MFL Ride-Out 16-10-05 Zondag ochtendrit

Gestart door Mounty, 12 oktober, 2005, 05:26:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: "Gummi-Kuh"Misschien ben ik Zondagmorgen ookwel present.

Feel free....welkom ben je in ieder geval.

9.00uur Parkeerplaats Wittem
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

heb ff geteld met z'n 9 (10)nen tot nu toe :thumbsup:

-FZ ron
-Karz
-Hayasjeelski
-BusaBerke
-Karin
-R-yen
-BoxerQ
-Gummi-kuh
-Dwars (en mw Dwars)
-Desmo-Devil (komt in ieder geval ff kennismaken en of ie meerijdt dat zien we dan wel)

nog iemand?? niet dat we iemand vergeten. zou ik lullig vinden :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Dr. A.

In gedachten ben ik bij jullie :twisted:
otor Forum Limburg Ghost

Mounty

Citaat van: "Dwars"heb ff geteld met z'n 9 (10)nen tot nu toe :thumbsup:

-FZ ron
-Karz
-Hayasjeelski
-BusaBerke
-Karin
-R-yen
-BoxerQ
-Gummi-kuh
-Dwars (en mw Dwars)
-Desmo-Devil (komt in ieder geval ff kennismaken en of ie meerijdt dat zien we dan wel)

nog iemand?? niet dat we iemand vergeten. zou ik lullig vinden :?

Zo te zien ben je niemand vergeten.......

maare..aangezien dit mijn eerste tour is...word er normaliter wat meegenomen? (jah duh...motor,veel zin,beurs ongeteld spreken voorzich..) Ik heb nog geen tanktas o.d...als ik alleen kom dan doe ik anders een rugzak om...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

denk aan je inentingspapieren :mrgreen: en oh ja broodjes voor 10man :rofl:

:oops: (geintje ron :wink: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Dr. A.

otor Forum Limburg Ghost

Mounty

Stel je eens een serieuze vraag.... :cry:

tja...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Rookie

Ben er zondag ook bij als het zaterdagavond goed gaat.

karz

HEb vanavond een feest, als ik morgen niet op tijd ben dan vertrek maar gewoon.  :o
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

R-yen

Citaat van: "Rookie"Ben er zondag ook bij als het zaterdagavond goed gaat.

Neem je Ramona mee? Angelique gaat ook mee ;).

DeWitte

he gezellie, de meadjes ooch mit :wink: we blijven wel over moto's lullen he  8)  we gaan het niet over bruidsjurken hebben, toch?? :mrgreen:

edit: Doerak gaat ook mee waarschijnlijk. wat wordt de weg toch mooi met al die Gs-en op de weg :yes6rs: tis al een vijfling :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Citaat van: "Dwars"...  we gaan het niet over bruidsjurken hebben, toch?? :mrgreen:

Ik zal er niet over beginnen i.i.g.  :shock: .

Busaberke

Citaat van: "R-yen"
Citaat van: "Dwars"...  we gaan het niet over bruidsjurken hebben, toch?? :mrgreen:

Ik zal er niet over beginnen i.i.g.  :shock: .

dan doe ik dat wel :mrgreen:

BTW:
Miss Triumph en Mr. Hell On Wheels gaan ook mee!  8)

Dan kunnen we die ter plekke ff onder bedreiging zich bij MFL aten inschrijven  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Karin

Kom er net achter dat mijn achterband lek is. Er zit een behoorlijke stuk steen in dat ik er trouwens niet uit krijg. Dus dat zal wel de oorzaak zijn. Nu vind ik het niet zo erg dat ik er een nieuwe band onder moet laten leggen maar wel dat me nu een leuk ritje morgen door de neus wordt gebeurd....... :evil: Ik baal als een stekker.

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"dan doe ik dat wel :mrgreen::
:yes6rs:

Citaat van: "Busaberke"
BTW:
Miss Triumph en Mr. Hell On Wheels gaan ook mee!  8)

Dan kunnen we die ter plekke ff onder bedreiging zich bij MFL aten inschrijven  :wink:

die mogen alleen mee als ze zich vooraf aanmelden @MFL :whipping:

:yes6rs:

:mrgreen:

Citaat van: "Karin"Kom er net achter dat mijn achterband lek is. Er zit een behoorlijke stuk steen in dat ik er trouwens niet uit krijg. Dus dat zal wel de oorzaak zijn. Nu vind ik het niet zo erg dat ik er een nieuwe band onder moet laten leggen maar wel dat me nu een leuk ritje morgen door de neus wordt gebeurd....... :evil: Ik baal als een stekker.

:shock: da's idd vet balen; tis nu een beetje laat om nog ergens terecht te kunnen :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away