Hexenhaus (moezel D)

Gestart door DeWitte, 18 juni, 2008, 11:17:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Citaat van: Joker op 12 februari, 2014, 05:47:50
Toen ik de laatste keer daar was lagen die twee in scheiding.
En dat kwam de sfeer niet ten goede. dus mogelijk dat de tent verkocht word of is.

Ben daar  rond 7- oktober nog geweest, volgens mevr, waren we de laatste gasten van hun.
Ze waren toen met een mogelijke koper bezig.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Jammer is het, ik vond dat een van de betere accommodaties voor motorrijders waar ik in de afgelopen jaren geweest ben.
Hopelijk dat ze een koper vinden die het concept willen overnemen.
You may own the bike, but the bike possesses you.

De Sjeng

God Forgives, I Don't

Mounty

Citaat van: De Sjeng op 27 februari, 2014, 10:46:33
Mocht iemand intresse hebben

http://www.immopool.de/PDF/Temp/Expose6807142_173294_nl.pdf

Ah..had m al gezocht...intresse is er hier wel...afspraak voor bezichtiging is al gemaakt.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

als je dan voor de wintermaanden nog wat ander volk kan trekken dan lijkt het me best goed te doen

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Kunnen we al boeken ??  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Mijn ervaring is dat veel van die motorpensions in Duitsland en Oostenrijk erg vaak van ( Nederlandse ! ) eigenaar wisselen. Het is gewoon 24/7 ploeteren om een boterham zonder beleg te verdienen.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mounty

klopt HD4ever...het is idd veel werken en de prijzen kunnen niet te veel omhoog...
Daarom verschillende opties en mogelijkheden aan het bekijken. Zeg maar de voors en tegens...
Kijken kost nog niks, en inzicht in belastingen,energie etc ook niet.
Wie weet wat er uitkomt. De prijs voor het hotel is laag, dat maakt het wel aantrekkelijk.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng

Ik ben er idd ook al jaren mee bezig om eventueel iets voor mijn eigen te beginnen regio eifel/moezel. Ook al veel (motor) hotels bezocht(zie motorforum) en met eigennaren gesproken. Maar idd conclusie was 24/24 werken, en dat gene wat ik liefste doe->rijden schiet er bij in. Zowiezo pas iets, als de kids zich zelf kunnen bedruipen.
God Forgives, I Don't

DeWitte

Eigennarren?   :-X

Alvast in de feeststemming ?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: De Sjeng op 01 maart, 2014, 00:12:17
Ik ben er idd ook al jaren mee bezig om eventueel iets voor mijn eigen te beginnen regio eifel/moezel. Ook al veel (motor) hotels bezocht(zie motorforum) en met eigennaren gesproken. Maar idd conclusie was 24/24 werken, en dat gene wat ik liefste doe->rijden schiet er bij in. Zowiezo pas iets, als de kids zich zelf kunnen bedruipen.

Dat 24/24 werken, dat is zeker een nadeel. Maar met zoveel kamers, ook al zijn ze niet altijd vol, red je dat alleen al niet. Vandaar dat we eerst alle opties gaan bekijken. We gaan wel bezichtigen en kijken naar de staat van het hotel..een plan opstellen..en wellicht een bod doen... Gewoon eens vrijblijvend kijken naar de mogelijkheden.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

Citaat van: Joker op 28 februari, 2014, 18:32:20
als je dan voor de wintermaanden nog wat ander volk kan trekken dan lijkt het me best goed te doen

wat heeft de Mosel in de winter te bieden  :shock:
bussen bejaarden voor de kerstmarkten,Russische langlaufers  :lol:  ik noem maar wat  ;)
de mosel is überfüttert met biker pensions
neemt niet weg dat ik Ron z'n droom bewonder  :yes6rs:

HD4ever

Citaat van: @Sambal op 01 maart, 2014, 07:54:14
wat heeft de Mosel in de winter te bieden  :shock:
bussen bejaarden voor de kerstmarkten,Russische langlaufers  :lol:  ik noem maar wat  ;)
de mosel is überfüttert met biker pensions
neemt niet weg dat ik Ron z'n droom bewonder  :yes6rs:

Geweldig dat iemand hier aan begint,maar bovenstaande is juist mijn punt. Ik zeg altijd waar het mooi motorrijden is, regent het ook erg veel. Kijk maar eens naar het Sauerland, Harz of de Hunsruck met hun schitterende bossen en mooie wegen. 80% kans dat je er een nat pak gaat krijgen, maar erg mooi bij droog weer. Natuurlijk zal je net geopende pension na opening tijdelijk vol zitten, maar dan met niet betalende en/of mee-klussende familie aangevuld met betalende ,ex-collega's, vrienden en (internet)kennissen. Die verwachten natuurlijk allemaal korting  :-X Daarna zal het wel gauw minder worden. Meestal liggen die pensions ergens in een boerendorpje, zodat er van de autochtonen niemand zal komen overnachten. Wil je echt de regionale bevolking over de vloer krijgen, zul er een restaurant en café bij moeten hebben. Kortom, Zoveel werk dat je echt niet met 2 of 3 volwassene kan trekken.
Kijk naar Arnold in Dodendau ( Sauerland). Daar lopen voor het pension,biergarten,keuken,café minimaal 5 volwassene zich 24/7 uit de naad om de tent te runnen.  :yes6rs:
Wat opvalt aan motorpensions gerund door Nederlanders is, dat het eten vaak iets minder is, je vooraf moet reserveren en al betalen, de sfeer iets minder is, en de prijzen erg hoog zijn. Begrijpelijk, maar niet aantrekkelijk. Ik persoonlijk overnacht minimaal 14 dagen per jaar in biker pensions en vermijd bewust NL gerunde pensions. :-X

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

Ik ben 2x in het Hexenhaus geweest. beide malen in het voorjaar.  en toen zat de tent goed vol !
dus ik denk dat als je een beetje adverteert er aan belangstelling geen gebrek is.
natuurlijk is het hard werken. Maar als het je droom is zal je er ook iets voor over moeten hebben.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.