Welke banden en vooral WAAR te kopen???

Gestart door Yvil, 19 juni, 2008, 19:53:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

Citaat van: Yvil op 20 juni, 2008, 13:29:06
Citaat van: SuzukiLimburg op 20 juni, 2008, 13:22:03
CiteerVFR400   

Mijn welgemeende excuses voor deze fout.
Weet niet hoe ik hier bij kwam maar had een 400 in de kop.  :?

Ik weet wie je bedoelt met diegene die met een 400 een achterband snel op krijgt, maar in verhouding met een krachtigere motor zou met dezelfde rijstijl de achterband nog sneller op zijn.

Maar ben blij dat je geslaagd bent met de investering in nieuw rubber. Ga bij dit adres ook maar eens informeren.

Hahaha... No hard feelings  ;)

En ja, dat adres kun je zo je type motor opzoeken. Komen alle beschikbare banden voor je neus incl. prijs. Komen dan nog 6 euro bezorgkosten bij en klaar is kees SuzukiLimburg.

Ik laat ze bij de nieuwe sponsor er op leggen. Maar €10,- incl ballenceren    :worship-cool:






ps. Die namen enz. mag ik toch gewoon noemen, of is dat eigenlijk niet gewenst? Doe niemand te kort geloof ik, noem alleen feiten.  :dunno: Als ik niet verder had gekeken was ik n dief uit eigen beurs geweest!!

wat moet je aanleveren een los wiel of je hele ketel  ;)

Yvil

Citaat van: BoxerQ op 20 juni, 2008, 19:04:59
wat moet je aanleveren een los wiel of je hele ketel  ;)

Het losse wiel...

Varadero3005

He motorvrienden, in het verleden ging ik ook naar Abel, was meestal wel de goedkoopste maar ik heb nu een goed adres gevonden in Duitsland, bij Julich.
http://www.reifen-rduch.de/

Ik heb op mijn Vara de Bridgestone Battle wings gemonteerd waar ik heel erg tevreden over ben. Prijs ( losse wielen gebracht ) Achterwiel € 117,- en voorwiel € 87. Ze hebben daar zowat iedere band in voorraad en zoniet binnen een paar dagen besteld, stuur gewoon een mailtje voor een offerte en ga er heen want het loont zich. In de garage staat een brug waar je met gebruik van hun materiaal ook zelf de wielen kunt demonteren. In de tussentijd kun je in de ( motorkleding shop ) wat rondneuzen en (gratis ) koffie krijgen.

Ook op zaterag morgen zijn ze daar open.

Het schijnt dat de Goldwingclub jaarlijks een toerrit organiseert met Rduch op de route zodat iedereen een setje banden kan meepikken.


Yvil

Ik heb hem nu uiteindelijk in Heerlen bij Sampermans erop laten leggen voor €15,-
Dit is voor het erop leggen op een losse velg incl. verwijderingsbijdrage voor de
oude band en ballenceren.

Zeer vriendelijke mensen daar en ze waren op maandag open, dat was deze keer
de doorslag voor mij. Anders had ik een dag langer moeten wachten.

Mounty

Ik heb de laatste twee bandjes bij Kicken laten doen....duurt wat langer omdat ze besteld moesten worden en de eerste keer hadden ze dat nog niet gedaan. Op zich geen probleem als je optijd besteld. je brengt je wiel pas als de band binnen is.
Tis ook gewoon gemakkelijk, de berg af en ik ben er. dus goed te doen ff na het werk, ook al ben ik wat later thuis...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

A3

Hallo allemaal,

Mijn volgende set banden wil ik op internet bstellen. Iemand een idee wie die dingen er onder wil ztten voor een nomale prijs? Losse velg aanleveren is geen optie, ik kan nog geen ketting spannen  :oops: dus ze moeten de hele job doen.

B-Witch

Citaat van: A3 op 15 februari, 2009, 17:01:46
Hallo allemaal,

Mijn volgende set banden wil ik op internet bstellen. Iemand een idee wie die dingen er onder wil ztten voor een nomale prijs? Losse velg aanleveren is geen optie, ik kan nog geen ketting spannen  :oops: dus ze moeten de hele job doen.

Heej A3 gezien waar jij woont, zou ik dus zeggen ga ff naar Dave, van Bikes Unlimited, op ut industrieterein in Echt ;)
Trouwens, je kan daar voor een hele redelijke prijs ook je banden scoren..
Ik spreek inmiddels uit ervaring :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

A3

#22
Thx zal het dinsdag een gaan vragen daar (is maar 400 meter of zo).....ben de hoofdprijs betalen meer dan zat. En aangezin we iniddels 3 brommers in de schuur hebben staan......
Prijsverschillen zijn er groot.....laat wel even weten wat het gaat worden.
Maare hoeveel was je kwijt voor welke banden?

B-Witch

Ik weet dat ik bij motoport korting kreeg, voor mijn achterband van de GSR, terwijl Mr.kawa voor 1 maat groter nog minder betaalde bij BU,
We hebben allebei BT021 eronder liggen  :yes6rs:
precieze bedragen weet ik niet meer, dat hou ik niet bij.
Er zat iig genoeg verschil in.
Ok je bent op internet mss wat minder kwijt, maar je hoeft als je bij BU gaat iig niet het internet af te zeulen... en je hebt nog ouderwetse service  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

A3

Ik zal dinsdag een langsgaan of bellen....

Desmo-devil

Ik weet niemand die zelf gekochte banden vervangt als je met de hele motor aan komt rijden.
Als je met een los wiel komt :  Sampermans in Heerlen doet het voor 15 euro
                                         Rosa in Eijsden doet het voor 20 euro
Allebei inclusief uitbalanceren en inname oude band.
Ik weet niet waar je woont en of dat voor jou een beetje in de buurt is ?
Ik weet dat de meeste motorzaken daar moeilijk over doen omdat ze het gewoon
niet kunnen verkroppen dat je de (veel te dure) banden niet bij hun koopt. :evil:

Motzippaldy

Citaat van: Desmo-devil op 16 februari, 2009, 14:41:20
Ik weet niemand die zelf gekochte banden vervangt als je met de hele motor aan komt rijden.
Als je met een los wiel komt :  Sampermans in Heerlen doet het voor 15 euro
                                         Rosa in Eijsden doet het voor 20 euro


Ik weet wel iemand  :lol:

Merken motoren Landgraaf en een ik  :mrgreen: in Vaals(ik mak wielen los en iemand anders banden omlegen)
Proud on the South  

Herr Tod

...en weer een ander maakt ze vast :lol: Ik ging altijd naar Lousberg in Arensgenhout, tientje per band zonder uitballanceren. Het voorwiel uitballanceren gaat daar ook niet, is de velg te smal voor. Aangezien de velgen van de Bandit toch allebei een slag hadden kon ik me daar geen zorgen over maken, merkte ik niks van :roll:

Ik ga me binnenkort even een hulpmiddel maken zodat ik ze zelf kan verwisselen, stelt niks voor en is wel zo handig als het SuperCorsa seizoen weer voor de deur staat, om de week een nieuwe set :-X
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Jor

#28
Sampermans is een hele goede, hij is tenminste ook echt voorzichtig met de velg.

Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Varaderos

Abel Auto- en Motorbandenservice Landgraaf
beetje  :-X maar goede prijs/kwaliteit
Motorcycling is not a crime