Hexenhaus (moezel D)

Gestart door DeWitte, 18 juni, 2008, 11:17:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Als iedereen zo zou denken zoals jullie hierboven allemaal schrijven, dan zou er niemand meer als zelfstandig ondernemer aan de slag gaan.
Natuurlijk is het niet makkelijk om een bedrijf te starten, natuurlijk zal het niet alleen maar leuk zijn of voelen alsof je zelf het hele jaar op vakantie bent, maar je kunt ook overdrijven.
Een goede ondernemer kan overal iets van maken en een goede zaak zal niet van de grond komen als je vooraf alleen maar de beren op de weg ziet.
Het is een kwestie van een goed ondernemingsplan , veel creativiteit en durven 'outside the box' te denken. Als je hetzelfde gaat doen als alle anderen dan zal het inderdaad niet makkelijk worden, maar het is juist de kunst om anders te zijn zodat men jou wel weet te vinden.

Maar daarom zijn sommige mensen geschikt om te gaan ondernemen en anderen niet.

Ik zeg Go Ron. ik ben één van die vage internet kennissen die zeker een keer een weekend zal langskomen (wel met korting graag  :mrgreen:)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

ha... eerst maar eens gaan kijken en dan verder zien wat mogelijk is..de boeken inkijken en dan weet je beter wat er aan inkomsten is en vandaaruit kun je weer verder handelen... wie weet wat er uitkomt. Ik zeg nogmaals...gaan kijken kost niks meer dan een tank benzine....verder zien we dan weer, niet te ver vooruitlopen.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng

Ron goed bezig! Als je de mogelijkheden ervoor hebt. En de voor en nadelen (goed) tegen elkaar hebt afgewogen. Vooral doen! Ik zeg altijd; wie niet waagt, blijft maagd  :mrgreen:

Ik heb na gedegen onderzoek, besloten dat mijn "tegens" meer gewicht in de schaal leggen als de voors. Maar m.n omdat mijn kids nog klein zijn.

Wel ben ik met "iets" anders bezig. Maar daar zal ik (misschien) op een ander tijdstip meer over uitweiden.
God Forgives, I Don't

@Nippon

Citaat van: De Sjeng op 03 maart, 2014, 18:23:14
Ron goed bezig! Als je de mogelijkheden ervoor hebt. En de voor en nadelen (goed) tegen elkaar hebt afgewogen. Vooral doen! Ik zeg altijd; wie niet waagt, blijft maagd  :mrgreen:

Ik heb na gedegen onderzoek, besloten dat mijn "tegens" meer gewicht in de schaal leggen als de voors. Maar m.n omdat mijn kids nog klein zijn.

Wel ben ik met "iets" anders bezig. Maar daar zal ik (misschien) op een ander tijdstip meer over uitweiden.

nou, je maakt me wel nieuwsgierig  :mrgreen: