heb van de week ook nog the simpsons movie op dvd gekeken
ik vind hem echt vet  :worship-cool:
living the life the way it comes

Yvil

Citaat van: crazy j op 12 juli, 2008, 15:09:06
ik heb van de week ook nog the simpsons movie op dvd gekeken
ik vind hem echt vet  :worship-cool:

Spiderpig rules :headbang: :schater:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

#35
Citaat van: Dwars® op 17 juli, 2008, 18:13:02
deze wil ik wel zien: Hell Ride  :cool: :twisted: :yes6rs:

http://www.youtube.com/watch?v=Z31p7GOzOdU

Quentin Tarantino als Executive Producer.... Dat moet goed zijn :twisted: :headbang:

ff n update van wat ik de laatste week heb gezien:

28 Weeks Later (vervolg op 28 Days Later uit 2002) = Je moet een Horror liefhebber zijn en van zombies houden. Dan is dit je film :yes6rs: Ik vond hem super vet!!

Cloverfield = Godzilla meets Blairwitch Project. Vet gefilmd en verder wel een leuke film.

Nightwatch (Russische film) = Epic battle between good and evil in het hedendaagse. Heb hem vooral gekeken omdat binnekort Daywatch uitkomt en de voorstukken daarvan zeer indrukwekkend waren. Leuke film, maar je moet wederom een fan zijn van fictie. Gelukkig ben ik dat wel. Door te hogen verwachtingen viel hij echter een beetje tegen.

Superman returns = Als je een superman fan bent vast en zeker een leuke film. Jammergenoeg ben ik dat niet. :-X

Vanavond op de planning: Wild Hogs... Lijkt me wel een vermakelijke film :yes6rs:

Steefke™

lijkt me wel een gave film
Smells like rubber

DeWitte

heeft iemand nog een (kopietje?) dvd met Willy E Coyote / Roadrunner filmkes erop? Ik hou me aanbevolen  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Kabouter plop en de kabouterschat :oops: in de bios.

Na dat we waren gaan zitten zie ik tegen mijn oudste (bijna 6) maak papa maar wakker als de film is afgelopen. De bandiet schiet in een lach en zegt dat is goed. 5 minuten later lag de ouwe heer te slapen. :oops:
Het was echt super spannend :schater: :schater:
Smells like rubber

Mounty

Doomsday (niet 2012 doomsday)

Hitman

gisteren ff twee filmpjes tussendoor gedaan... :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Gisteren nog ff naar The Happening geweest. In tegenstelling tot sommige anderen hier vond ik
hem wel goed :yes6rs:. Het is met een beetje (veel) fantasie best mogelijk. Verder vond ik er echt
wel vette scenes in zitten. Best creatief hoe die mensen in de film zelfmoord plegen. :-X

limbofighter

#41
straks even de dvd film kijken van the dark knight eens kijken wat dat is. :mrgreen:
Gewoon even fles cola en zakie chips erbij  :yes6rs:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Yvil

Bedoel je The Black Knight met Martin Lawrence???

Die is lache!! Veel plezier, wij doen hier de Pirates of the Caribean trilogie nog eens over.
Johnny Depp Ruled!!!!

limbofighter

Citaat van: Yvil op 05 augustus, 2008, 20:52:56
Bedoel je The Black Knight met Martin Lawrence???

Die is lache!! Veel plezier, wij doen hier de Pirates of the Caribean trilogie nog eens over.
Johnny Depp Ruled!!!!


Nee bedoel die nieuwe batman film.....limbo was een k vergeten  :evil:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Yvil

Maaruh, was het wat? Ik moet Batman Begins nog steeds eens kijken.
Maar beide films lijken me op voorhand niks. Gewoon omdat het niet
echt mijn ding is :dunno:

Terwijl iedereen zegt dat Batman Begins goed moet zijn. Misschien toch
maar eens kijken.