de Motorrijdersgroet

Gestart door DeWitte, 02 juni, 2008, 20:36:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Ik moet me helemaal aansluiten bij D'r Blieje, ik groet ook alles en iedereen  :yes6rs:
Dat gaat helemaal automatisch.
En als ze me niet terug willen groeten, zegt dat meer over hun dan over mij toch ???
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: Suzuki-Girl© op 30 september, 2008, 12:04:07
Ik moet me helemaal aansluiten bij D'r Blieje, ik groet ook alles en iedereen  :yes6rs:
Dat gaat helemaal automatisch.
En als ze me niet terug willen groeten, zegt dat meer over hun dan over mij toch ???

Ik zou zeker niet je groetgedrag door anderen laten bepalen :thumbsup:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

"laten bepalen" is heel wat anders dan "aanpassen" aan bijv. omstandigheden of je opponent?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: Dwars® op 30 september, 2008, 13:27:48
"laten bepalen" is heel wat anders dan "aanpassen" aan bijv. omstandigheden of je opponent?
Heeeeel wat anders he , Water en vuur..
:yes6rs:


sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Citaat van: d'r Blieje op 30 september, 2008, 11:42:37
Kom op zeg!

Klagen dat er niet meer gegroet wordt maar er ondertussen zelf regeltjes op na gaan houden wanneer er wel/niet gegroet wordt :banghead4rv:
Dus ik hoef jullie niet meer te groeten want jullie groeten ook niet  :fuckyou: Zo werk je er natuurlijk zelf aan mee dat het groeten steeds minder wordt. Want je zit allebei te wachten tot de ander groet; die ander groet dus niet -> bevestiging dat niemand meer groet.

Ik groet altijd, zelfs iedere motorwout!
Op de zelfkant kom ik dageleijks een Goldwing en een sjoppert tegen die niet groetten. Ik bleef/blijf echter stug groeten. De Goldwing heb ik al om, deze groet nu terug. :D De motocyclist op de sjoppert durft volgens mij het stuur nog niet los te laten als de motor al op de middenbiok staat, hij kijkt nogal angstig. Ik kan in ieder geval geen greintje plezier bespeuren.

Ohw ja, daar ging het ook alweer om: plezier aan het motorrijden!
Dus doe lekker je ding, zwaai of zwaai terug of niet... en als je over 5 jaar een motorrijder tegenkomt die wel naar je zwaait ben ik dat waarschijnlijk :rofl:





voledig meer eens..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Sjef

lol hier ben ik weer met een ouwe topic  :lol:

ik groet ook gewoon iedereen...  :cool:
waarom ik dat doe?
omdat ik, het hele jaar rond, gewoon veel plezier beleef a h motorrijden
en misschien zwaai ik wel meer in de trendt van "kijk mij eens blij wezen"
en voor al die mensen die niet terug zwaaien (om wat voor een zwakzinige reden dan ook) ...
:fuckyou:    :fuckyou:    :fuckyou:

dusssss...