Avond 4 daagse te Wijlre

Gestart door r6Eric, 03 juni, 2008, 19:32:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

vrijdag zowieso... :yes6rs: donderdag nog gegadigden...wil eigenlijk donderdag ook ff gaan...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Ik ben waarschijnlijk ook donderdag van de partij, tenzij het met bakken uit de lucht valt.

B-Witch

Ik wilde Vrijdag eigenlijk ook komen, maar ja.... Joe Bar...geloof dat daar geen meisjes bij horen :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Yvil

Ik probeer rond 18:30u @ Oud wielder te zijn. Dus tot morgen.

Ps. Aangezien ik toch niemand herken, als je iemand met een "Evil"
T-shirt ziet lopen dan ben ik dat.

Mounty

Citaat van: Yvil op 30 juni, 2008, 23:29:10
Ik probeer rond 18:30u @ Oud wielder te zijn. Dus tot morgen.

Ps. Aangezien ik toch niemand herken, als je iemand met een "Evil"
T-shirt ziet lopen dan ben ik dat.

do en vrijdag zie ik je/jullie daar dan wel...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: Suzuki-Girl© op 30 juni, 2008, 23:15:11
Ik wilde Vrijdag eigenlijk ook komen, maar ja.... Joe Bar...geloof dat daar geen meisjes bij horen :?

kump good, we gaan toch met z'n allen?  ;) Ron wil jij voorrijden? jij hebt toch zo'n Garmin-ding?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: Dwars® op 01 juli, 2008, 07:00:16
Citaat van: Suzuki-Girl© op 30 juni, 2008, 23:15:11
Ik wilde Vrijdag eigenlijk ook komen, maar ja.... Joe Bar...geloof dat daar geen meisjes bij horen :?

kump good, we gaan toch met z'n allen?  ;) Ron wil jij voorrijden? jij hebt toch zo'n Garmin-ding?

jij hebt toch zo'n TomTom ding  ?  :-X
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

kan ik daar ook gewoon die routes inlaaie dan? zijn dat van die Itn files oid? ga jij trouwes ook mee? gezellie :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

#38
wat motte ver mit zo'n navigatiegeval?

geweun sjuus varuh.. dei wat toevallig oet de slipstream kint komme , lik veurop en bepaald de waeg. :mrgreen:

gaaz erop..joe bar edition!  :twisted:

karz

#39
Citaat van: Dwars® op 01 juli, 2008, 08:45:08
kan ik daar ook gewoon die routes inlaaie dan? zijn dat van die Itn files oid? ga jij trouwes ook mee? gezellie :cool:

Helaas, ben homebound (of ik kan iig niet op de fiets gaan zitten) , vrouwtje zit op werchter vanaf donderdag tot zondag. Dus ben voltied pap dan.

Trouwens  , dwars / hakki joe-bar edition ?  :shock:   mich neet gezeen :mrgreen: , doa ben ich nog te greun veur..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: karz op 01 juli, 2008, 09:34:23
Citaat van: Dwars® op 01 juli, 2008, 08:45:08
kan ik daar ook gewoon die routes inlaaie dan? zijn dat van die Itn files oid? ga jij trouwes ook mee? gezellie :cool:

Helaas, ben homebound (of ik kan iig niet op de fiets gaan zitten) , vrouwtje zit op werchter vanaf donderdag tot zondag. Dus ben voltied pap dan.

Trouwens  , dwars / hakki joe-bar edition ?  :shock:   mich neet gezeen :mrgreen: , doa ben ich nog te greun veur..

maak miech niks oet heur
maar es ich achter ne veurrijer mot gaon aantuffe in een grote groep hub ich neet zoveul zin dao-in

dach geweun ff stukske raggen

joebar in NL zal neet gaon veur mich want hub ne aanteakening oppe riebewies veur e jaor en kin het risico neet lopuh

DeWitte

jong kunt good, neet van die bange :-X, vier zient os vriedig doa en da bepale vier der "tactiek" aan de hand van wea doa is?  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Nog plek voor een "nutte riesbrenner" vrijdag?

DeWitte

dacht ut wel, kunnen we die spaghetti-nudel es laten zien dat je kan raggen zonder olieverbruik  :mrgreen: 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

en vandaag dan?
vermoedelijk de enige dag dat ik er ben, zal zo rond 18.30 aanwezig zijn :D
Als je me zoekt, zo'n ongepoetste Beemer GS, rijder in zomerpakje van Polo en matzwarte Schubert klap... :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.