Hoofdmenu

maarten

Gestart door Maarten, 15 mei, 2008, 15:12:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: Steefke™ op 15 mei, 2008, 21:22:52
Citaat van: FZ_Ron op 15 mei, 2008, 20:17:26
Welkom @ MFL

Georganiseerd word hier iid in feite niks door MFL zelf.
Wel kun je hier afspreken voor samen te rijden, een feestje, een bijeenkomst of een weekendje weg en zo.


Hoho je vergeet de nieuwjaarsborrel :mrgreen:

valt onder de noemer feestje
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

feestje??? waar???



:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Maarten

 :D Gaaf dat er zo veel mensen gereageert hebben!!
Joa eine oet remunj, Ik werk op Schöndeln als TOA voor scheikunden (voor de praktijk lessen) en jij Joep?

Hmm het mag dan wel een honda zijn maar ik vind hem super :D toch heel wat fietsjes uitgeprobeert en voor de meeste was ik te groot (188cm) of waren alleen bedoeld om te racen op circiut, deze cbr hoort wel tot de supersport, maar touren (zolang het niet teveel offroad is of in belgie) gaat er ook prima mee! Schaakeld weel beter dan de kawa die ik had dat was af en toe net een flipperkast.
Enige min puntje ik heb sinds kort flinke ratel erin zitten (vooral rond de 5000 rpm) geloof dat de distributiekettingspanner gaar is, ohw ja iets in de achter vering piept als ik over die irri drempels rij en dat na 1500 km. nou maar hopen dat motoportecht goede garantie regeling heeft want laat t toch maar ff chekken..
hebben nog meer mensen hier ervaring mee (honda cbr of met motoport).

groetjes maarten
I'm from the dirty south!!

Joep

Citaat van: Maarten op 16 mei, 2008, 07:46:32
Enige min puntje ik heb sinds kort flinke ratel erin zitten (vooral rond de 5000 rpm) geloof dat de distributiekettingspanner gaar is, ohw ja iets in de achter vering piept als ik over die irri drempels rij en dat na 1500 km. nou maar hopen dat motoportecht goede garantie regeling heeft want laat t toch maar ff chekken..
hebben nog meer mensen hier ervaring mee (honda cbr of met motoport).

Rateltje even laten checken inderdaad kan onschuldig zijn, maar toch hé.
Achtershock, kon een kwestie zijn van eens goed schoon maken en de bussen invetten.

Wat ik met onderwijs heb.
Zusje is juf op een basisschool in Roermond
Schoonbroer is praktijkleraar op een middelbare school
En zelf heb ik de PTH gedaan. Wel de stages en alles gelopen op VMBO en MBO op verschillende niveaus, maar niet verder meegegaan. Ik werk nu bij een woningstichting, ach daar moet je de huurders af en toe ook onderwijzen ;)