Hoofdmenu

MFL Ride-Out 12-10-05

Gestart door DeWitte, 11 oktober, 2005, 14:10:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

ok Herr Tod en Dwars; 09:00uur @ Dr. A. place??!! :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Wieder zu Hause 8) Goede manier om wakker te worden... zeker als opeens 2 vrachtwagens bomen staan te laden midden in de bocht :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Karin

Aha, goede oefening dus....uitwijken/remmen in de bocht. Kun je nooit genoeg oefenen  :wink:

DeWitte

:yes6rs:  toch nog 200km op een woensdagochtend 8) Dwars wel bijna getorpedeerd door een (jawel) Belgische Politie/auto die geen richting aangaf :cry: en Herr Tod die bijna een Scania puutschte  :angel: die dubbelgeparkeerd bomen aan ut laden was in het Vijlenerbos :shock:

piccie genomen op de Baraque Michel 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "Dwars"
piccie genomen op de Baraque Michel 8)

Had je toch maar de Eifel in moeten duiken  :wink: Was je geen Belgenakties tegengekomen.... :roll:

DeWitte

we zijn via de Eifel naar de Ardennen gereden :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "Dwars"we zijn via de Eifel naar de Ardennen gereden :wink:

En in het Belsj ging het verkeerd  :lol:

Desmo-devil

Wrijf het maar lekker in.
Maar ja ik had een ritje naar Maasbree voor mijn werk en gezien het weer
natuurlijk de motor gepakt. Dus toch even uitgewaaid.

Busaberke

Citaat van: "Motzippaldy"Ik vind jullie twee lelijk en motoren van jullie zijn ook lelijk

ZO!
het hoge woord is er uit :rofl:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Hakinnen

Citaat van: "Motzippaldy"Ik vind jullie twee lelijk en motoren van jullie zijn ook lelijk en daroom wil ik niet dat mensen mij met jullie zien  :mrgreen:



:rofl:


hahahaha...

The Dominator

Citaat van: "Motzippaldy"Ik vind jullie twee lelijk en motoren van jullie zijn ook lelijk en daarom wil ik niet dat mensen mij met jullie zien laat staan geassosieerd worden  :oops:  



:rofl:


hahahaha...
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl