Avond 4 daagse te Wijlre

Gestart door r6Eric, 03 juni, 2008, 19:32:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mounty

heb wel zo'n garmin ding maar weet niet hoe ze de routes gaan uploaden...bij de SPIII kan dat alleen serieel op het apparaat. Dus iedereen met een spIII moet dus zijn garmin aan de pc hangen..

voor diegen die gaan vandaag..kijk es hoe ze het geregeld hebben ??
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Citaat van: Dwars® op 01 juli, 2008, 13:40:31
dacht ut wel, kunnen we die spaghetti-nudel es laten zien dat je kan raggen zonder olieverbruik  :mrgreen: 

Of met olieverbruik :-X maar dat is gewoon een teken dat je goed bezig bent geweest in het verleden :yes6rs: :mrgreen: Is nou al m'n 2e blok wat dat begint te doen :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


r6Eric

Vanavond(dinsdag) rond de 50 motoren een rondje gereden richting Baraque Michell, inladen van de navigatie's ging vrij gemakkelijk, met dank aan Leon hij is een echte computerfreak.
er is ook een geschreven versie aanwezig, resultaten zijn nog niet bekend aangezien ik eerder naar huis moest ivm dochter die naar bed moest.
De weersverwachtingen zijn goed, mischien een kleine bui.

hou jullie op de hoogte en mischien zien we mekaar ben er woensdag /donderdag en vrijdag

gr. Eric

Herr Tod

Ja het was leuk, wij hebben geloof ik een enigzins aangepaste route gereden, Manfred wist wel waar we heen moesten :yes6rs: :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Citaat van: Herr Tod op 01 juli, 2008, 21:22:22
Ja het was leuk, wij hebben geloof ik een enigzins aangepaste route gereden, Manfred wist wel waar we heen moesten :yes6rs: :mrgreen:

Yes yes was idd een leuk stukje toeren :schater:, en die aanpassingen van die Manfred waren zeer welkom :twisted:
Ik denk dat m'n bandje nu wel is "ingereden"  :-X


Joepie1958

Lekker weer, leuke route, maar het lijkt erop dat de meesten rijden om te rijden en niet voor het uitzicht :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Yvil

Citaat van: Joepie1958 op 01 juli, 2008, 22:01:10
Lekker weer, leuke route, maar het lijkt erop dat de meesten rijden om te rijden en niet voor het uitzicht :oops:

Ieder zijn ding he  ;) Maar je had geloof ik wel een leuk groepje eensgezinden gevonden, niet???

Ik iig wel  :schater:

R-yen

Hoe laat willen jullie vertrekken vrijdag? Zoals gebruikelijk zit ik weer in tijdnood...
Als er geen rare dingen gebeuren moet 19:00 in Wijlre net haalbaar zijn voor mij :roll:

DeWitte

dan 19:00uur manne? zodat R-yen ook mee kan?

mij maakt het iig nie uit
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

vrijdag leider nit, ga dan (op mijn verzoek) met moeders naar het concert van  het L.S.O. in moofert :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Yvil

Vannavond nog mensen van de partij? Ik ben er zowiezo en ik geloof dat
een vriend van mij ook weer komt. Verder rijdt het broertje van mn vriendin
(is hier ook lid, maar post nooit "Maddog") ook mee op z'n 25 kw GS500E.



Hakinnen

count me out :cry:

kan niet mee...
was graag ff stukske meegegaan maar er is iets tussengekomen waar ik ff niet onderuit kan.
jammer..helaas, have fun

;)

DeWitte

ja meh HaK-meister en nu da?  :lol:

maar nie bevreesd, de rode brigade is vertegenwoordigd middels Desmo  :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

19:00 uur is geen probleem voor mij.....
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Citaat van: Yvil op 02 juli, 2008, 14:32:32
Vannavond nog mensen van de partij?

Ik ken niemand hier die is van  Partij  :shock:
Proud on the South