Desmo's Honda project

Gestart door Desmo-devil, 20 mei, 2008, 09:01:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Toledo

Spanningsregelaar/gelijkrichter ? Oude cb 's schijnen hier toch problemen mee te hebben, ik heb zelf geen kennis van electro. Ik heb ff in m'n wphb (is wel van de 400-550) gekeken en bij de 400 zou de gelijkrichter achter de accu geplaatst zijn. 
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Toledo

#16
Citaat van: Desmo-devil op 22 mei, 2008, 07:37:03
Hey Steef, er zitten volgens mij twee bobines op, dan zouden twee bougies toch nog moeten vonken of niet ?
Kan me niet voorstellen dat alle twee de bobines tegelijk kapot gaan.

@  Toledo, geweldige tip die site, die hebben zo goed als alles zie ik. Heb je ook een oude Honda ?

Ik zag nu je bericht pas, ik heb een cb550k3 uit 1978   

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Desmo-devil

Mooi. Zo ziet die van mij er nog lang niet uit  :worship-cool:

Desmo-devil

Hondaatje loopt, nog niet echt mooi ( kleppen moeten gesteld en caburateurs afgesteld ) maar toch.
Het uiteindelijke probleem is me nog niet helemaal duidelijk maar  who care's.
Ik heb de condensatoren vervangen en de accu  goed opgeladen en .... yes.
Ben aan het wachten op een caburateur revisie set die ik besteld heb, want twee van de vier lekken al weer.
Ik heb er in ieder geval een mooie digitale multimeter aan over gehouden en veel geleerd
over het meten met z'n aparaat. Nu zorgen dat we veilig de weg op kunnen , dus volgende project is
remmerij in orde maken en nieuwe bandjes ( 40 euro per stuk ha ,ha )  erop zetten.

Busaberke

Leuk project, man!
Zoiets heb ik ook nog op m'n verlanglijstje staan !
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

Ik kom bij veel mensen thuis en zie wel eens wat in de garage staan....veelal staat dat daar maar te staan en word wel eens verkocht voor een prikkie. Zo ook stereosets van B&O welke door een colega gretig opgekocht worden.
Zal eens gaan rondkijken voor oude motoren die onder de "sjtub" liggen en gelijk vragen wat moet kosten...
Als ik wat tegen kom meld ik het hier....
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009