Opzienbarend motorgerelateerd nieuws

Gestart door DeWitte, 09 oktober, 2005, 14:42:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mixfighter

#300
Een goede vriend van mij geeft dat in Limburg.. Israelische ex Officier.
G-Safe heet het bij hem geloof ik nu.. Allez ,,, ik heb dat een jaartje of 2 gedaan,, bij gebrek aan tijd doe ik alleen nog MMA en BJJ at the moment

Krav Maga is wel heeeeel leuk om te doen,, easy2 learn but hard2 forget
Ent is GEEN sport he,zoals ik wel eens hoor  :mrgreen:

Zijn opleiding had hij bij onderstaande school in Jerusalem,,op dit moment worden er nog vaak excursies geregeld naar Israel om een weekje of zo te trainen in combinatie met vakantie.
Verder komt Itay Gil af en toe naar NL

http://www.youtube.com/watch?v=KM7hGnW6rhA&feature=related

Er zijn veel soorten Krav Maga
Wat jullie trainen is Civiel maar je hebt ook Militairy of BodyGuard

http://www.youtube.com/watch?v=4HZv27OVmlY&feature=related
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


Gassie

Citaat van: Mixfighter op 05 juni, 2010, 09:57:17
Een goede vriend van mij geeft dat in Limburg.. Israelische ex Officier.
G-Safe heet het bij hem geloof ik nu.. Allez ,,, ik heb dat een jaartje of 2 gedaan,, bij gebrek aan tijd doe ik alleen nog MMA en BJJ at the moment

Krav Maga is wel heeeeel leuk om te doen,, easy2 learn but hard2 forget
Ent is GEEN sport he,zoals ik wel eens hoor  :mrgreen:

Zijn opleiding had hij bij onderstaande school in Jerusalem,,op dit moment worden er nog vaak excursies geregeld naar Israel om een weekje of zo te trainen in combinatie met vakantie.
Verder komt Itay Gil af en toe naar NL

http://www.youtube.com/watch?v=KM7hGnW6rhA&feature=related

Er zijn veel soorten Krav Maga
Wat jullie trainen is Civiel maar je hebt ook Militairy of BodyGuard

http://www.youtube.com/watch?v=4HZv27OVmlY&feature=related
je bedoelt gabriél greenstein dan heb ik wel over gehoord..
ik doe het nu pas een 3 a 4 maanden
ik krijg les van servee honee denk dat je die ook wel kent heeft ook les gegeven bij g-safe
hij is ook al in israel geweest en heeft les gehad van ital guy
heeft nu laatst weer een seminair bijgewoond in eindhoven
inderdaad leuke "sport" zodra je zweet vind ik het een sport  :D :D
KTM SMT 2011

Mixfighter

#302
Servee..De ambulancier? Doe maar de groetjes dan  :yes6rs:
Zeg maar dat ie eens moet komen om zijn mini-tattoo bij te maken  :mrgreen:

Ik heb het idd over Gabriel ;)
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


DeWitte

CiteerTwee fabrieken van Honda Motor in China liggen woensdag stil, omdat er bij een belangrijke toeleverancier van het Japanse bedrijf gestaakt wordt. De staking duurt inmiddels drie dagen. Dat is erg lang voor Chinese begrippen; meestal grijpt de overheid bij dergelijke acties snel in om sociale onrust te voorkomen.

Een woordvoerster van Honda meldde woensdag dat de fabrieken dicht blijven. Zij sprak daarmee eerdere berichten van de Chinese staatsmedia tegen, die zeiden dat het conflict inmiddels is opgelost.

Bij de fabriek waar gestaakt wordt zijn ongeveer 500 arbeiders in dienst. Het bedrijf is een joint venture van een dochtermaatschappij van Honda en een Taiwanees bedrijf. De acties begonnen kort nadat medewerkers bij een andere toeleverancier van Honda via een staking succesvol een loonsverhoging van 24 procent hadden bedongen
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 10 juni, 2010, 18:40:41
Citeersuccesvol een loonsverhoging van 24 procent hadden bedongen

Die wil ik ook nog wel.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

d'r Blieje

Citaat van: QuattroFrits op 10 juni, 2010, 20:03:02
Citaat van: Dwars® op 10 juni, 2010, 18:40:41
Citeersuccesvol een loonsverhoging van 24 procent hadden bedongen

Die wil ik ook nog wel.

Maar dan ook hun loon en sociale voorzieningen!
Blieve lache...8)

QuattroFrits

Citaat van: d'r Blieje op 10 juni, 2010, 20:12:43
Citaat van: QuattroFrits op 10 juni, 2010, 20:03:02
Citaat van: Dwars® op 10 juni, 2010, 18:40:41
Citeersuccesvol een loonsverhoging van 24 procent hadden bedongen

Die wil ik ook nog wel.

Maar dan ook hun loon en sociale voorzieningen!

Dat staat nergens en vraag en hoef ik ook niet
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Het loon in China is op de meeste plaatsen net genoeg om hier een broodje Kebap te halen. Echter de sociale voorzieningen zijn er echt wel beter als hier (communisme.... :roll:) Fabrieksarbeiders wonen vaak in huizen op fabrieksterrein, waar voor de rest ook alles voorhanden is. En bedrijven zorgen ook nog vaak voor een echtgenot(e) voor hun arbeiders om ze zo tevreden te houden. (En dat lukt blijkbaar steeds minder goed)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mixfighter

Volgens mij dwalen we volledig af  :-X
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


DeWitte

pareren met nieuws dan?

interview met Rossi :cool:

CiteerQ & A met Valentino Rossi op zijn vrijlating uit het ziekenhuis

1. Vale, eerste vraag: hoe gaat het met je en heb je nog steeds pijn?
VR: "Het positieve is dat het ergste voorbij is en dat de twee operaties goed verlopen zijn, dus alles is nu oké. Ik verwacht nu wel een moeilijke periode, waarin ik bewust moeten blijvenvan het risico van infectie en dat ik het been constant omhoog moet blijven houden. Daarna zal er een tweede belangrijke periode komen, als ik in staat zal zijn om mijn revalidatie te beginnen en met ondersteuning voor mijn been zal beginnen met lopen op krukken."
2. Dr Buzzi sprak over een revalidatieperiode van ongeveer vijf of zes maanden, wat denk je zelf?
VR: "Het is logisch dat Dr Buzzi zeer voorzichtig is met zijn prognose. Ik wil gewoon dat het geneest, dat is het enige waarin ik nu geïnteresseerd ben. Of ik nou vier races of zes races moet missen maakt geen verschil. De mooiste tijd om terug te keren zou Brno zijn, maar dat hoeft zeker niet zo te gaan."

3. Herinner je je het ongeval?
VR: "Ik herinner me alles perfect. Ik viel niet op mijn hoofd en ik heb niets anders geraakt. De airbag in mijn pak heeft heel goed gewerkt, mijn helm was maar een beetje gekrast. Ik heb geen enkele blauwe plek! Het probleem was dat ik op mijn been landde, waarop die vast kwam te zitten onder mijn lichaam. Als ik op mijn rug geland was zou het anders gegaan zijn.
Ik reed met een nieuwe band en ik had pas twee ronden gereden, toen ben ik wat langzamer gaan rijden omdat ik Barbera achter me had. Toen ik terug kwam op de racelijn kwam Pedrosa eraan. Ik wilde geen probleem veroorzaken zodat ik weer opzij ging. Toen ik daarna weer op het gas ging gebeurde het allemaal heel plotseling en onverwacht. Zeven seconden langzamer rijden waren genoeg om de temperatuur van de band drastisch omlaag te brengen. Ik maakte die fout."

4. Wie zou je willen bedanken?
VR: "Allereerst wil ik professor Buzzi van de CTO Careggi in Florence en al zijn personeel bedanken, want zij waren briljant. Gelukkig gebeurde het op Mugello, wat betekende dat ik niet ver van Careggi was, daar had ik veel geluk mee. Ik wil ook iedereen en alle verpleegkundigen in Careggi bedanken omdat ze me zo goed behandeld hebben. Dan zijn er nog het personeel van de Clinica Mobile, de marshals en veiligheidsmensen op het circuit van Mugello. Tot slot een grote "hello" en bijzondere dank aan alle fans want nooit, zelfs geen seconde, hebben ze hun liefde en ondersteuning niet getoond. De berichten die ik zondag op de televisie vanaf het circuit zag waren prachtig."

5. Is er sinds de crash ooit een moment geweest dat je dacht "ik stop met racen"?
VR: "Geloof me, ik ben nooit bang geweest. Ik was wel een beetje geschrokken toen ik mijn been zag, ja ... maar het ergste ervan vind ik dat ik een aantal races moet missen! Ik zal alle tijd nemen die ervoor nodig is en zeker geen domme dingen doen. Ik wil wel snel terugkomen, maar alleen als mijn toestand dat toestaat. Ik weet dat ik volgend jaar een motor zal hebben, ik hoef me dan ook niet te haasten om iets te bewijzen. Ik zal misschien maar vier races hoeven te missen, maar ik zou nog steeds niet terug kunnen komen om het kampioenschap te winnen. Het is beter om voorzichtig te zijn, de revalidatie op de beste manier af te ronden en dan terug te komen om nog vele jaren te kunnen racen. Ik heb van een aantal andere sporters, heel veel zelfs, gehoord die hetzelfde probleem als ik hadden. Een voorbeeld daarvan; ik werd gebeld door Mark Webber, hij heeft net als ik een open botbreuk van het rechterbeen gehad. Hij vertelde me dat ik heel geduldig moet zijn en dat ik een lastige tijd zou hebben, maar dat dan uiteindelijk volledig herstel gegarandeerd is."

6. Nu heb je de tijd om thuis uit te rusten en na te denken ...
VR: "Ja, ik heb nu veel tijd thuis om uit te rusten, te herstellen en na te denken. Als eerste wil ik deze tijd gebruiken om wat dingen aan te pakken. Ik wil mijn Engels verbeteren, iets nieuws leren, veel lezen. Kortom, ik wil mijzelf verbeteren en leren. Dit zal ik dan ook zeker doen. Als je vraag doelt op 2011, dit incident zal mijn keuzes voor volgend jaar op geen enkele wijze beïnvloeden. Afgelopen zaterdag is er daarin niets veranderd, Ik heb er alleen dat gebroken been bij gekregen! Het resultaat van 2010 zou dus toch al niet van invloed zijn geweest op mijn beslissingen voor de toekomst."

7. Zal je tijdens je gedwongen rust ook werken aan je gewonde schouder?
VR: "Absoluut. Dit is een van de weinige positieve kanten van deze hele situatie; eindelijk kan ik werken aan het herstel van die schouder, zonder haast, zonder operaties en zonder races. Vanaf morgen zal ik liggend op mijn bed opnieuw oefeningen gaan doen, ik ben ervan overtuigd dat wanneer ik terugkom mijn schouder dan ook weer helemaal in orde zal zijn. Als ik straks terugkom zal ik in topvorm zijn, al betekent dat niet dat ik dan meteen kan winnen. Wanneer je terugkeert na een gedwongen pauze moet je niet alleen denken aan het lichaam, maar ook aan de geest. Ik zal dan ook niet in staat om terug te komen en onmiddellijk weer te winnen."

bron motorklik
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber