DAMAX: Hallo allemaal

Gestart door DaMaX, 29 juni, 2008, 02:29:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

in vallekeberg langs 't spoor :shock:
Welkom hiero vanuit Nuth :mrgreen:
Ga je wel eens met die brommert naar het AZM, dan rijden we gedeeltelijk dezelfde route, lekker door de file :mrgreen:
Met dit betere weer is het wel weer vaker een de-file-e van motorrijders, gezellie achter elkaar, de voorste mag de baan vrijmaken en de rest hoeft maar te volgen :worship-cool:
Vanmorgen reed ik achter een wapperjas op een "loud pipes save lives" brommert, bestuurder heeft vermoedelijk last van parkinson, gaf telkens van dat onnodige tussengas als de file wat smal dreigde te worden :-X
Zal wel niemand van hier zijn, jullie doen zoiets niet :thumbsup:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Yvil

Citaat van: Dwars® op 30 juni, 2008, 17:48:46
wat hoort ik? SATE ??? waaro ??? :mrgreen:

Zag jij het ook??? Die uitnodiging voor een BBQ met lekkere Saté!! ;)  :mrgreen:

Gassie

we weten nu toch waar je woont komen we gewoon een keer langs frieten met sate  :yes6rs:mmmmmmmmmmmmm :thumbsup: :yeah:
KTM SMT 2011

DaMaX

Citaat van: Joepie1958 op 30 juni, 2008, 19:21:14
in vallekeberg langs 't spoor :shock:
Welkom hiero vanuit Nuth :mrgreen:
Ga je wel eens met die brommert naar het AZM, dan rijden we gedeeltelijk dezelfde route, lekker door de file :mrgreen:
Met dit betere weer is het wel weer vaker een de-file-e van motorrijders, gezellie achter elkaar, de voorste mag de baan vrijmaken en de rest hoeft maar te volgen :worship-cool:
Vanmorgen reed ik achter een wapperjas op een "loud pipes save lives" brommert, bestuurder heeft vermoedelijk last van parkinson, gaf telkens van dat onnodige tussengas als de file wat smal dreigde te worden :-X
Zal wel niemand van hier zijn, jullie doen zoiets niet :thumbsup:

Ik was in ieder geval vanmorgen de enige fietser tussen de koekblikken, dus dat zal ik wel niet geweest zijn  :mrgreen:.
M'n fietsje heeft ook geen gebakken lucht (Blaffende-honden-bijten-niet-fiets zie ik wel 'ns vaker hiero).
Nou tot morgen dan in de polonaise  ;).
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

DaMaX

#34
Citaat van: Gassie op 30 juni, 2008, 22:22:31
we weten nu toch waar je woont komen we gewoon een keer langs frieten met sate  :yes6rs:mmmmmmmmmmmmm :thumbsup: :yeah:

No problem, alleen moeten jullie eerst wachten tot de verbouwing van de tuin klaar is  :lol:.
BBQ binnen geeft zoveel rook  :( en de voorbereiding van een goede satésaus eist ook véél geduld, een jaartje of zo  :yes6rs:.
Maar dan zijn jullie allemaal welkom, zal m'n vriendin blij zijn  :lol:, al die MFL gasten op de oprit  :D.

Trouwens, morgen met m'n neef (CB600F Hornet) ff rondje Vaals rijden, na het werk.
Even van het goede weer profiteren, want donderdag gaat het donderen heb ik vernomen.

Greetz en truste voor nu.
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

Yvil

Morgen begint de avondvierdaagse in wijlre (check www.krommepoekel.tk).

Is misschien ook voor jullie leuk om aan mee te rijden. Kost geen hol en je leert
meteen wat mensen van het forum persoonlijk kennen. Ikzelf lees en post hier nu
al een tijdje rond, maar ga daar nu ook eens wat gezichten achter de namen leren
kennen.  :yes6rs: Het is maar een tip he  :dunno:

En anders, veel plezier in Vaals  :mrgreen:

Gassie

Citaat van: DaMaX op 30 juni, 2008, 22:49:01
Citaat van: Gassie op 30 juni, 2008, 22:22:31
we weten nu toch waar je woont komen we gewoon een keer langs frieten met sate  :yes6rs:mmmmmmmmmmmmm :thumbsup: :yeah:

No problem, alleen moeten jullie eerst wachten tot de verbouwing van de tuin klaar is  :lol:.
BBQ binnen geeft zoveel rook  :( en de voorbereiding van een goede satésaus eist ook véél geduld, een jaartje of zo  :yes6rs:.
Maar dan zijn jullie allemaal welkom, zal m'n vriendin blij zijn  :lol:, al die MFL gasten op de oprit  :D.

Trouwens, morgen met m'n neef (CB600F Hornet) ff rondje Vaals rijden, na het werk.
Even van het goede weer profiteren, want donderdag gaat het donderen heb ik vernomen.

Greetz en truste voor nu.

waar komt die vandaan kwam net een blauwe hornet tegen op weg naar Klimmen
KTM SMT 2011

Joepie1958

vermoedelijk van thuis of van het werk :mrgreen: :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Gassie

Citaat van: Joepie1958 op 01 juli, 2008, 15:57:13
vermoedelijk van thuis of van het werk :mrgreen: :mrgreen:

Grapjas  ;) ;)
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Citaat van: DaMaX op 30 juni, 2008, 22:49:01
al die MFL gasten op de oprit  :D.


:shock: Heb jij dan zo'n grote oprit dat we er allemaal op kunnen en ook zo'n grote tuin ??  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DaMaX

#40

waar komt die vandaan kwam net een blauwe hornet tegen op weg naar Klimmen
[/quote]

Hij pendelt tussen Kerkrade en Geleen. We hebben vandaag gereden met 3 hornets (2 (1 met bijrijder) blauwe en 1 rode), een TDM en m'n Bandit offcourse. Weer was weer eens zalig.

Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

DaMaX

Citaat van: QuattroFrits op 01 juli, 2008, 18:13:05
Citaat van: DaMaX op 30 juni, 2008, 22:49:01
al die MFL gasten op de oprit  :D.


:shock: Heb jij dan zo'n grote oprit dat we er allemaal op kunnen en ook zo'n grote tuin ??  :shock:

Yep!  :yes6rs:
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

DaMaX

#42
Citaat van: DaMaX op 01 juli, 2008, 22:31:40

@GassieL: Waar komt die vandaan kwam net een blauwe hornet tegen op weg naar Klimmen
[/quote]

Hij pendelt tussen Kerkrade en Geleen. We hebben vandaag gereden met 3 hornets (2 (1 met bijrijder) blauwe en 1 rode), een TDM en m'n Bandit offcourse. Weer was weer eens zalig.


Oeps, Sorry dubbele post
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.