Hoofdmenu

Yvil's benzinekraan

Gestart door Steefke™, 06 juni, 2008, 09:38:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Citaat van: Yvil op 05 juni, 2008, 21:31:40
Damn, die van mij loopt zondag iig nog niet, het is de benzinekraan zelf die lekt.  :guns: Als ik hem nieuw bestel kost hij €105,- excl. montagekosten... Heb gezegt dat ze nog maar ff wachten. Kan ik ff het internet afsjtruine naar een tweedehands of iig n goedkopere als dat tenminste bestaat.

Echt iets voor mij... Een dikke maand na de garantie iets kapot hebben.  :evil:


Probeerd het hier eens die hebben altijd wel wat liggen. http://www.bijpiet.nl/index_japan.html

MOOK MOTORPARTS

Antoniusstraat 20a
6011 SE Ell

Tel: +31 (0) 495 551804
Fax: +31 (0) 495 553436

E-mail: info@bijpiet.nl
Smells like rubber

Toledo

Je kunt ook bij deze kijken of vragen  hij woont in Neer, niet verwarren met Piet uit Ell   http://www.pietparts.nl/ 
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

QuattroFrits

Ik gebruik mijn benzine kraan nooit, dus als die ooit eens zal lekken komt er gewoon géén nieuwe onder.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil

Citaat van: QuattroFrits op 06 juni, 2008, 17:50:29
Ik gebruik mijn benzine kraan nooit, dus als die ooit eens zal lekken komt er gewoon géén nieuwe onder.

Ik weet niet of je het goede voor je hebt, dat ding wat ik bedoel is niet dat kraantje zoals ik dat vroeger ook op de brommer had zeg maar. Dus een alleen een onderbreking van de slang wat je kunt afsluiten. Dit is toch echt een heel geval...

Maar iedereen bedankt voor het meedenken!! Ik heb een tweedehands voor €25 gevonden. Komen alleen nog verzendkosten bij (binnen NL dus dat valt mee). Deze komt van iemand van het VFROC-forum af, die koop altijd schademotoren enz op en is zeg maar hofleverancier van dat forum  :mrgreen:

Hoop dat het allemaal goed komt nu. Ik zal hem uiterlijk dinsdag binnen hebben. Dus voor mij geen "ff sturen" dit weekend  :(

QuattroFrits

Ik dacht inderdaad aan de normale handbediende kraan.
Ook mijn fietske heeft een automatische afsluiter en zodoende blijft de kraan altijd open.

:oops: Sorry voor de verkeerde gedachte.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil

Citaat van: QuattroFrits op 06 juni, 2008, 19:30:53
Ik dacht inderdaad aan de normale handbediende kraan.
Ook mijn fietske heeft een automatische afsluiter en zodoende blijft de kraan altijd open.

:oops: Sorry voor de verkeerde gedachte.  :oops:

Pffff... Tot voor twee dagen geleden wist ik ook niet beter dan dat dat wat jij bedoelde de benzinekraan was  ;)

En ik had liever gehad dat ik het nu nog steeds niet wist, want dan had ik deze rompslomp niet gehad en had ik zondag lekker kunnen gaan rijden  :evil:

DeWitte

lekt ie zo hard? niks aan te "friekele" ( Tape? Hennep?) ??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

#7
Citaat van: Dwars® op 07 juni, 2008, 07:22:56
lekt ie zo hard? niks aan te "friekele" ( Tape? Hennep?) ??

Echt n druppel iedere twee seconden, dus best wel hard ja. En ik ga dr vanuit dat de mannen in
Margraten me geen oor aan naaien. Als zij zeggen dat er een andere op moet neem ik aan dat dat
ook echt een must is... Anyway, ik hoop die tweedehands uiterlijk dinsdag binnen te hebben.
Dan zou die donderdag toch weer moeten lopen hoop ik, al hebben ze het momenteel erg druk daar
in Margraten. Ook ben ik zeer benieuwd wat ze tellen voor dat uit en in elkaar zetten van m'n sjink

:dunno:

ps. thnx voor het verplaatsen, het was een beetje zijn eigen leven gaan leiden  :oops:

DeWitte

nee een oor zullen ze je niet aannaaien, maar zoals ook mannen hierboven schrijven, er zal toch wel een goedkopere oplossing zijn?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Spuit eens flink WD40 erop en bedien de kraan eens meerdere malen, desnoods een paar keer herhalen.
Ik heb dit laatst gehad met de CB, lekte wel niet zo hard, ik dacht is misschien een verdroogd rubbertje, heb er toen ook WD40 op gespoten. heeft daarna niet meer gelekt. Maar als het versleten of kapot is , ja dan kan je alleen maar vervangen of een revisiesetje. Of je kunt mischien de kraan er tussen uithalen en de slangetjes doorverbinden.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Yvil

Citaat van: Dwars® op 07 juni, 2008, 16:07:22
nee een oor zullen ze je niet aannaaien, maar zoals ook mannen hierboven schrijven, er zal toch wel een goedkopere oplossing zijn?

Tja, het probleem is dat hij daar nu uit elkaar ligt. Maar John heeft al gezegd dat als ik er zelf één wist, dat ze me die er dan wel op zetten. Nou, ik heb er één gevonden voor (incl. verzendkosten) €30,-. Is er dan wel één met dezelfde leeftijd als die wat ik nu had, maar deze lekt niet. En ik bespaar me (voorlopig iig) €75... Mocht deze nu ook gaan lekken dan heb ik pech en laat ik er een nieuwe opzetten. Denk alleen dat ik dat dat "particulier" laat doen zeg maar.

Komt dus wel goed  ;)

DeWitte

30 pleuro valt nog over heen te komen.  ;) Maar in ut vervolg niet gelijk naar de graasj rennen wa voor dat klein geneuzel. Eerst de knutselaars hiero @ MFL raadplegen. :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: Dwars® op 07 juni, 2008, 17:53:41
30 pleuro valt nog over heen te komen.  ;) Maar in ut vervolg niet gelijk naar de graasj rennen wa voor dat klein geneuzel. Eerst de knutselaars hiero @ MFL raadplegen. :yes6rs:

Dacht ik dus idd te laat aan. Maar had eigelijk verwacht dat het een kwestie van een slangetje of een pakking vervangen zou zijn. Pas toen ik hoorde wat het was en hoeveel dat moest gaan kosten begon ik na te denken. En ik had idd al meteen iemand bereid gevonden om te helpen.  :worship-cool: Die persoon is nu een weekendje bij één of andere rivier ;) Alleen kreeg ik toen m'n motor al niet meer thuis.

Laat ik het maar als een leermoment zien, iig nogmaals bedankt allemaal voor het meedenken en aanbieden van hulp!!
Volgende keer (al hoop ik die niet te vaak mee te maken) zal ik zeker niet zo snel meer naar de "graasj" rennen  :oops: 

Yvil

Thnx mensen,

Het heeft me n paar duiten extra gekost (door hem naar Margraten te rijden) maar alles zit er onder
en blijft droog  :yeah: Dus ik ben daar straks n uurtje geweest "vliegen" en ik ben weer gelukkig!!!

Grtz,
Yvil