MFL Ride-Out 16-10-05 Zondag ochtendrit

Gestart door Mounty, 12 oktober, 2005, 05:26:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Citaat van: "Karin"Als we zo vroeg vertrekken is het wel nog koud...brrr. Dus die 18 graden wordt pas bereikt bij aankomst  :wink:  
Winterhandschoenen dus niet overbodig voor mijn poezelige handjes  :lol:

Die route die Dwars voorstelt lijkt me wel een mooie, tenminste als Ron geen eigen iniatief heeft.

Je hoeft je daarvoor niet te schamen, er zijn  " Die Hards" die handvatverwarming hebben ( he dwars) en dan net doen alsof ze nergens last van hebben. Dus als jij de winterhandschoenen aan wilt doen geen probleem.

Karin

Citaat van: "Desmo-devil"Je hoeft je daarvoor niet te schamen, er zijn  " Die Hards" die handvatverwarming hebben ( he dwars) en dan net doen alsof ze nergens last van hebben. Dus als jij de winterhandschoenen aan wilt doen geen probleem.

Bedankt voor de info Desmo  :twisted:

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "Karin"Als we zo vroeg vertrekken is het wel nog koud...brrr. Dus die 18 graden wordt pas bereikt bij aankomst  :wink:  
Winterhandschoenen dus niet overbodig voor mijn poezelige handjes  :lol:

Die route die Dwars voorstelt lijkt me wel een mooie, tenminste als Ron geen eigen iniatief heeft.

Je hoeft je daarvoor niet te schamen, er zijn  " Die Hards" die handvatverwarming hebben ( he dwars) en dan net doen alsof ze nergens last van hebben. Dus als jij de winterhandschoenen aan wilt doen geen probleem.
:fuckyou:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Karin"Als we zo vroeg vertrekken is het wel nog koud...brrr. Dus die 18 graden wordt pas bereikt bij aankomst  :wink:  
Winterhandschoenen dus niet overbodig voor mijn poezelige handjes  :lol:

Die route die Dwars voorstelt lijkt me wel een mooie, tenminste als Ron geen eigen iniatief heeft.

Lijkt me oke...ik ben om 9.00 in Wittem en de route wat dwars voorstelt vind ik prima...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Desmo-devil"Weet het nog niet, is weer kids weekend, misschien als mijn zoon zin heeft om mee te gaan,.

is je zoon zelf rijder of achterop ? M'n dochter (11) wil ook vaak mee..maar ik mijd dan de snelwegen.

Mijn zoon is twaalf, en mijn dochter 11, ze gaan regelmatig mee achterop.
Ik neem dan de monster en pas dan uiteraard de rijstijl aan.

Ik moet nog ff zien of ik haar mee kan/wil/mag nemen...Anders kom ik alleen.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

als ik mee rij  8)

mag ik dan m'n stuurmoffen erop zetten of schamen jullie je voor zo iemand  :oops:  :mrgreen:

Karin

Citaat van: "BoxerQ"als ik mee rij  8)

mag ik dan m'n stuurmoffen erop zetten of schamen jullie je voor zo iemand  :oops:  :mrgreen:

Neej hoor, zolang ik er niet mee hoef te rijden.... :wink:

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"als ik mee rij  8)

mag ik dan m'n stuurmoffen erop zetten of schamen jullie je voor zo iemand  :oops:  :mrgreen:

een duitser onder je reet, prima 8) maar 2 duitsers aan je stuur :?  (geintje  :wink: ) ga je mee :thumbsup: super

wie nog meer ?? :P gezellie 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

ff 'n vraag  :?: wittem  :!:
isda kruispunt voordat je gulpen binnen rijdt vanuit wahlwiller (of hoe schijf je dat)

Mounty

Citaat van: "BoxerQ"ff 'n vraag  :?: wittem  :!:
isda kruispunt voordat je gulpen binnen rijdt vanuit wahlwiller (of hoe schijf je dat)

Vanuit Whalwiller (of hoe je het ook maar schrijft) kruispunt voordat je naar Gulpen rijdt rechtsaf (richting Wijlre en Eys), dan zie je links een groor parkeerterein liggen, ff doorijden voordat je er op kunt rijden.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

dus dat ontbijt met die verse warme broodjes met 10 man bij Ron thuis gaat niet door?? :twisted:


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "BoxerQ"ff 'n vraag  :?: wittem  :!:
isda kruispunt voordat je gulpen binnen rijdt vanuit wahlwiller (of hoe schijf je dat)

Vanuit Whalwiller (of hoe je het ook maar schrijft) kruispunt voordat je naar Gulpen rijdt rechtsaf (richting Wijlre en Eys), dan zie je links een groor parkeerterein liggen, ff doorijden voordat je er op kunt rijden.

is dat waar ze al die "hollanders" eruit gooien bij dat klooster met die jesuswinkel

Karin

Citaat van: "BoxerQ"
is dat waar ze al die "hollanders" eruit gooien bij dat klooster met die jesuswinkel

Yep!

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Citaat van: "Dwars"dus dat ontbijt met die verse warme broodjes met 10 man bij Ron thuis gaat niet door?? :twisted:


:mrgreen:

andere keer...(mischien) :roll:  :?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009